Sidan 6 av 10 Första ... 45678 ... Sista
    Citat Ursprungligen postat av fingr Visa inlägg
    kan du läsa? "Man är inte svensk om man är adopterad ..."

varför ens fortsätta om du ändå förstår vad jag menar?
    Vet inte ens vad Samer kommer ifrån ;o
    Samer är Sveriges urbefolkning. Som indianerna i Amerika
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Varför tjejer säger att dem är fula och tjocka för att andra ska insistera o säga: Nej! Du är inte ful och inte tjock. Bara för att få uppmärksamhet
    Och speciellt när man dem säger så och man vet vad dem vill och bara säger: Okej. Då blir dem asarga :S
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Varför tjejer säger att dem är fula och tjocka för att andra ska insistera o säga: Nej! Du är inte ful och inte tjock. Bara för att få uppmärksamhet
    Och speciellt när man dem säger så och man vet vad dem vill och bara säger: Okej. Då blir dem asarga :S
    de gör det för att få bekräftelse, men det visste du väl... sen när du inte säger "jo du är visst snygg" så blir de arga för att de inte fick den bekräftelse de ville ha...

Reg.datum
    Dec 2010
    någe jag alltid har undrat öve är varför de finns så jevla mycket idioter här?!

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    de gör det för att få bekräftelse, men det visste du väl... sen när du inte säger "jo du är visst snygg" så blir de arga för att de inte fick den bekräftelse de ville ha...
    Haha, helt rätt!

Citat Ursprungligen postat av Ruttetäpple Visa inlägg
    någe jag alltid har undrat öve är varför de finns så jevla mycket idioter här?!
    för att du är här

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Samer är Sveriges urbefolkning. Som indianerna i Amerika
    Kan inget om samer så tänker inte säga något. Men däremot är indianer inte amerikanare, indianer är indianer

Kan inget om samer så tänker inte säga något. Men däremot är indianer inte amerikanare, indianer är indianer
    vad snackar du om. samer är de som kom till sverige först. indianer är de som kom till amerika först.

Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    HAHAHA de va de dummaste jag hört under denna vecka!

Det är väl snarare så att indianer är amerikaner och "amerikaner" är européer.

Varför han där Andersson alltid ska skriva i massa olika teckensnitt och färger...

Sjukt jobbigt imo

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Edvin Visa inlägg
    Varför han där Andersson alltid ska skriva i massa olika teckensnitt och färger...

Sjukt jobbigt imo
    +1 , Jag heter inte Andersson och det är jag glad över

http://sv.wikipedia.org/wiki/Samer
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Reg.datum
    May 2010
    vad snackar du om. samer är de som kom till sverige först. indianer är de som kom till amerika först.
    inte sagt något annat?

HAHAHA de va de dummaste jag hört under denna vecka!
    roligt för dig då

Citat Ursprungligen postat av Joha Visa inlägg
    Det är väl snarare så att indianer är amerikaner och "amerikaner" är européer.
    indianer är indianer.

men skitsamma, eftersom ni verkar helt hjärndöda och absolut inte förstår vad jag menar med allt jag skrivit så orkar jag inte fortsätta.

men skitsamma, eftersom ni verkar helt hjärndöda och absolut inte förstår vad jag menar med allt jag skrivit så orkar jag inte fortsätta.
    haha ja, det är nog alla oss andra det är fel på, det är ju helt uteslutet att det är du som är trög

Reg.datum
    May 2010
    inte sagt något annat?

roligt för dig då

indianer är indianer.

Det är *HALALALALLALLAA* Pilbåge-indianer som var där först , sen kom den *minns inte vad han heter med skeppet* till amerika och började ta över :p

"Columbus nådde Amerika år 1492. Han trodde då att han hade funnit en västlig rutt till Indien och befolkningen i Amerika kom därför att kallas indianer. Upptäckten markerar början av den europeiska koloniseringen av Amerika."

Nöjda ?
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Det är *HALALALALLALLAA* Pilbåge-indianer som var där först , sen kom den *minns inte vad han heter med skeppet* till amerika och började ta över :p

"Columbus nådde Amerika år 1492. Han trodde då att han hade funnit en västlig rutt till Indien och befolkningen i Amerika kom därför att kallas indianer. Upptäckten markerar början av den europeiska koloniseringen av Amerika."

Nöjda ?
    Na, du måste ha en seriös källa osså
    F.d. Almsarn

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Alm Visa inlägg
    Na, du måste ha en seriös källa osså
    Så du tycker inte att wikipedia duger ? man kan inte redigera historia

Reg.datum
    May 2010
    haha ja, det är nog alla oss andra det är fel på, det är ju helt uteslutet att det är du som är trög
    har du läst allt jag skrivit borde du förstå.
    ja, det är helt uteslutet att det är jag som är trög

Han kanske menar att dem rent tekniskt i USA idag inte räknas som amerikaner eftersom dem bor i speciella reservat? Vet inte om det är så men det är mycket möjligt. Dem RIKTIGA indianerna då alltså som lever någorlunda traditionellt. Övriga har ju ''blivit'' amerikaner. Tror förövrigt inte att indianerna vill bli amerikaner. Dem hatar dem nog ganska mycket. Förutom dem som sålde ut sig och bildade det något kända stället Las Vegas till exempel, pga att spellagarna såklart var annorlunda i ''indianland''. Så dem blir svinrika och resten svälter och törstar ihjäl (allt vatten går till att hålla Las Vegas grönt, mitt ute i öknen.)

Men det beror ju endast på att USA är kolonisatörer och har sen dag 1 kört bort och trakasserat indianer. Sitter i än idag och trots att dem har MER rätt att vara där än någon annan så har dem idag INTE nån rätt alls i princip.

Måste påminna er alla om att vi, i Sverige (!!) gör i princip samma sak. Samerna var här först i norr, sen dess har vi förföljt dem,bland annat en tid då vi brände inne kvinnor och barn och dödade männen, enbart för att dem vägrade att vara kristna och lyda under landet Sverige. Vi har FORTFARANDE inte skrivit på deras rätt!! Något som inget parti vågar då vänstern har stort stöd i Norrland och folket skulle gå emot det, och högern har många skogsägare och storföretag som skulle förlora på att samerna fick rätt. Bara en påminnare om att vi INTE är mycket bättre själva!

Trevlig helg!
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Så du tycker inte att wikipedia duger ? man kan inte redigera historia
    Skoja ju Mena att du måste skriva ut den för att det ska vara "korrekt"
    F.d. Almsarn

Jag har alltid undrat varför varenda människa lägger sådan krut på Julafton ? jag förstår inte ! En dag då man skall ha gran och massa klappar.. Nee jag skiter fan i detta nu ! Jag är glad över att jag jobbar på julafton.

Undrar varför Andersson skriver med olika teckensnitt, fetstil, understruket och festilat.

Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Undrar varför Andersson skriver med olika teckensnitt, fetstil, understruket och festilat.
    ´Hehe, läste feststilat
    F.d. Almsarn

Citat Ursprungligen postat av alm Visa inlägg
    ´hehe, läste feststilat
    hehe

Har ett bra svar som Mathias från gamla forumet sa :

Gå och lägg dig då på julbordet med ett äpple i munnen. ( dock var hans sätt att skriva det på betydligt bättre)

har alltid undrat om dom här abtronick magtränare , ens fungerar ? vet vad alla säger om tv shop program.. men är det någon här som testat och värkligen vet ? inte för att jag använder av någe sånt .. såg det häromdan på tv .

Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    har alltid undrat om dom här abtronick magtränare , ens fungerar ? vet vad alla säger om tv shop program.. men är det någon här som testat och värkligen vet ? inte för att jag använder av någe sånt .. såg det häromdan på tv .
    inget på tv-shop funkar

inget på tv-shop funkar
    är du helt 100 på det ? har du testat ?

Citat Ursprungligen postat av MaackaN Visa inlägg
    är du helt 100 på det ? har du testat ?
    ja, varenda sak

hAha
    F.d. Almsarn

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar