Sidan 2 av 4 Första 1234 Sista

Ämne: TSR hat

Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH A osv.
    okej? kan du dela med dig av det roliga

Citat Ursprungligen postat av JonteAMP Visa inlägg
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

hahaha, det var väldigt roliga konspirationsteorier, och skåningen är ju lika skullfucked som vanligt

hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Hela dagen har jag trott att tråden handlat om en hatt, jag är flummig..
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Hela dagen har jag trott att tråden handlat om en hatt, jag är flummig..
    HAHAH fan vad sköööönt

Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Vill gärna veta vad det stod på pmet som vongyllis fick från skåningen till vongyllis på tsr angående att hon va 30+ och bl.a. Bl.a. Bl.a., kolla på tsr brodalen meet så ser ni
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

9. roxxors avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    +1

Fan vad jag är sugen på att lacka på den där satans skåningen man snackar inte så mkt skit om mnf!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    går det inte med våld så går det med mer våld och går det sönder så var det trasigt från början

11. Måste kännas skönt för er som blivit av med henne....
    Skit tråkigt när en gammel sur kärring försöker smuts kasta TSR.
    Kan kort & gott säga att det är väldigt få som hatar mnf.

13. du är en ful kärring på 30 + och sitter på internet och leker bråk ?..

samma på mnf när du va aktiv där om jag inte minns fel.
    sen att man är 30 + och sitter på tsr och inte har nått annat för sig så antyder det till att man inte har alla hästar hemma.
    haha vongyllis rock !!!

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    haha jag hatar iaf inte TSR. bara muppar som gör det.

MEN om vi inte fixar så vi sållar ut alla fuckon som ansöker så kommer MNF bli som tsr.

btw om skåningen, hon är en klass försig och är nog lite paranoid då hon tänker på oss som något ont som bara kommer med besvär.

men det är ju TSRs medlemmar som kommer hit och skapar skittrådar.

om PoWeRkInG läser detta. ta bort dina projekt och stick till TSR om vårat är så kasst. skandal!
    Håller med dig på alla punkter, sen verkar ju inte PoWeRkInG ha alla indianer i kanoten.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    HAHA klockren!
    Jag håller också med

..........

Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Jag hatar inte TSR, men det är fortfarande MNF som är bättre, seriösare osv och som någon sagt tidigare så måste vi "kämpa" för att inte mnf ska bli som tsr
    FD rkan

20. Reg.datum
    May 2010
    alla är vi speciella, men hon tar mig fan priset!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    "1: TSR upplevs som en storebror man är rädd för."

Sen när blev TSR en storebror? MNF har startas om en gång, och vi har kommit om TSR sen länge.

MNF var först, och kommer därav alltid vara "fadergestalten" till TSR och moppeforum.net
    Hur gammalt är TSR egentligen? Vet att vi "firade" 10 år här i år eller om det var förra året kanske?
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

asså hahahah åååh vad jag älskar att läsa alla fucko-trådar på TSR

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    första medlemmen blev medlem 17 maj 2007 så MNF är ju ett lite äldre forum om man säger så. Men synd bara att ''vi'' va tvungna att starta om MNF 1 gång.

Men vi har väl mer aktiva medlemmar än vad tsr har?
    Spelar ingen roll att vi har startat om en gång. Fortfarande samma forum.
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Spelar ingen roll att vi har startat om en gång. Fortfarande samma forum.
    hur många medlemmar är vi här?

Emil123s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    asså hahahah åååh vad jag älskar att läsa alla fucko-trådar på TSR
    Samma här, dom är nästan i klass med moppeforum.net på fucka till det. Det hela liknar 125-delen på sporthoj där ett antal brunstiga killar sitter och leker herren på täppen helt utan kunskap, den som har störst käft och flest poster vinner.

Skåningen är bara så underbar, hon har blivit bannad ett flertal gånger och hon kommer tillbaks direkt med samma stil, trots permbannen på förra forumet så kommer hon tillbaks och kämpar på in i det sista till Michél satte spiken i kistan för gott för ett halvår sedan. Någon dragningskraft hade hon allt till MNF, vilket hon förnekar helt.

Det hela handlar om någon enstaka person, men såklart att de måste lägga skulden på hela vårat forum, tragiskt.
    Don´t make excuses, make horsepower!

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    hur många medlemmar är vi här?
    Vad menar du nu?

Citat Ursprungligen postat av Emil123 Visa inlägg
    Samma här, dom är nästan i klass med moppeforum.net på fucka till det. Det hela liknar 125-delen på sporthoj där ett antal brunstiga killar sitter och leker herren på täppen helt utan kunskap, den som har störst käft och flest poster vinner.

Skåningen är bara så underbar, hon har blivit bannad ett flertal gånger och hon kommer tillbaks direkt med samma stil, trots permbannen på förra forumet så kommer hon tillbaks och kämpar på in i det sista till Michél satte spiken i kistan för gott för ett halvår sedan. Någon dragningskraft hade hon allt till MNF, vilket hon förnekar helt.

Det hela handlar om någon enstaka person, men såklart att de måste lägga skulden på hela vårat forum, tragiskt.
    komemr ihåg henne från förra forumet (eller kanske det var detta?) men han var fan inte normal det är det ända jag vet om henne...

Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Vill gärna veta vad det stod på pmet som vongyllis fick från skåningen till vongyllis på tsr angående att hon va 30+ och bl.a. Bl.a. Bl.a., kolla på tsr brodalen meet så ser ni
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Blev hon sur tror du?
    Citat Ursprungligen postat av polski_sachs Visa inlägg
    du är en ful kärring på 30 + och sitter på internet och leker bråk ?..

samma på mnf när du va aktiv där om jag inte minns fel.
    sen att man är 30 + och sitter på tsr och inte har nått annat för sig så antyder det till att man inte har alla hästar hemma.
    haha vongyllis rock !!!
    äh . onödigt att gå in på..
    jag hatar inte "deras" forum... men anser att MNF har mer kunskap.

men kan säga att det blev 9 PM från henne.. och han vart ganska sur haha .

hon länka te.x denna tråden .. enda jag skickar

" http://www.moppenet.nu/showthread.ph...-TSR-hat/page2

Helvete vad jag fick ett gapskratt, det måste inte ha mycket o snacka om....

så var man känd igen då?

gissar att de är något stenålder.

jag har gått vidare i livet, haha.

men tydligen kändis igen, och det tänker jag förvalta."

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in