Sidan 2 av 2 Första 12
  1. #31

  2. Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    > Pimme
    +1.

  3. #33
    Mordarostens avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    Linköping
    Inlägg
    285
    Du är på ett moppe forum för helvete och inget jävla PETA forum. Jävla larv, ska jag börja tjuta nu när jag ser detta eller? Och joina några idioter som släpper ut minkar och skit? Suck.
    Citat Ursprungligen postat av samizzlah Visa inlägg
    Har du skruvat på flonkidonkskruven?
    fulcola.se

  4. #34
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Åh herregud, det där hade jag inte väntat mig. Att dem kan överleva efter att ha blivit flådda, fyfan inte okej..

    Däremot, vafan ska en jävla lista på facebook göra för skillnad egentligen?
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  5. #35
    Okej, och VARFÖR lägger du upp den här sjuka videon här?

  6. #36
    Kul att just den här länken åter igen kommer på tal. Var väl minst ett X antal år sen man såg den sist och alla var minst lika upprörda då, skillnaden är att
    folk nu valt att skapa en Facebook grupp? Kul att folk visar engagemang, men tror dom verkligen att dom gör någon skillnad? Just nu borde man vara
    mer oroad över kärnkraftverk(ena) i Japan än om tvättbjörnar som flåtts levande i flera århundraden.

    Men för att visa mitt missnöje jämtemot dom i filmen, bedrövligt.

  7. #37
    Det är hemskt med djurplågeri, ingen tvekan om det. Men ifall man verkligen bryr sig, då är det helt enkelt så att man får börja kämpa för en vändning. Stora saker tar tid.

    Det ger nog dock inte mycket, läs ingenting, att göra grupper och försöka påverka verkligheten på/genom facebook.

    Edit.

    Detta är också hemskt, och enligt mig högre rankat. http://www.youtube.com/watch?v=3IlpCnWgzeU

    För er som inte "tål" hiphop/rap, kolla under informationen så finns texten där.
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  8. #38
    Stänger igen här, mycket etnisk diskriminering och länken är DIREKT opassande för detta forum...
    Eventuella frågor tas via PM.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Vi borde åka ner till dom jävla fitt chineserna och flå dom levande så dom får se hur de känns!
    Tänk över ditt ordval i fortsättningen.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in