Ämne: Vad har du gjort idag?
-
2011-04-07, 11:29 #61Medlem
- Reg.datum
- Jul 2007
- Ort
- Skåne
- Inlägg
- 618
Ingen skola idag, dvs HoN so far.
-
2011-04-07, 11:52 #62
polerat hela minarelli motorn
-
2011-04-07, 12:07 #63
Är i skolan, har bygglektion hela dagen. Snart: Kafferast!
-
2011-04-07, 14:47 #64
Vaknade vid typ 07:40 och satte mig vid datan, Tänkte att jag inte pallar skolan idag så satt hemma till 9 när jag börjar och då kommer på "FAN JAG HAR PRAO IDAG!!!!" Så skyndade mig som fan till praoen där man har suttit o druckit cola o lirat cs

EDIT: Kolla tiden jag skrev de på 14:47=laat vilket jag var imorse
-
2011-04-07, 16:57 #65
Har haft bygglektion hela dagen, har fogat allt kakel och klinker jag la klart igår. Efter skolan fikade jag(
) med min kusin, och nu sitter jag här och lyssnar på musik.
-
2011-04-07, 17:09 #66
Blivit något förbannad på moppen och blivit något förkyld...
Most stickpeople are black
-
2011-04-07, 17:15 #67
Fortsätter min dag då.
Åkte till skolan och hade några tråkiga lektioner. Sen NO prov som gick hyfsat bra faktiskt!
Efter skolan så åkte jag och några polare till cykelkraft där dem var griniga som vanligt.
Efter det åker vi hem till mig och jag hjälper en tjejkompis ta av variatorringen på sin splitternya aerox. (Kändes lite läskigt
)
Sen skjutsade jag hem en polare och nu sitter jag här och är hungrig och skittrött
-
2011-04-07, 19:23 #68
-
2011-04-07, 20:54 #69
Pillat klart brors lilla minimotocross
Most stickpeople are black
-
2011-04-07, 20:56 #70
-
2011-04-07, 21:00 #71
-
2011-04-07, 21:05 #72
Drog iväg me moppen å tanka på morgonen, slutade me att jag kom 1 timme försent pga av att moppen va fulltankad å tog en "liten" sväng då...
Fick skäll i skolan, men pissa på dom!
Åkte hem efter tråkdagen.
Sov en timme, fixxade till fotkåpan så att den blev helt svart igen inte grå...
Gjort äckelpäckelläxa... osv
-
2011-04-07, 21:11 #73
-
2011-04-07, 21:29 #74
-
2011-04-07, 22:07 #75
Gick upp 07:20, drog te skolan med pappa och hade möte med rektorn..., är i skolan hela dan till 15:25 sen drog jag hem, la en kabel sen kom farsan vi drog ut och fixa lite med hans bil sen ner och tankade med moppen sen drog jag till en kompis och hjälpte han med en grej på datorn, sen åkte jag lite. Sen hem och käkade och nu sitter jag här

Btw
När när jag står still med moppen och varvar lite med den så kommer ett skrammel från cyllen när den börjar gå ner i varv ? är det kolven så börjar bli kass ?
Ride on!
-
2011-04-07, 22:57 #76
var där i onsdas, 2 små pojkar med derbis var där, den ena stod o glodde på monster hjälmen tills han utbrast kolla monster hjälmen fett COOL !!!!
tjockisen i kassan bara stirra som om dom vore idioter haha
-
2011-04-09, 10:00 #77
Fan glömde skriva igår
Men hade nationella i engenska men kom 2 timmar! försent
Men efter 15 min så var man ju ikapp dom andra
Idag har jag vaknat och nu sitter jag här
Blir nog fler updates under dagen då jag ska köpa neos idag
-
2011-04-09, 10:59 #78mh furia/am6 delar http://www.moppenet.nu/showthread.ph...ite-am6-också mh furia säljes
http://www.moppenet.nu/showthread.ph...mil-uttagen-06)
-
2011-04-09, 11:17 #79
Vaknade nyss, sovit AS GOTT! Blir snart iväg och köpa en Hks dumpventil
Sen en långtur me mopparna med några kompisar! ;D
-
2011-04-09, 11:26 #80
tittade precis på f1-kvalet från malaysia, sjukt spännande
-
2011-04-09, 11:38 #81
-
2011-04-09, 11:46 #82
-
2011-04-09, 12:21 #83
Hittills är väll vaknat det enda jag gjort, Hehe somnade i datastolen.
-
2011-04-09, 12:28 #84
Kört moppe, suttit här, kört moppe, ätit lite mat.. Ska om några timmar köra moppe till en vän som fyller.
Sen köra moppe hem. Kanske köra moppe med polare efter det...
!
Som jag då..... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
-
2011-04-09, 12:58 #85-
- Reg.datum
- Oct 2010
- Ort
- Sthlm/Nacka
- Inlägg
- 2 931
-
2011-04-09, 13:18 #86
camat med en brud till typ 03:30 i morse, somnade, vaknade 06:30 pga att hunden (som är knappt 2 månader) skäller i sin bur och vill ut, ger henne mat och går på promenad, gick och la mig igen och ~12 vakna jag, käkade lite och nu sitter jag här... ska försöka plocka ihop moppen idag också
-
2011-04-09, 13:55 #87
-
2011-04-09, 14:05 #88
-
2011-04-09, 14:16 #89
Har precis varit och hjälpt min bästa kompis att flytta, sen väntar skräckfilmskväll med några tjejer
Det blir rec 1 som vi ska se
-
2011-04-09, 21:10 #90
Svara med citat




Annars vilken kanal ?

