Sidan 1 av 2 12 Sista

Ämne: Bloggare

Hybridvisning

  1. #1

    Bloggare

    Posta era bloggar, eller bloggar som ni brukar läsa, följer.
    Här är min. Inte fullt seriös kanske, men snart så.
    Senast redigerat av simp den 2013-03-03 klockan 16:14.


  2. #2
    Är din blogg allvarlig?

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Blogg är ganska gay imo
    Då vet vi!

    Citat Ursprungligen postat av Molle Visa inlägg
    Är din blogg allvarlig?
    Finns nog allvarligare... :-)


  4. #4

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av mrpalmer Visa inlägg
    grymmare blogg får ni leta efter! :*
    woho ett fan =d


  6. #6

  7. #7

  8. #8
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Förövrigt läste jag lite för att döda lite tid.
    Vilken fjortis du är..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  9. #9

  10. #10
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Förövrigt läste jag lite för att döda lite tid.
    Vilken fjortis du är..
    Kul för dig, har dock inte frågat?
    Och vad har du tuggat? Jag är inte fjortis haha!
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    För ditt eget bästa, om du vill ha några vänner kvar så råder jag dig att ta bort bloggen omgående. Du är ju pinsam..
    Förr mitt eget bästa? Med handen på hjärtat så har jag nog en hel del mer vänner än vad du har, och kommer att ha. Och jag är inte pinsam, din kommentar var dock sjukt pinsam!
    Citat Ursprungligen postat av Mrpalmer Visa inlägg
    Är väl upp till han, right? Jävla tur att alla inte ser likadana ut och vågar stå ut!
    Aaa haha :-)


  11. #11
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    Kul för dig, har dock inte frågat?
    Och vad har du tuggat? Jag är inte fjortis haha!

    Förr mitt eget bästa? Med handen på hjärtat så har jag nog en hel del mer vänner än vad du har, och kommer att ha. Och jag är inte pinsam, din kommentar var dock sjukt pinsam!
    "Vet inte vad jag ska ta mig till. Dör helt seriöst snart pga. denna fucking hunger" Inte fjortis? Nej okej..

    Förövrigt bryr jag mig verkligen inte om du har mer vänner än mig eller inte. Tycker bara att din blogg är pinsam då du skriver som en 14 årig tjej.

    Eller det här: "Sammanfattning av helgen: FestFestFest,AlkoholAlkoholAlkohol,LiteKvinnohål( HEHE),FörLiteSömn = MÖRGRABB_:-P:-P"


  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    "Vet inte vad jag ska ta mig till. Dör helt seriöst snart pga. denna fucking hunger" Inte fjortis? Nej okej..

    Förövrigt bryr jag mig verkligen inte om du har mer vänner än mig eller inte. Tycker bara att din blogg är pinsam då du skriver som en 14 årig tjej.

    Eller det här: "Sammanfattning av helgen: FestFestFest,AlkoholAlkoholAlkohol,LiteKvinnohål( HEHE),FörLiteSömn = MÖRGRABB_:-P:-P"

    Du har inte förstått att bloggen inte var så jävla seriös va?
    Glid in här senare någon gång, då du kanske förstått!

    Nej jag bryr mig verkligen inte heller om den saken, men ta inte upp sån skit då.
    Skiter i om vad du tycker om min blogg, bara för du leker 40 barre liksom.
    Okej nämner 1 gång till, bloggen är inte speciellt seriös.


  13. #13
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    För ditt eget bästa, om du vill ha några vänner kvar så råder jag dig att ta bort bloggen omgående. Du är ju pinsam..

  14. #14
    håller med om att du måste vårda ditt språk mer och inte använda smilisar då det sämker språket till oanade nivåer
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  15. #15
    har bara en fotoblogg : P http://www.jenordfoto.se

  16. #16

  17. #17
    http://www.finest.se/lailani ganska mycket träningstips

  18. #18
    Jättestort K.

  19. #19

  20. #20
    Tänkte skratt reta hon kisses blogg lite så gick in på den o kolla något video inlägg där vips virus och spred sig totalt 39 trojaner på någon minut fortfarade kvar en hel del XD

  21. #21
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    Tänkte skratt reta hon kisses blogg lite så gick in på den o kolla något video inlägg där vips virus och spred sig totalt 39 trojaner på någon minut fortfarade kvar en hel del XD
    Gud straffar vissa direkt!
    Ride on!

  22. #22
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Gud straffar vissa direkt!
    Gud straffar somliga fort...
    Most stickpeople are black

  23. #23
    ingen på mnf som läser bloggar?
    Inte en enda? :-)


  24. #24

  25. #25

  26. #26
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Nej, vi är killar.
    Exakt, vi ska lukta 2takt ha skitiga fingrar, snus under läppen och hjälmen halvt på.

  27. #27
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    simp: JAG HAR EN BLOGG JAG HAR EN BLOGG
    Martin timell: K bry
    vad heter den

    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Exakt, vi ska lukta 2takt ha skitiga fingrar, snus under läppen och hjälmen halvt på.
    Vissa växer upp kompis ;-)


  28. #28
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    vad heter den


    Vissa växer upp kompis ;-)
    Vissa föredrar kvinnliga intressen..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  29. #29
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    vad heter den


    Vissa växer upp kompis ;-)
    Ja det är så mycket mognare ock skriva om totalt meningslöst skit!

  30. #30
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Jagtyckerbloggarärgayommaninteharenträningstipsb loggellersportbloggellerliknandementsbloggeallmän tutskämochfjortis.se!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in