vilka kullager till aerox

vilka kullager till aerox, ska köra original? vilka håller?

hmmm... orginal, orginal håller väl till orginal ?! inte direkt så att du behöver c3 - c4...
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

vilka är original då?

Ge tillbaka mina pengar förihelvete??! Du lovade att skiten skulle passa, vilket den inte gjorde. Ska fan ha dubbelt så mycket tillbaka. Har väntat i tamejfan ett halvår nu!!

Citat Ursprungligen postat av TheMaN Visa inlägg
    vilka är original då?
    Köp C3... finns ingen anledning till att inte välja det om man ändå ska byta.

Citat Ursprungligen postat av PiMpoPeD Visa inlägg
    Ge tillbaka mina pengar förihelvete??! Du lovade att skiten skulle passa, vilket den inte gjorde. Ska fan ha dubbelt så mycket tillbaka. Har väntat i tamejfan ett halvår nu!!
    Vad är det du har köpt?

tror inte du kommer få något
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    Vad är det du har köpt?
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    tror inte du kommer få något
    Köpte en variatorkåpa till ludix (speedfight), som han garanterade skulle passa. Pröjsade 400spänn för den.. mötte han och sa att den såg lite konstig ut, men han sa att den passa finfint.. Men den passade inte. Detta var i november 2010... Har skickat flera PM, men först var han i Thailand, sen skulle jag få den nästa vecka osv osv.. och nu har han tydligen slutat svara överhuvud taget...

Köpte en variatorkåpa till ludix (speedfight), som han garanterade skulle passa. Pröjsade 400spänn för den.. mötte han och sa att den såg lite konstig ut, men han sa att den passa finfint.. Men den passade inte. Detta var i november 2010... Har skickat flera PM, men först var han i Thailand, sen skulle jag få den nästa vecka osv osv.. och nu har han tydligen slutat svara överhuvud taget...
    Fan vad fittigt

Citat Ursprungligen postat av miniaktiv Visa inlägg
    Fan vad fittigt
    Mm hoppas han ser det här och kanske kontaktar mig nu, annars kontaktar jag fan polisen... 400spänn är rätt mycket

Vilken jävel, ta reda på var han bor o kör hem till hand XD

lol, jag garanterade inte ett piss att den skulle passa, det va vad jag trodde. + att det va du som hade så brottom att köpa den. DET VA DU SOM TRODDE ATT DEN SKULLE PASSA!!! + varför skrev du inget kvitto då? jag kan ju lika gärna ha snackat skit

Du SA att den skulle passa, sen sa jag när jag köpte den att den såg lite skum ut, så du sa att det vara bara att ringa sen ifall den inte passade, så jag smsade?

synd då att du aldrig bad mig skriva ett kvitto. vad har du för bevis att jag sa det?

Men lägg ner, försöker inte anmäla dig.. Jag undrar bara varför jag inte kan få tillbaka mina pengar? Det var ungefär så du sa, kommer inte riktigt ihåg då det var typ 6 månader sen. Men vet att du sa att jag kunde få tillbaka pengarma ifall den inte passade, vilket den inte gjorde.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in