Sidan 2 av 6 Första 1234 ... Sista

Ämne: Vitlistan

  1. #31
    Köpte ett par fälgar av siiimooon@ , bra kontakt och dom var i bra skick , tog dock ett tag innan jag fick dom , tror att jag kanske sa lite fel på adress eller slarv av posten . Men mne .. blev ju bra tillslut

    Så ett plus till på siiimooon tycker jag .

  2. #32
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    hmm jag har ju ett rätt bra resultat kan man säga.
    Men skryt lite till för fan! Du finns på min svarta lista. (Puss )
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  3. #33
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Thejoke Visa inlägg
    Theman här på forumet ska ocså ha ett stort + fick alla varor dagen efter att jag hade betalat och allt var i perfekt skick!
    ni bor väl typ bredvid varann? -.- han ska ha 20 jävla minus.

    minus på 4gg3 pga mitt membran som skulle vara som nytt hade gängpaj på 2 skruvar på ena sidan av membranet. läpparna satt löst på adnra sidan, när man försökte dra åt blev det gängpaj där med..
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  4. #34
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    ni bor väl typ bredvid varann? -.- han ska ha 20 jävla minus.
    +1

  5. #35
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Shöwtek Visa inlägg
    ni bor väl typ bredvid varann? -.- han ska ha 20 jävla minus.

    minus på 4gg3 pga mitt membran som skulle vara som nytt hade gängpaj på 2 skruvar på ena sidan av membranet. läpparna satt löst på adnra sidan, när man försökte dra åt blev det gängpaj där med..
    Alla dem där från Danderyd är riktiga fuckon..

  6. #36
    Köpte ett och annat från rkan! Gick väldigt bra och smidigt, han skickade varan så fort han blev frisk och gav mig en gullig liten lapp extra!

  7. #37
    Lägg till 1+ på positiva sidan till engert

  8. #38
    lägg ett + på shöwtek som alltid levererar good stuffs
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  9. #39
    gjorde en bra bra affär med KeXet på förra forumet, fick motorblock + insug för 400 kr, fick även kvitto på det etc och inga krångligheter alls, rekommenderar
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  10. #40

  11. #41
    Köpte en motor av Shöwtek här på forumet. Allting gick snabbt och smidigt en bra affär tycker jag!

  12. #42
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Om ni vill att jag lägger till nån i listan så citera bara den här texten och INTE hela listan eftersom jag kommer utöka den mer och mer.
    Sålde en mt5a som skulle va laglig vilket förvisso ramen verkar vara(dvs inte stöldanmäld) men det går inte kolla upp motornumret då minst 4 tecken har slipats bort med en planfil och ett femte tecken har modifierats alternativt lagts till i efterhand.
    Inte ok med ett sådant motornummer när säljaren säger att mopeden är ärlig.

    Jonas - http://www.moppenet.nu/member.php/3117-jonas
    [email protected]

  13. #43

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Uppdaterat !
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  14. #44

  15. #45
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Stort plus till bravellis som sålde ett MHR supermoto rör till mig. En bra och billig affär där jag fick all info om röret, ingenting undanhölls och vi kom fram till ett pris som båda var nöjda med.

    EDIT as hell! Förutom själva grejen med att det var ett replica rör.
    Senast redigerat av webbe den 2011-05-12 klockan 21:36.

  16. #46

  17. #47
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Jag är borta några dagar och ser det här?! Vafalls är det här för skit?!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  18. #48

  19. #49
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    då är du kanske glad att du inte hann se min o ciaociaos knarktråd..
    vafan? Vad har den gamle stofilen nu gjort.....MNF går ju under utan mig här ._.
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  20. #50
    Isaxon är en billig pojke också

  21. #51

  22. #52

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av Lagget Visa inlägg
    Jag är borta några dagar och ser det här?! Vafalls är det här för skit?!
    Vad är "skit" med det här ? Att man kan kolla om någon har fått positiva samt negativa kommentarer ?

    Om man inte lurar folk själv så kan det väl ändå inte finnas något negativt med det här ? Eller ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  23. #53

  24. #54
    Qaktuzs avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Väsby
    Inlägg
    608
    Tänkte bara meddela att jag precis gjort en affär med Z3BBE och det var inga problem alls! Fina varor och snabb affär! Så han är värd ett plus i listan
    Citat Ursprungligen postat av RAMI Visa inlägg
    eeeww haha lät det ^^KNÄÄÄÄÄÄCCCKKK^^ xD

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av Qaktuz Visa inlägg
    Tänkte bara meddela att jag precis gjort en affär med Z3BBE och det var inga problem alls! Fina varor och snabb affär! Så han är värd ett plus i listan
    jag då
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    7st avstängda p.g.a internetmobbning. Omogna babianer är var ni är...
    du själv då? du kallar ju folket "omogna babianer".

  26. #56
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Rekomenderar Sk0gis! Allt gick snabbt och bra

  27. #57
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Stort plus till bravellis som sålde ett MHR supermoto rör till mig. En bra och billig affär där jag fick all info om röret, ingenting undanhölls och vi kom fram till ett pris som båda var nöjda med.

    EDIT as hell! Förutom själva grejen med att det var ett replica rör.
    Ja, får ta bort bravellis. Nu i efterhand när jag kollade på röret insåg jag att det var ett replica rör. Drog iväg ett sms och helt plötslig hade det varit ett replica hela tiden. Så nu sitter jag och har köpt ett småskabbigt MHR replica rör till am6 för 1000 spänn+en hel del frakt. Am6 visste jag om men för fan, ett replica? Aja vad jag vill säga är att jag inte är nöjd med affären. Sitter med honom på sms och han vägrar ge sig, försöker komma upp med en deal så att ingen blivit lurad menmen. Får skylla mig själv som inte såg det direkt att det var ett replica rör säger han, antar att han har rätt?
    Senast redigerat av webbe den 2011-05-12 klockan 22:12.

  28. #58

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Ja, får ta bort bravellis. Nu i efterhand när jag kollade på röret insåg jag att det var ett replica rör. Drog iväg ett sms och helt plötslig hade det varit ett replica hela tiden. Så nu sitter jag och har köpt ett småskabbigt MHR replica rör till am6 för 1000 spänn+en hel del frakt. Am6 visste jag om men för fan, ett replica? Aja vad jag vill säga är att jag inte är nöjd med affären. Sitter med honom på sms och han vägrar ge sig, försöker komma upp med en deal så att ingen blivit lurad menmen. Får skylla mig själv som inte såg det direkt att det var ett replica rör säger han, antar att han har rätt?
    Han borde ju berätta att det är ett replica och inte äkta.

    Idiot i mina ögon.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  29. #59
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Han borde ju berätta att det är ett replica och inte äkta.

    Idiot i mina ögon.
    Jo, men dessvärre har han inte allt för stor kunskap om det röret. Vi talades just vid över telefon och han hade endast fått informationen från personen han köpte mopeden av så det beror inte på att han försöker lura mig. Tror som sagt att det beror på okunskap inom just det området.

    Även om det var klantigt så tror jag att det kommer lösa sig då han verkar vilja göra upp det "fair and square".

  30. #60

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jo, men dessvärre har han inte allt för stor kunskap om det röret. Vi talades just vid över telefon och han hade endast fått informationen från personen han köpte mopeden av så det beror inte på att han försöker lura mig. Tror som sagt att det beror på okunskap inom just det området.
    Kan även kallas skådespeleri , jag hade inte heller viljat betala tillbaka 1000+fraktx2

    EDIT: Betyder inte att han spelar men det kan vara så.
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in