1. #1

    Beta rr eller Derbi drd pro ?????

    Vilken av dessa mopparna är best ?
    IFK GÖTEBORG <3

  2. #2

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av florre Visa inlägg
    Båda är bra och jävligt snygga och det finns mkt trim till de båda
    okej, för jag har funderat på att sälja min beta och köpa en drd pro
    IFK GÖTEBORG <3

  4. #4
    DRD pro är ju i en klass för sig så
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  5. #5
    ¨skulle haft kvar betan. man blir lite udda då iaf. drd pro är som vilken derbi som helst. no more no less.

  6. #6

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    behåll betan

    (vilken årsmodell)
    det är en 05:a: så här ser den ut

    IFK GÖTEBORG <3

  8. #8
    behåll den!

  9. #9

  10. #10
    Skulle behålla den, visst DRD:n är trevlig men inte vikten..

  11. #11
    beta alla gånger om
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

    Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

  12. #12
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    DRD:n är grymt snyggt! men tycker definitivt att du ska behålla betan
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  13. #13

  14. #14

    Reg.datum
    Apr 2011
    Ort
    tagaf
    Inlägg
    58
    Sorry för att jag drar upp tråden här! men jag har tänkt att köpa en drd pro, http://www.blocket.se/lulea-angransa...=1_9&l=0&md=th nån av dom 2.
    Nu till frågan, varför gillar ni inte dom? och har inte dom am6?

  15. #15
    adam för fan du ska inte köpa en ny moppe!! din är ju snygg va fan

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av Wettaz Visa inlägg
    Sorry för att jag drar upp tråden här! men jag har tänkt att köpa en drd pro, http://www.blocket.se/lulea-angransa...=1_9&l=0&md=th nån av dom 2.
    Nu till frågan, varför gillar ni inte dom? och har inte dom am6?
    vadå inte gilla? alla nötter här som röstar för beta rr har nog inte kört en drd pro. Är mkt mer välbyggd än en beta. Är den härligaste växlade moppen jag har kört. Och dem som säger att am6 är bättre är helt enkelt för att det är vad dem själva har. Om du nu är sugen på en annan moppe än din beta rr så är drd pro helt klart det bästa alternativet.

    ( Nej dem har inte AM6 motor utan D50B0 )
    Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Vi har valt att gå skilda vägar och huvudsaken är att vi tror på oss själva, att diskutera saker med dig är som att få en muslim att äta stekt fläsk men jag gillar det så!

  17. #17
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    vadå inte gilla? alla nötter här som röstar för beta rr har nog inte kört en drd pro. Är mkt mer välbyggd än en beta. Är den härligaste växlade moppen jag har kört. Och dem som säger att am6 är bättre är helt enkelt för att det är vad dem själva har. Om du nu är sugen på en annan moppe än din beta rr så är drd pro helt klart det bästa alternativet.

    ( Nej dem har inte AM6 motor utan D50B0 )
    Håller med dig helt och hållet på den punkten, alla älskar ju sin egen moppe och försvarar den på alla sätt de kan.

    Ont: Jag tycker att du har en fin beta och att du inte borde kladda med byten eller nyköp hit och dit. Men om du har tröttnat på din beta så är drd pro ett av de bästa alternativen enligt mig precis som Viking säger.

  18. #18
    jag håller inte med drd:n är snyggare tycker jag

  19. #19
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Viking^ Visa inlägg
    vadå inte gilla? alla nötter här som röstar för beta rr har nog inte kört en drd pro. Är mkt mer välbyggd än en beta. Är den härligaste växlade moppen jag har kört. Och dem som säger att am6 är bättre är helt enkelt för att det är vad dem själva har. Om du nu är sugen på en annan moppe än din beta rr så är drd pro helt klart det bästa alternativet.

    ( Nej dem har inte AM6 motor utan D50B0 )
    Beta har ktms 125cc ram den e la hyffsat välbyggd tycker jag? Sen känns DRD´n förjävla äcklig att köra, som ett stort skepp, sedan är det ju en smaksak men derbilådan e iiiinte skön alltså.
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in