Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Daaamn! Svårt att förlora en vän utan att fälla tårar eller hur var det ? :o
    Plågsamt men tog mig 30 minuter efter jag kom hem att hitta en köpare till trimmet!
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  2. #32
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Satte på ett nytt flottörhus så nu funkar moppen, Fick adrenalin kick när jag körde första gången med ett högvarvit rör Metrakit sp
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  3. #33
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Citat Ursprungligen postat av Puryeah Visa inlägg
    Dock så sitter han ju faktiskt "vid datan" då han förmodligen sitter nära sin dator, där data finns. Alltså sitter han vid datan.
    +1

  4. #34

  5. #35

  6. #36
    Suttit och tyckt synd om mig själv samt gjort moppen nästan klar att köra ,.

  7. #37
    Sövit och lirat på skinflöjten!

  8. #38

  9. #39
    åkt typ 5mil på moppe ;D
    Svarvar och bygger special delar till olika fordon
    Mer info här

  10. #40

  11. #41
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Milfen då ?
    Hon är aldrig där nu Eller jo, ibland men ofta stressad och upptagen. Jädrans tjejer
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  12. #42
    bca_hypermannens avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Uddevalla
    Inlägg
    1 401
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    hade varit härligt att få adrenalin kickar av bara effektrör, hade varit 1**** rikare nu i så fall

    vg+ på ellära prov om magnetism, batterier, asynkronmotorer och två andra kapitel som jag redan har glömt vad den ens var för något, skrev provet för 5 dagar sen
    jobbade efter plugget sen hem och mötes av "jag må han leva" och 1500:- från morsan och farsan

    men vem fan bryr sig egentligen om det jag just skrev?
    Jag gör mange
    mina mopeder är mina brudar atm, im a troubled man

  13. #43

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Vakande 9,14 så man pallade inte dra till skolan. sen kommer några polare och så spela vi lite. dra ut köper "dricka".
    Kollat även på ett par filmer.
    Sen fick morsan reda på att jag hade svin hög frånvaro. Så nu ska jag nog avsluta helt el linje(om jag får för skolan) och så börja jag fordon efter sommarlovet. Kommer bli härligt med svin långt sommarlov

  14. #44
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vakande 9,14 så man pallade inte dra till skolan. sen kommer några polare och så spela vi lite. dra ut köper "dricka".
    Kollat även på ett par filmer.
    Sen fick morsan reda på att jag hade svin hög frånvaro. Så nu ska jag nog avsluta helt el linje(om jag får för skolan) och så börja jag fordon efter sommarlovet. Kommer bli härligt med svin långt sommarlov
    Får du studiebidraget? Även min frånvaro är hög,dock pga att jag varit ledig och sjuk men får studiebidraget iaf
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  15. #45

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Får du studiebidraget? Även min frånvaro är hög,dock pga att jag varit ledig och sjuk men får studiebidraget iaf
    jo,Studiebidraget får jag. Har 23% giltig frånvaro låtsat vara "sjuk"] 17% ogiltig.

    Ska till skolan imorn och ska snacka med lärare och sånt skit om att få vara hemma till efter sommarlovet.(då får jag inget studiebidrag) Då det känns inte som någon mening att vara där och bara sitta på ett stol och väntar på att man ska sluta... Då jag ska börja på ny linje

  16. #46
    Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Ort
    Oslo
    Inlägg
    407
    Citat Ursprungligen postat av Jontee Visa inlägg
    Vakande 9,14 så man pallade inte dra till skolan. sen kommer några polare och så spela vi lite. dra ut köper "dricka".
    Kollat även på ett par filmer.
    Sen fick morsan reda på att jag hade svin hög frånvaro. Så nu ska jag nog avsluta helt el linje(om jag får för skolan) och så börja jag fordon efter sommarlovet. Kommer bli härligt med svin långt sommarlov
    Frågan är hur skönt det är att gå i skolan ett år extra, men så långt kanske du inte hade tänkt?
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

  17. #47

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Olofström
    Inlägg
    6 543
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Frågan är hur skönt det är att gå i skolan ett år extra, men så långt kanske du inte hade tänkt?
    Jobbigare att gå 2år till i el++++ ett par idioter i klassen
    Man kan inte gå en linje som man inte gillar eller så...
    Tycker inte jag iallfall.

  18. #48

  19. #49
    Va på skiva igår så var bakis idag, gick upp å tänkte gå till skolan men kom fram till att det inte va värt det så gick å la mig i soffan. Sov till runt halv fyra för att sen lira data tills jag drog å tränade vid 8
    En svensk tiger!

  20. #50

  21. #51

  22. #52
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  23. #53
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Coooolin bakis ! skriver om sin fylla på moppenet !



    Hahahah ne skoja bara ;D
    Är av laglig ålder så mjeeh, dessutom har jag sett många som diskuterat att dom inköpt diverse drickor osv
    En svensk tiger!

  24. #54
    Citat Ursprungligen postat av BlasterGurra^ Visa inlägg
    kasta inte sten i glashus grabben
    Oh snap +1
    En svensk tiger!

  25. #55
    jag har en stalker 08 30moped riktigt gött axx och nu när den har det uppborrade stage 6 röret på går den ungefär 95ärliga säkert snabbare kompisen toppade den i 110 med sin naked med det röret

  26. #56
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Inleder dagen med att dricka lite julöl som aldrig dracks upp förut!
    Matlab e-e-e-e-e-e-e-e

  27. #57
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Gick upp 7.15 och åt en skål flingor, nu sitter jag här vid datorn och ska snart dra mig till skolan och göra NO prov, kul
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #58
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av Philip Visa inlägg
    Hon är aldrig där nu Eller jo, ibland men ofta stressad och upptagen. Jädrans tjejer
    Nästa gång hon kommer så drar du med henne in på toaletten och kör hååårt!
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  29. #59
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Ledig idag, så nu blire ut och rensa i garaget igen och kanske trycka på nya fälgarna på taunusen Dom är ju stört gölliga iaf ^^ Aja, ut och ta en cigg nu och börja
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  30. #60

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in