-
2011-03-06, 10:08 #1
beta rr bara dör när man ska växla och gasa på:(
tjena, har problem med min beta rr, den går inte att köra. när man har den på tomgång så går det att gasa men sen när man ska växla och köra iväg så bara dör den.
den gick ganska bra i början, jag kunde gasa upp på 1 och på 2 och 3an i bland
setup:
70cc handmade
tk rör
21mm dó be
har munstycke 120 i nu
kan säga också att den inte gick att starta när jag hade 110 i.
så undrar vad det kan vara för fel.
tacksam för snabba svar för har tid att meka idag
-
2011-03-13, 09:36 #2
-
2011-03-13, 09:46 #3
okej, men har bytt fögg och nu misständer den istället, så ska byta tillbaka till den gamle föggen
-
2011-03-13, 14:41 #4
förgasaren ska inte ha något med misständning att göra.
Tror problemet är den är felinställd så det låter som om den misständer.
om du ger ett snabbt gaspådrag när den står still så ska den svara direkt och inte med ett bööööööö. Böar den så ska du ha större munstycke
utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv
Släng en kommentar på Dracen
http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708
-
2011-03-13, 14:52 #5
ok, men kan fixa en film så kan ni höra hur den låter

Svara med citat




