Sidan 1 av 4 123 ... Sista

Ämne: TSR hat

  1. #1
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401

    TSR hat

    Tja! Vet att massor av ni här på forumet kommer klaga som in i h*lvete på tråden men ville bara visa vad dom på TSR tycker om oss, dock är skåningen ingen överraskning
    ------> http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=25144
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  2. #2
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Badass "Jag tillhör ju den kategorin som inte ens går in på MNF." Hon blev ju bannad då ingen orka med henne haha..

  3. #3
    Har aldrig förstått mig på skåningen, e väll nåt fel på den
    F.d. Almsarn

  4. #4
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Badass "Jag tillhör ju den kategorin som inte ens går in på MNF." Hon blev ju bannad då ingen orka med henne haha..
    Var det inte hon som försökte kränga "fräsch" mat från en redigt skabbig husvagn utan några som hällst rättigheter?
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  5. #5
    De hatar oss alla!
    För vi är MNF e de e inte ni! För ni e TK fuckos,tjalala, och det är inte vi! för vi är stora pojkar tjalala
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  6. #6
    Ni är som femåringar, dividerar om något jävla mopedforum, lägger skulden på det andra och babblar en massa nonsens...
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  7. #7
    vet at skåningen hade goda tankar om svensk invandringspolitik i alla fall

  8. #8
    CR7Aeroxs avatar
    Reg.datum
    Nov 2010
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    264
    HAHA någon som vet vad som är fel på skåningen ?
    Yamaha Aerox In My <3

    Har ett Leovince TT rör till aerox till salu!

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    vet at skåningen hade goda tankar om svensk invandringspolitik i alla fall
    Varför är det intressant, är det någon man borde anteckna i blocket?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Varför är det intressant, är det någon man borde anteckna i blocket?
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAH snälla nån säger bara det för ett tag så skapade HON typ massa sånna trådar tror den hette småtjuvar och annat .........

    så blev det en rasism tråd

    och ja det kan vara värt att anteckna

  11. #11
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Var det inte hon som försökte kränga "fräsch" mat från en redigt skabbig husvagn utan några som hällst rättigheter?
    Vet inte men skulle inte förvåna mig.

    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    vet at skåningen hade goda tankar om svensk invandringspolitik i alla fall
    Men snälla håll tjäften om ditt jävla snack

  12. #12

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAH snälla nån säger bara det för ett tag så skapade HON typ massa sånna trådar tror den hette småtjuvar och annat .........

    så blev det en rasism tråd

    och ja det kan vara värt att anteckna
    V4f4n har en tråd om tjuvar med hennes åsikter att göra ?
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  13. #13

  14. Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Vet inte men skulle inte förvåna mig.

    Men snälla håll tjäften om ditt jävla snack
    okej vi släppper det nu,

    vårda ditt språk människa

    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    V4f4n har en tråd om tjuvar med hennes åsikter att göra ?
    okej vi släpper det nu

    vet bara att hon hade en skön attityd vet någon varför hon blev bannad?

  15. #15
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    HAHAHAHHAHAHAHHAHAH snälla nån säger bara det för ett tag så skapade HON typ massa sånna trådar tror den hette småtjuvar och annat .........

    så blev det en rasism tråd

    och ja det kan vara värt att anteckna
    Du pratar osammanhängande, är den där medlemmen en tjej? Skapade hon en rasist-tråd och isåfall varför?
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  16. #16
    Men pojkar seriöst, det är ju lite småkul med det här tjafset eller hur? jag njuter i allafall av det.
    om vi tyckte att det var dötrist att sitta och kommentera i den här tråden så skulle vi ju inte sitta hät och klaga på tsr
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  17. #17

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Du pratar osammanhängande, är den där medlemmen en tjej? Skapade hon en rasist-tråd och isåfall varför?
    kanske du missa inlägget men släpp det nu och om du vill snacka mer så dra iväg ett pm till mig

  19. #19
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Du pratar osammanhängande, är den där medlemmen en tjej? Skapade hon en rasist-tråd och isåfall varför?
    Ja hon är ganska gammal dessutom vad jag kommer ihåg. Hon gjorde en tråd om tjuvar och som du vet så får man inte ta upp invandrare såklart för då är man rasist helt plötsligt..

  20. #20
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Ja hon är ganska gammal dessutom vad jag kommer ihåg. Hon gjorde en tråd om tjuvar och som du vet så får man inte ta upp invandrare såklart för då är man rasist helt plötsligt..
    kan säga att den tråden spårade ut rätt så rejält till slut (fungerade rätt så bra de första inläggen sen sket sig allt som vanligt)

    vad jag kommer ihåg var hon över 40 (45 om jag inte minns helt fel)

  21. #21
    [QUOTE=Rexxy;185384]Kunskapen på TSR är inte så hög, jämfört med MNF. Jag och G-son är ofta där inne och rättar alla. (Vi har även rättat en och annan moderator också)[/QUOTED]

    Du ägde Skåningen snyggt där
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    kan säga att den tråden spårade ut rätt så rejält till slut (fungerade rätt så bra de första inläggen sen sket sig allt som vanligt)

    vad jag kommer ihåg var hon över 40 (45 om jag inte minns helt fel)
    Om hon är i den åldern och vimmlar på ett mopedforum så förstår jag om det är något fel på henne.
    Citat Ursprungligen postat av Panceta
    Det första jag gör på ett förhör är att ta upp snusdosan, baka en fet jävel sen sitta där och va skitkaxig.

  23. #23

  24. Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Om hon är i den åldern och vimmlar på ett mopedforum så förstår jag om det är något fel på henne.
    jag blev ärligt talat lite halv häpen första gången jag hörde att det var en hon OCH att hon var över 40 år

    undrade faktiskt också vad hon gjorde här och varför blev hon bannad?

  25. #25

  26. alltså när jag skulle registrera mig så blev det förs moppenet sen när jag såg TSR blev jag rädd för reklamen och stack därifrån, och kunskapen liggrr högre här, tror jag såg någon guide om hur man bytar en glödlampa där en gång (inget illa menat med det verkar lite väll)

  27. #27
    tuffa pågar på tsr. baotian som gör 140 med dragen v-ring är bara en i mängden av alla fucko titlar. tur vi har dem fjollerna att skratta åt
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  28. #28
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    tuffa pågar på tsr. baotian som gör 140 med dragen v-ring är bara en i mängden av alla fucko titlar. tur vi har dem fjollerna att skratta åt
    ska erkänna att stämmningen här kunde bli bättre, vi är inte ett lag utan 5000 en-mannalag

    men serlöst lite bättre stämmning så hade nog moppenet växt och tsr hammnat i bakrunden.

  29. #29


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in