Sidan 7 av 7 Första ... 567

Ämne: Hårtråden

  1. #181
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Klippte mig för ettag sedan , innan det hade jag mohawk ( var tvungen att testa ) , efter jag hade klippt mig blev jag blondin och använder Dax wax.
    Många tjatar på att det är dåligt och inte går att få ur håret ..
    Ja fattar inte , använder ni inte schampo? Jag får ur det lätt som en plätt och Difi funkar inte på mig , kvittar om jag har långt eller kort så lägger det sig bara
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  2. #182
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    Klippte mig för ettag sedan , innan det hade jag mohawk ( var tvungen att testa ) , efter jag hade klippt mig blev jag blondin och använder Dax wax.
    Många tjatar på att det är dåligt och inte går att få ur håret ..
    Ja fattar inte , använder ni inte schampo? Jag får ur det lätt som en plätt och Difi funkar inte på mig , kvittar om jag har långt eller kort så lägger det sig bara
    har du provat det gröna d:fi? jag kör på det och tycker det är det bästa jag provat. det blåa är inte så bra imo. alldeles för mjukt/löst.
    själv vet jag inte vad jag vill göra med mitt hår. jag plattar det så det slits ju. Men nu börjar jag få långt hår och trivs väldigt bra i det, dock börjar det bli slitet. Jag vill få det att växa ut några ytterligare cm för att få något som tycker passar mig. Har ni några tips?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #183
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Fan vad jag hatar det gröna d:fi kom jag precis på. Det suger fan. Ska börja använda urban molding paste istället, 10 ggr bättre.

  4. #184
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Fan vad jag hatar det gröna d:fi kom jag precis på. Det suger fan. Ska börja använda urban molding paste istället, 10 ggr bättre.
    vad är det du inte gillar? Jag tycker det är bra. väldigt klibbigt och det är ju en viss nackdel. men ajg tycker det håller sig riktigt bra! har inte provat den sortens urban, är det på tub?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #185
    Berggrens avatar
    Reg.datum
    Feb 2008
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    3 741
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    har du provat det gröna d:fi? jag kör på det och tycker det är det bästa jag provat. det blåa är inte så bra imo. alldeles för mjukt/löst.
    själv vet jag inte vad jag vill göra med mitt hår. jag plattar det så det slits ju. Men nu börjar jag få långt hår och trivs väldigt bra i det, dock börjar det bli slitet. Jag vill få det att växa ut några ytterligare cm för att få något som tycker passar mig. Har ni några tips?
    fan hyperperra de är ju en kille i långt ljust hår

    Plattar också håret , gjort i alla tider och visst slits det .
    Men testa att köpa spray balsam går att ha i innan/efter du plattar och det blir mjukt som en baby rumpa
    En sann moderat.
    Sköt dig själv o skit i andra

  6. #186
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    Citat Ursprungligen postat av hyperperra Visa inlägg
    vad är det du inte gillar? Jag tycker det är bra. väldigt klibbigt och det är ju en viss nackdel. men ajg tycker det håller sig riktigt bra! har inte provat den sortens urban, är det på tub?
    Tycker det är skitsvårt att få det som man vill ha det, alldeles för klibbigt, håret spretar åt alla håll. Sen pajjas frisyren alltid efter en timme eller två, vilket suger getpung.
    Yep, den är på tub och är riktigt bra enligt mig.

  7. #187
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Berggren Visa inlägg
    fan hyperperra de är ju en kille i långt ljust hår

    Plattar också håret , gjort i alla tider och visst slits det .
    Men testa att köpa spray balsam går att ha i innan/efter du plattar och det blir mjukt som en baby rumpa
    hehe ja ja jag har någon skyddsspray, men har lugnat ner mig med plattandet nu över sommaren!
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    Tycker det är skitsvårt att få det som man vill ha det, alldeles för klibbigt, håret spretar åt alla håll. Sen pajjas frisyren alltid efter en timme eller två, vilket suger getpung.
    Yep, den är på tub och är riktigt bra enligt mig.
    okej, visst vi har väl olika hårsorter. jag ska prova det
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #188

  9. #189

  10. #190
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Klippte lite idag, blev rätt nöjd faktiskt

     


    (very homo )

  11. #191
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    Klippte lite idag, blev rätt nöjd faktiskt

     


    (very homo )
    Langa nummer?

  12. #192
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Langa nummer?
    112

  13. #193
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av ozcaarl Visa inlägg
    112
    Haha buse!

  14. #194
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    vad gillar brudar för frisyrer? och nej, jag vill inte prova undercut, det är inte min stil.. kan visa en bild jag tog för ungefär 1 år sedan på min frisyr men har i princip likadan frisyr nu.

    Uploaded with ImageShack.us
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  15. #195
    Någon som kan tipsa om ett vax med väldigt bra hold? Är ute efter något som faktiskt nästan stelnar, men som man fortfarande kan "styla om". Kör nu med d:fi grön och jag tror jag har lite för kort hår för det atm.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  16. #196
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Någon som kan tipsa om ett vax med väldigt bra hold? Är ute efter något som faktiskt nästan stelnar, men som man fortfarande kan "styla om". Kör nu med d:fi grön och jag tror jag har lite för kort hår för det atm.
    Kör på Shell Advance RacingX Fully Synthetic, funkar skitbra, sotar inget.

  17. #197
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Kör på Shell Advance RacingX Fully Synthetic, funkar skitbra, sotar inget.
    Jaha, gör det? Vad bra, då taggar jag till närmsta Shell och köper det nu då!















    Någon som kan ge ett seriöst tips?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  18. #198
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaha, gör det? Vad bra, då taggar jag till närmsta Shell och köper det nu då!
















    Någon mer som kan ge ett gött tips?
    Menar det !

  19. #199
    Citat Ursprungligen postat av 2fast4HampzoR Visa inlägg
    Menar det !
    Okej, om du vill smeta in håret med olja så får du ju göra det. Jag känner dock inte för att göra samma sak.











    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #200
    ozcaarls avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    StockholM/Älta/tyresö/Nacka
    Inlägg
    2 297


    Köpte det här waxet idag, tycker att det var jävligt bra. Kostade 100kr tror dock att det var rea

  21. #201
    Tja jag kör just nu på waxet lanza sculpt dry clay (http://www.lanza.se/produkter/healin...ulpt-dry-clay/) Riktigt bra wax men vill prova något nytt. Gärna ett hårt wax. Någon som vet något bra hårt wax??

  22. #202
    Urban kör jag med och den lirar bra som fan
    Senast redigerat av MaackaN den 2012-02-01 klockan 23:57.
    <a href=http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg target=_blank>http://i48.tinypic.com/35in2u8.jpg</a>

  23. #203
    Kanske lite OFT nu... Vad vet jag.. Det handlar ju som sagt inte om hår på skallen^^
    I alla fall så letar jag en rakapparat.
    Lite redigare variant.

    Får max kosta 7-800:-
    Funderar på denna http://www.kjell.com/sortiment/hus-h...e-3-320-p62513
    Något att ha?

  24. #204

  25. #205
    Nu har man långt hår igen, ungefär ner till nästippen.. innan har jag snaggat gång på gång men är trött på det nu för det är groteskt fult när det är någon cm och ligger som en pott i pannan.
    fjortis styling på håret är rätt kul tycker jag för folk har fått en jävla tendens till att glo, men inget jag använder mig av nu.
    men tips på frisyrer eller ska man låta frisören gå loss själv ?

  26. #206
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    livar upp denna tråden. har fått samma frisyr som för ca 2 år sedan( som på bilden ovan) och tycker det är förbannat tråkigt. har ni några tips på snygga frillor?
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in