Ämne: Blackbox AM6

Reg.datum
    Jul 2010

Blackbox AM6

Åh vilken härlig dag det har varit, ute och rastade min motorhispania Rx 80cc idag. helt underbart, men jag som jag förstår det blir polisen sura på mig om de stannar mig och jag har en känsla av att jag riskerar både mitt Bil och mc kort. så en blackbox hade inte varit fel. då är frågan bara, vilka är bra? Vill ha en enkel med knapp som man kan ställa varvtal på, helst så att man kan sätta vartalsinställaren i instrumentpanelen så att man kan trixa o pilla lite osv.

har kollat på twostroke, kring 300-400kr klassen, är det bra saker?

fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Jag skulle verkligen inte köpa en blackbox då det låter så här ..

Tror verkligen inte att polisen går på det ,så för mig är det bortkastade pengar men om du köper någon så är jag säker på att dom på twostroke är samma som på cykelkraft och andra sajter.
    och dom kostar ju likadant ungefär, alla utför ju samma uppgift , finns ju dock dom med switch och med fjärrstyrning
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Jag skulle verkligen inte köpa en blackbox då det låter så här ..

Tror verkligen inte att polisen går på det ,så för mig är det bortkastade pengar men om du köper någon så är jag säker på att dom på twostroke är samma som på cykelkraft och andra sajter.
    och dom kostar ju likadant ungefär, alla utför ju samma uppgift , finns ju dock dom med switch och med fjärrstyrning
    Jag kommer strypa min ~ 5000-5400rpm. tror det verkligen kommer låta mycket olikt =) har org ljuddämpare med

Du har ju dom där 2 st justerskruvarna på blackboxen, ena som justerar grovt och ena finjustering. Det går att få det bättre lovar dig, men visst dom fungerar inte så bra som man förväntar sig när man läser om dom..

Reg.datum
    Jul 2010
    Citat Ursprungligen postat av robbaxxxx Visa inlägg
    Du har ju dom där 2 st justerskruvarna på blackboxen, ena som justerar grovt och ena finjustering. Det går att få det bättre lovar dig, men visst dom fungerar inte så bra som man förväntar sig när man läser om dom..
    bara den gör den hastighet jag ställer in den på är jag nöjd. =) Skall låsa vid 53km/h

Japp det fungerar, det blir ingen märkbar skillnad om du kör, däremot om du tomvarvar, då hörs den ju.

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in