Ämne: Vad har du gjort idag?
-
2011-04-06, 21:17 #31
-
2011-04-06, 21:53 #32
Satte på ett nytt flottörhus så nu funkar moppen, Fick adrenalin kick när jag körde första gången med ett högvarvit rör
Metrakit sp
§6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.
-
2011-04-06, 21:55 #33
-
2011-04-06, 21:57 #34
-
2011-04-06, 21:59 #35
-
2011-04-06, 21:59 #36
Suttit och tyckt synd om mig själv samt gjort moppen nästan klar att köra ,.
-
2011-04-06, 22:00 #37
-
2011-04-06, 22:14 #38
hade varit härligt att få adrenalin kickar av bara effektrör, hade varit 1**** rikare nu i så fall

vg+ på ellära prov om magnetism, batterier, asynkronmotorer och två andra kapitel som jag redan har glömt vad den ens var för något, skrev provet för 5 dagar sen
jobbade efter plugget sen hem och mötes av "jag må han leva" och 1500:- från morsan och farsan
men vem fan bryr sig egentligen om det jag just skrev?
-
2011-04-06, 22:19 #39
åkt typ 5mil på moppe ;D
-
2011-04-06, 22:20 #40
Gick upp 5, åkte halv 6 typ med farsan och jobba (praktik) Kom hem runt 5 efter att ha åkt 40 mil sammanlagt samt ha slagit min farsas och mitt fartrekord med hans tjänstebil
.. Sen käka chilla lite och sen ner och tvätta insida/utsida på v40in, polera hela skiten samt motortvätt
Kollar just nu på bigbrother! Skapligt mör nu och imorgon ringer klockan 05:15 -.-
-
2011-04-06, 22:57 #41
-
2011-04-06, 23:04 #42
-
2011-04-06, 23:09 #43Instängd
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Olofström
- Inlägg
- 6 543
Vakande 9,14 så man pallade inte dra till skolan. sen kommer några polare och så spela vi lite. dra ut köper "dricka".
Kollat även på ett par filmer.
Sen fick morsan reda på att jag hade svin hög frånvaro. Så nu ska jag nog avsluta helt el linje(om jag får för skolan) och så börja jag fordon efter sommarlovet. Kommer bli härligt med svin långt sommarlov
-
2011-04-06, 23:12 #44
-
2011-04-06, 23:17 #45Instängd
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Olofström
- Inlägg
- 6 543
jo,Studiebidraget får jag. Har 23% giltig frånvaro låtsat vara "sjuk"] 17% ogiltig.

Ska till skolan imorn och ska snacka med lärare och sånt skit om att få vara hemma till efter sommarlovet.(då får jag inget studiebidrag) Då det känns inte som någon mening att vara där och bara sitta på ett stol och väntar på att man ska sluta... Då jag ska börja på ny linje
-
2011-04-06, 23:17 #46
-
2011-04-06, 23:28 #47Instängd
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- Olofström
- Inlägg
- 6 543
-
2011-04-06, 23:32 #48
-
2011-04-06, 23:35 #49
Va på skiva igår så var bakis idag, gick upp å tänkte gå till skolan men kom fram till att det inte va värt det så gick å la mig i soffan. Sov till runt halv fyra för att sen lira data tills jag drog å tränade vid 8
En svensk tiger!
-
2011-04-06, 23:38 #50
-
2011-04-06, 23:49 #51Crosshjälm säljes!
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...233#post241233
-
2011-04-06, 23:50 #52
-
2011-04-07, 00:02 #53
-
2011-04-07, 00:02 #54
-
2011-04-07, 00:17 #55
-
2011-04-07, 00:50 #56
Inleder dagen med att dricka lite julöl som aldrig dracks upp förut!
Matlab e-e-e-e-e-e-e-e
-
2011-04-07, 07:40 #57
-
2011-04-07, 09:30 #58
-
2011-04-07, 10:17 #59
-
2011-04-07, 11:19 #60
Dagens schema:
08:00 ringer klockan.
08.40 slår jag på tv'n och går upp åh käkar lite.
08:50 lägger mig i sängen och kollar på de sista med "Vakna med the voice"
09:05 hoppar in i duschen, fixar frillan, borstar tänderna osv.
09:35 tar väskan åh hoppar in i bilen och kör till skolan
09:50 börjar lektionen
10:40 drar vi åh käkar lunch
10:50 hoppar jag in i bilen och drar hemåt
11:10 slår man på datorn och nu sitter man här!
Kommer med resten av dagen senare! Pusspuss



Svara med citat



Eller jo, ibland men ofta stressad och upptagen. Jädrans tjejer 

)