Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007

Thumbs up Grooveshark Tråden

Tja

För er som inte har Grooveshark:

Om ni inte fått upp ögon för Grooveshark ännu så borde ni. Det är som Spotify, fast utan att de tar tid att regga sig, man lyssnar utan reklam, de finns mobil appar som inte är från grooveshark själva men är helt gratis. Fördelar framför Spotify är:

• Ingen reklam
    • Ca 300kr för ett år
    • Större musik utbud
    • Folk kan lancera sin egna musik

Tycker personligen att dom flesta borde gå över dit, och just nu kan man få en månads gratis VIP utan kostnad genom att efter du reggat ett gratis konto så klickar du in på denna adressen vip.grooveshark.com/lala svarar på dom frågorna och sedan har du de gratis i en månad.

Man reggar sig på listen.grooveshark.com och om ni känner er osäkra kan ni bara testa utan att regga er eftersom den funkar utan att man reggat sig.

Ni som redan har Grooveshark kan ju skriva erat nick här och rekomendera musik Sen kan jag ju tipsa er också om gratis VIP i en månad, genom att svara på frågorna under: vip.grooveshark.com/lala

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Du kan börja med att ändra rubriken till en som saknar särskrivning.

Vad fan ska vi med denna tråd till? räcker inte spotify tråden eller...same shit typ.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

Stor nackdel att det är i webbläsaren, jag kan t.ex. inte använda playknappen på tangentbordet när jag spelar spel. Sen kan man ju lägga in musik i Spotify nu. Tänker icke byta.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in