Tjenare, någon som har mått på hjuldistanser till Senda Extreme? Behöver mått till både bak- och framhjul, tack på förhand! Mvh// M:et
Senast redigerat av Mwidén den 2011-03-13 klockan 20:23.
Ursprungligen postat av risodlarn Tycker att det blir snyggt! Hade lust. Spara vikt, drar lite mindre bensin.
Forumets regler