Sidan 3 av 7 Första 12345 ... Sista

Ämne: Hårtråden

  1. #61
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Haha, typ
    menar att det bara är billigt skit, liksom den där genomskinliga skiten vem har sånt i håret?

  2. #62

  3. #63

  4. #64

  5. #65

  6. #66

  7. #67
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Somsagt, bara wax och spray ibland..

    Använde gele när jag var mindre, när jag var tuff
    Luggen rakt upp!
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  8. #68

  9. #69

  10. #70
    Fan vad helrakat huvve är skönt ändå
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  11. #71
    DUDES! Jag behöver hjälp.

    http://www.grazette.se/#params:id=0&lid=81908 Det waxet har jag,

    Det är väldigt mjukt osv, och enligt mig får jag en rätt bra frilla precis när jag drar i det, men sedan så ser det bara fettigt ut osv, och det känns som att man inte har duschat på en vecka, och ser feeeeel ut.

    Först blöter jag ner håret, om jag inte duschat innan, torkar det med en handduk, genom att rufsa runt. Sen drar jag ner håret lite, så det inte ser krulligt ut, eller står rakt upp, sen i med waxet, köra runt lite så det kommer ut i håret, sen kamma/dra ner det åt ena sidan, liksom lite "välkammat", dvs inget jävla "PJfrillastårraktupp-hejkomochhjälpmig." Blir sjukt bra efter lite fix, men sen efter ett par timmar ser det ut som skit, är det att waxet är skit, eller tar jag för lite?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  12. #72

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    18
    hajt får bjuda på en bild..



  13. #73
    Grön D:fi äre som gäller (Y)
    Citat Ursprungligen postat av Rexxy Visa inlägg
    Mitt mål är att i framtiden ha MINST 30st fungerande moppar.

  14. #74
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    DUDES! Jag behöver hjälp.

    http://www.grazette.se/#params:id=0&lid=81908 Det waxet har jag,

    Det är väldigt mjukt osv, och enligt mig får jag en rätt bra frilla precis när jag drar i det, men sedan så ser det bara fettigt ut osv, och det känns som att man inte har duschat på en vecka, och ser feeeeel ut.

    Först blöter jag ner håret, om jag inte duschat innan, torkar det med en handduk, genom att rufsa runt. Sen drar jag ner håret lite, så det inte ser krulligt ut, eller står rakt upp, sen i med waxet, köra runt lite så det kommer ut i håret, sen kamma/dra ner det åt ena sidan, liksom lite "välkammat", dvs inget jävla "PJfrillastårraktupp-hejkomochhjälpmig." Blir sjukt bra efter lite fix, men sen efter ett par timmar ser det ut som skit, är det att waxet är skit, eller tar jag för lite?
    Löst det nuuu! Drog i mer wax bara.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  15. #75
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Tänkte att jag skulle klippa mig snart, vill ha så att man kan dra luggen lite bakåt men inte för överdrivet.

    Sedan ett tips ´på ett wax som inte ser ut som ´wax alls, hatar när håret blir glansigt osv
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  16. #76
    Tobbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jönköping döh Tjabon!
    Inlägg
    139
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tänkte att jag skulle klippa mig snart, vill ha så att man kan dra luggen lite bakåt men inte för överdrivet.

    Sedan ett tips ´på ett wax som inte ser ut som ´wax alls, hatar när håret blir glansigt osv
    "L'ANZA' - urban molding paste". Grön tub med lila text och lock! funkar utmärkt!

  17. #77
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Tänkte att jag skulle klippa mig snart, vill ha så att man kan dra luggen lite bakåt men inte för överdrivet.

    Sedan ett tips ´på ett wax som inte ser ut som ´wax alls, hatar när håret blir glansigt osv
    Vill du inte att det skall synas att du har vax i håret så ska du använda dig av fibervax. Det kan dock av egen erfarenhet vara lite klenare, och inte hålla lika länge.

  18. #78
    Klippte mig idag! från 10 cm till ca 3

  19. #79

    Reg.datum
    Mar 2006
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    1 599


    Det enda rätta.

  20. #80
    tja, har testat urban nu under ett par månader.

    Jag får fan inte till någon bra frilla med det nu, vill gärna ha lite åt sprethållet, fast inte för mycket pj.
    Blir det mycket bättre om man plattar håret innan man har i waxet?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  21. #81
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av Svaniis Visa inlägg
    [IMG]http://i33.tinypic.com/aa999j.jpg[IMG]

    Det enda rätta.
    Fyfan vad du måste haffa med det där!

  22. #82

  23. #83
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    dax wax röd (Y)
    räcker man tar fredag kväll så har man kvar skiten i håret till torsdag morgon.
    får nog bli snagg nu, dröjer väl ändå bara typ 5 år tills man blir skallig så lika bra att vänja sig

    Juste! kvinnor brukar gilla doften med så, men i för sig kommer jag aldrig förstå mig på kvinnor.
    med tanke på att du använder dax vax så kan du räkna med att bli skallig rätt mycket tidigare iaf.

  24. #84
    alltså jag blir tokig. Köpt ref.505 och provat nu, men får inte till det bra. skulle ju uppskatta om det vart spretigare än en jävla klump på skallen..
    vad gör jag för fel?
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  25. #85

  26. #86
    Citat Ursprungligen postat av vivarn Visa inlägg
    Dfi har alltid vart det bästa enligt mig, och om det blir en klump i håret har du förmodligen inte smetat ut det i händerna riktigt..
    alltså, det blir inte en waxklump håret, utan hela håret blir en tjock klump.

    Grön d:fi har jag, men det blir så jävla stelt och sen kan man inte ändra det under dagen.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  27. #87

  28. #88
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Har det blivit inne i era städer också att man typ rakar av håret på sidorna och låter det vara kammat högst upp?

    Inte okej..

  29. #89
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Har det blivit inne i era städer också att man typ rakar av håret på sidorna och låter det vara kammat högst upp?

    Inte okej..
    har inte det varit inne i typ 3 år? "hitler jugend" kallas det väl...

  30. #90
    Linuss avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Östergötland
    Inlägg
    644
    Citat Ursprungligen postat av hence Visa inlägg
    Har det blivit inne i era städer också att man typ rakar av håret på sidorna och låter det vara kammat högst upp?

    Inte okej..
    ALLA har det nu. Jävligt snyggt på vissa men jag skippar det då det är så många som har det.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in