Ämne: 2takt eller 4takt ?
Trådad visning
-
2011-03-10, 20:16 #1Medlem
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- Forserum
- Inlägg
- 176
2takt eller 4takt ?
Tjeenare ! Ska köpa moppe nu snart-scooter. Och undrar, vad tycker ni jag ska köpa ? 2taktare eller 4taktare ?
Fördelar /nackdelar ?


Svara med citat