Tjena !
hur monterar man kickdrevet rätt? för när vi snurrar på svänghjulet så klickar det vid kickdrevet ( vi ser vart det klickar ) men oavsett hur vi vrider o vänder på de så klickar de fortfarande.. någon som vet hur det skall sättas ihop?