Ja har bytt munstycke på min aerox som är orginal förutom att ja har dratt v-ringen. jag testade att byta från 62 munstycke till 70 munstycke men så började den bluddra ! har hört från folk att man kan dra luftburkspluggen så ska den gå bra !

Så ja undrar om man ska göra de eller bara byta tillbaka till orginal munstycket ?