Hybridvisning

Vilken hjälm ?

Tjeenar, Jag ska köpa ny moppehjälm nu snart . Och den ska vara helst under 1000 lappen. Ska ha svart visir har jag bestämmt mig för. Det ska vara en INTEGRAL !
    Moppen är blå . Tack!

CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    google is your friend ?
    Yamaha Aerox In My <3

Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

Biltemas hjälm + tillhörande mörkt visir. Tror det kan bli svårt att hitta någon annan hjälm med svart visir för under 1000:-. Säger dock inte att det är omöjligt.

Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Stage6 integral hjälm kostar inte för mycket. Sen kan man köpa svart/spegel visir till dom
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    Stage6 integral hjälm kostar inte för mycket. Sen kan man köpa svart/spegel visir till dom
    http://cykelkraft.se/ Har rea på lite hjälmar. Bland annat S6 hjälmen.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

En hjälm är något man inte ska vara snål med! Jag köper ingen skithjälm för ja vet att de kan ha förödande konsekvenser. Men biltemas är jävligt bra i tester!
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in