Sidan 2 av 2 Första 12

Ämne: Bloggare

  1. #31
    ingen på mnf som läser bloggar?
    Inte en enda? :-)


  2. #32

  3. #33
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Jagtyckerbloggarärgayommaninteharenträningstipsb loggellersportbloggellerliknandementsbloggeallmän tutskämochfjortis.se!
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  4. #34

  5. #35

  6. #36
    Pimmes avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Gdansk
    Inlägg
    1 096
    simp: JAG HAR EN BLOGG JAG HAR EN BLOGG
    Martin timell: K bry

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Nej, vi är killar.
    Exakt, vi ska lukta 2takt ha skitiga fingrar, snus under läppen och hjälmen halvt på.

  8. #38
    Citat Ursprungligen postat av Pimme Visa inlägg
    simp: JAG HAR EN BLOGG JAG HAR EN BLOGG
    Martin timell: K bry
    vad heter den

    Citat Ursprungligen postat av Deluxe Visa inlägg
    Exakt, vi ska lukta 2takt ha skitiga fingrar, snus under läppen och hjälmen halvt på.
    Vissa växer upp kompis ;-)


  9. #39
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    vad heter den


    Vissa växer upp kompis ;-)
    Vissa föredrar kvinnliga intressen..
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  10. #40
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Vissa föredrar kvinnliga intressen..

  11. #41
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag brukar inte hålla med Filip, Men idag gör jag det.

    Blogg är nog det sämsta jag vet. Skriv en dagbok istället. Troligen mer som bryr sig och läser den än din fula blogg som ingen bryr sig om. Skriv gärna till mig när någon som bloggar här på mnf tjänar lika mycket som paow, kenza, chrilleboii, Kissie. Gör gärna det
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  12. #42
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Hutti Visa inlägg
    Jag brukar inte hålla med Filip, Men idag gör jag det.

    Blogg är nog det sämsta jag vet. Skriv en dagbok istället. Troligen mer som bryr sig och läser den än din fula blogg som ingen bryr sig om. Skriv gärna till mig när någon som bloggar här på mnf tjänar lika mycket som paow, kenza, chrilleboii, Kissie. Gör gärna det
    Alltså precis som de sagt innan i den här tråden, om man har tex en träningstråd eller liknande så tycker jag inte att det är något fel alls.
    Men när man skriver om hur full man var på den festen, och hur mycket man drack på den festen, samt skriver som en fjortis. DÅ är det något fel, bloggar där man bara skriver om sitt liv, det är nog mer en tjej grej tycker jag.

  13. #43
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Alltså precis som de sagt innan i den här tråden, om man har tex en träningstråd eller liknande så tycker jag inte att det är något fel alls.
    Men när man skriver om hur full man var på den festen, och hur mycket man drack på den festen, samt skriver som en fjortis. DÅ är det något fel, bloggar där man bara skriver om sitt liv, det är nog mer en tjej grej tycker jag.
    Sant!
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  14. #44
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    vad heter den


    Vissa växer upp kompis ;-)
    Ja det är så mycket mognare ock skriva om totalt meningslöst skit!

  15. #45
    Vad ni leker sköna, fattar inte haha.
    t.ex. Ni pillar på mopeder, stylar, trimmar etc. I dagens samhälle, iallafall där jag bott/varit så är dom personerna klassade som no lifers, geeks, and so on, tror ni fattar poängen. Så ni behöver inte klanka ner på folk bara för att dom inte bloggar om erat intresse.
    ni kan säga nopp blogg e inget för mig, och din blogg intresserar inte mig för fem öre. Behöver inte glida in o leka ken ring o spela häftiga.
    Kalla mig vad ni vill haha


  16. #46
    Hur orkar ni bry er?

    Jag menar, hur många har inte twitter/facebook? Om man tänker på hur ofta vissa uppdaterar så är det en bra bit på vägen till en blogg.
    Låt grabben blogga om han vill, skadar väl inte er direkt?

  17. #47
    Har funderat på att skaffa blogg, men kom fram till att det känns onödigt när den enda som kommer att läsa det är en själv när man ska kontrollera så att man skrivit rätt.

    Dessutom, skit ifall han bloggar eller inte. Det angår inte er, och har ni dessutom inget annat att göra än att klaga på en som bloggar så borde ni skaffa något bättre att sysselsätta er med, som inte handlar om att klaga på andra. Bara min åsikt!
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  18. #48
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    Vad ni leker sköna, fattar inte haha.
    t.ex. Ni pillar på mopeder, stylar, trimmar etc. I dagens samhälle, iallafall där jag bott/varit så är dom personerna klassade som no lifers, geeks, and so on, tror ni fattar poängen. Så ni behöver inte klanka ner på folk bara för att dom inte bloggar om erat intresse.
    ni kan säga nopp blogg e inget för mig, och din blogg intresserar inte mig för fem öre. Behöver inte glida in o leka ken ring o spela häftiga.
    Kalla mig vad ni vill haha
    Varför kommer DU då till ett mopedforum och skriver att vi är "geeks" och "nolifers". Du som är Ken ring om någon

  19. #49
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    vill han att folk ska hålla sig uppdaterade om hans liv, fine. låt honom blogga och sluta klanka.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  20. #50
    Citat Ursprungligen postat av Edde Visa inlägg
    Varför kommer DU då till ett mopedforum och skriver att vi är "geeks" och "nolifers". Du som är Ken ring om någon
    JAG var medlem på gamla forumet. & allt jag undra nu var om någon blogga? eller visste någon bra blogg. & jag har inte sagt att jag delar med mig av dom åsikterna, eller hur? Men inte fan sitter jag som en liten skärmnisse o leker as skön o klankar ner på dig/er.

    Philip, hyperperra, Molle - Tack.


  21. #51
    Eddes avatar
    Reg.datum
    Nov 2008
    Ort
    Tyresö!
    Inlägg
    2 461
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    JAG var medlem på gamla forumet. & allt jag undra nu var om någon blogga? eller visste någon bra blogg. & jag har inte sagt att jag delar med mig av dom åsikterna, eller hur? Men inte fan sitter jag som en liten skärmnisse o leker as skön o klankar ner på dig/er.

    Philip, hyperperra, Molle - Tack.

  22. #52
    Citat Ursprungligen postat av simp Visa inlägg
    Vad ni leker sköna, fattar inte haha.
    t.ex. Ni pillar på mopeder, stylar, trimmar etc. I dagens samhälle, iallafall där jag bott/varit så är dom personerna klassade som no lifers, geeks, and so on, tror ni fattar poängen. Så ni behöver inte klanka ner på folk bara för att dom inte bloggar om erat intresse.
    ni kan säga nopp blogg e inget för mig, och din blogg intresserar inte mig för fem öre. Behöver inte glida in o leka ken ring o spela häftiga.
    Kalla mig vad ni vill haha
    Helt pantad eller?

    DU berättar för folk på ett moppeforum att folk som trimmar moppar är nolifers? Sen i samma inlägg skriver du att man ska ge fan i att klanka ner på andra?

    Tror att DU är i väldig minoritet här som tycker man har mer liv om man kör frågestund om sitt liv på en blogg på nätet och berättar om sitt vardagstrams än om man meckar motorer!

    PS. Din svenska både här och i bloggen är i klass med en F12 fjårt! Ganska vanligt bland bloggare.. undra om det är en slump.. hm..
    ''Knäpp och noobig fråga nån ställt''

  23. #53
    Vad syftar ni på när ni menar bloggar? Bloggar ala kissie osv där personen i fråga skriver allt om sitt liv lite som en dagbok eller en tumblr som min tex www.lb90.tumblr.com som bara innehåller bilder?
    w

  24. #54
    whitetrashoftheday.blogspot.com
    cryoftheday.blogspot.com

    jag brukar läsa dem när jag har tråkigt
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  25. #55
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    whitetrashoftheday.blogspot.com
    jag brukar läsa dem när jag har tråkigt
    Åh den är så bra <3
    w

  26. #56
    Citat Ursprungligen postat av quuz Visa inlägg
    Åh den är så bra <3
    Älskar att han är på mallorca resa och ser det som en studieresa för att studera whitetrash personer
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  27. #57
    Citat Ursprungligen postat av Gilera runner Visa inlägg
    Älskar att han är på mallorca resa och ser det som en studieresa för att studera whitetrash personer
    Haha ja, sjukt bra
    w

  28. #58
    upp, något intressant?


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in