Sidan 2 av 2 Första 12
    Köp en Honda MT5. Borra cylindern till 56mm och pressa i ett Kawasaki KX80 foder. Sen har du ju en moppe som går lite
    Most stickpeople are black

Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    bygg en lådbil med krachbur och sätt på en scooter motor som du trimmar sönder!
    växlat skare va

tack för förslagen alla, har iaf fått fram en sak jag ska göra. Våldta en moppemotor från alla håll och kanter
    vad jag ska sätta den på är en annan femma
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    crosscart!

hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    har ett ganska roligt bygge, det är en hemmabyggd "crosscart", inge fjädring fram och bak, sitter nån runt 150/200cc motor i den med slirkoppling, dock dålig koppling.
    ramen är seriöst svetsad, den är jävligt ful men man kan göra den grym, och göra något kul av den kanske kan fixa bild snart vid intresse
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ja crosscart vore nåt!

Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    har ett ganska roligt bygge, det är en hemmabyggd "crosscart", inge fjädring fram och bak, sitter nån runt 150/200cc motor i den med slirkoppling, dock dålig koppling.
    ramen är seriöst svetsad, den är jävligt ful men man kan göra den grym, och göra något kul av den kanske kan fixa bild snart vid intresse
    får du gärna göra, kan alltid ändra lite själv och slänga på stötdämpare så har man något kul i skogen

annars har jag funderat på att bygga en egen ram på 2 hjul, gjuta egna kåpor etc. Men det är nog bara önsketankar än så länge
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in