Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009

Bussgods efterkrav är efterblivna!

Betala Ditt efterkrav

Här betalar du ditt efterkrav med Visakort, Mastercard eller via direktbetalning via bank. Betala, skriv ut kvitto från Bussgods hemsida och hämta sedan ut ditt paket hos ditt ombud.

Har alla skrivare eller vad är meningen?
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Inte för att vara petig och så men passar inte denna bättre in i t.ex. "Dagens Fail!" ?

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    tänkte mer om någon vet någon lösning på det
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Haha, ahja du kanske får snabbare svar så här

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Greger den Hale Visa inlägg
    Betala på plats, det gjorde jag.
    +1

Det är ju bussgods version av postförskott ...
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    går det att betala på plats, här i göteborg står det att det inte går, att man måste betala via sidan

kanske är beroende på summan också?

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    går det att betala på plats, här i göteborg står det att det inte går, att man måste betala via sidan

kanske är beroende på summan också?
    Jag kunde betala 2100************ på plats fast jag bor i skogen också

Varsågod Holmqvist
    Senast redigerat av Macahan den 2011-03-17 klockan 17:25.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Ring och hör med ditt lokala Bussgods..?

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    näe, gick till mammas jobb istället, Men hur är det med fästena på ett mk sp rör till derbi, när jag sätter det på am6?

Och vart kan jag skaffa en adapter?

funkar denna?
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=14382

Det är original cylle

Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    näe, gick till mammas jobb istället, Men hur är det med fästena på ett mk sp rör till derbi, när jag sätter det på am6?

Och vart kan jag skaffa en adapter?

funkar denna?
    http://www.twostroke.se/product.asp?product=14382

Det är original cylle
    derbi har väll skruvfäste så du får nog mecka ihop en egen

Har en fråga angående bussgods

Vad behöver man för att kunna skicka via bussgods? Ett sånt dära postgirokonto lr vad det heter som man behöver om man ska skicka med posten? Äre nå mer jag ska tänka på ? ska nämligen skicka imorrn.

Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    du behöver bara ett bankkonto. du lämnar bank, kontonummer och clearingnummer hos dom så dom sätter över pengarna när köparen har betalat.
    Okey tackar så mkt vad tror ni frakten ligger på ungefär från umeå till stockholm?
    paketet har måtten 70*20*25, ligger de runt 200 kr lr är det typ 400? :/

Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    du kan köpa en låda där, tror de blir mellan 100- 150
    Okey Blir bra de då ! Ska nämligen sälja mitt c20 imorrn

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in