Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    frågar igen har mina trådar, hitta alla inlägg försvunnit eller :/
    Nej, i och med uppdateringen ändrades bla färgerna av någon anledning så de har samma färg som bakgrunden. Om du markerar texten (håll in Ctrl+A) på profilsidan så ser du var du skall klicka.

  2. #32
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Om ni tänker på hur mycket tid och kärlek "Yoghurt" (ursäkta, vet inte ditt riktiga namn.)
    lägger ner på forumet varje månad så tycker jag
    verkligen ni inte ska komma och lipa över lite
    reklam. Gå in på t.ex. piratebay! DÄR är det
    massa reklam.
    Håller med till tusen. Var glad att detta forum finns istället. Tycker absolut att vi ska ha kvar reklamen om det är till fördel för forumets utveckling !

  3. #33
    tycker de börjar bli mer och mer klagerier! var tacksama för detta forum för fan de är frivilliga mods som håller skiten igång sen allt dom får höra är negativt. jag uppskattar iaf erat jobb!!!1

  4. #34
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Janzen Visa inlägg
    tycker de börjar bli mer och mer klagerier! var tacksama för detta forum för fan de är frivilliga mods som håller skiten igång sen allt dom får höra är negativt. jag uppskattar iaf erat jobb!!!1
    Rövslickeri. Givetvis är vi alla tacksamma för att dom öppna detta forum åt oss! Men det innebär inte att vi inte kommer komma med förslag, och ett forum är till för att diskutera så.

  5. #35

  6. #36
    Mitt är inte seg, och jag stör mig verkligen inte på reklamen.
    Sluta klaga på allt och lev med de forum som finns

  7. #37
    Äsch så farligt är det inte. Vi ska vara glada för att vi har ett forum. Hoppas Daniel har tid att fixa det så snart som möjligt alla fall.

  8. #38
    Kan ni för i helvete sluta klaga på admins och mods för att sidan är ful och äcklig? BYT TILL JÄVLA TSR ISF!!!!!!

    Kommer få ett av mina Tyska dampanfall snart och lämna detta forum p.g.a att ni gnäller som judar! Allt från mig.

    PUSS!

  9. #39
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Fixa lite reklam från tillexempel , twostroke.se / cykelkraft / startuning eller något annat "moped-delar-försäljar-sida"?
    Då ser man te.x vad som är nytt och kanske slår till på något sånt , och de skulle inte vara lika störande som nåra , blå-skrivna google länkar
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  10. #40
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Rövslickeri. Givetvis är vi alla tacksamma för att dom öppna detta forum åt oss! Men det innebär inte att vi inte kommer komma med förslag, och ett forum är till för att diskutera så.
    "Varför reklam nu i forumet? Var det bara för vi klaga på designen så slängde ni in ful reklam istället?

    Sen vad har ni gjort så Tapatalk appen till iPhone inte fungerar längre?

    Vad har ni gjort med profilerna dessutom? Förstår ju att det inte är färdigt, men just nu är det inte vackert."

    visst komma med förslag och konstruktiv kritik är super!! men Kallar du detta ge förslag? då borde du tänka igenom ditt upplägg lite mer.

    och nej jag är ingen rövslickare bara för att jag uppskatar vad andra gör!

  11. #41

  12. #42
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Rövslickeri. Givetvis är vi alla tacksamma för att dom öppna detta forum åt oss! Men det innebär inte att vi inte kommer komma med förslag, och ett forum är till för att diskutera så.
    Men fan va du är pessimistisk! Kan ju omöjligt vara kul för nya medlemmar att komma hit och få skit direkt..
    Aktiva här (inte bara du Hast) borde fan tänka om en extra gång innan man "öppnar käften". Känns ju så jävla tråkigt varje gång man loggar in!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  13. #43
    Först så såg jag inte reklamen, sen när jag började leta så hittade jag den
    Skulle vara helt okej med reklam från twostroke, startuning, cykelkraft mm istället för google ads.
    Typ erbjudanden, kampanjer och sånt.
    Mopedåterförsäljarna kanske skulle nappa på att ha reklam här
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  14. #44
    Men har ni en påle i röva eller?
    Va glada att ni slipper casha upp för att vara medlemmar.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  15. #45
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Men har ni en påle i röva eller?
    Va glada att ni slipper casha upp för att vara medlemmar.
    Fick du lite hår på bröstet nu?
    Fattar du väl själv att dom inte kommer ta betalt? Skulle dom göra det skulle alla dra härifrån och bli medlemmar på TSR istället t.ex.

  16. #46
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fick du lite hår på bröstet nu?
    Fattar du väl själv att dom inte kommer ta betalt? Skulle dom göra det skulle alla dra härifrån och bli medlemmar på TSR istället t.ex.
    det är morgon spara åsikterna till kvällen.....'


  17. #47
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fick du lite hår på bröstet nu?
    Fattar du väl själv att dom inte kommer ta betalt? Skulle dom göra det skulle alla dra härifrån och bli medlemmar på TSR istället t.ex.
    Sök lite info innan du är spydig mot alla? kostar 50kr o bli medlem där kolla hur många medlemmar dom har?
    http://scootergalleri.dk/
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  18. #48

  19. #49
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av bca_hypermannen Visa inlägg
    Sök lite info innan du är spydig mot alla? kostar 50kr o bli medlem där kolla hur många medlemmar dom har?
    http://scootergalleri.dk/
    Tycker dock det verkar löjligt att ta betalt för att få vara på ett moppe forum.

    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Har du mens? Tagga ner på attityden.
    Jaja..

  20. #50
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Nu tycker jag att alla taggar ner. Det kostar helt enkelt att driva ett forum, fattar väl vem som helst? MVH Älskade FlexBiel <3333
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  21. #51

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av Buddha Visa inlägg
    Tycker inte reklamen stör. Den är liten och diskret.

    Känns mest som ni klagar bara för att klaga.
    Och att säga att dom klarat sig såhär långt är ju inget bra argument då pengar försvinner om ni inte visste det.
    Daniel kanske måste öka inkomsten för att förbättra för oss, då skadar det väl ingen?
    Citat Ursprungligen postat av Zäta Visa inlägg
    Lite reklam skadar inte!

    För er som inte vet kan man ändra sin gästbok/profil design, kolla in min så förstår ni
    Finns en ikon uppe till höger som ni klickar på!
    Och min

    Hast är grinig

    Hur störande är den här reklamen egentligen? Inte ett dugg..
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Hoppas man hittar nå halvfullt sliddjur vid 12 slaget
    Kika gärna in å kommentera turbo projektet http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=255909

  23. #53
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Sch håll käften

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in