Sidan 3 av 5 Första 12345 Sista
  1. #61
    Ingen skola idag, dvs HoN so far.

  2. #62
    polerat hela minarelli motorn
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  3. #63
    Är i skolan, har bygglektion hela dagen. Snart: Kafferast!

  4. #64
    Vaknade vid typ 07:40 och satte mig vid datan, Tänkte att jag inte pallar skolan idag så satt hemma till 9 när jag börjar och då kommer på "FAN JAG HAR PRAO IDAG!!!!" Så skyndade mig som fan till praoen där man har suttit o druckit cola o lirat cs

    EDIT: Kolla tiden jag skrev de på 14:47=laat vilket jag var imorse

  5. #65
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Har haft bygglektion hela dagen, har fogat allt kakel och klinker jag la klart igår. Efter skolan fikade jag() med min kusin, och nu sitter jag här och lyssnar på musik.

  6. #66
    Blivit något förbannad på moppen och blivit något förkyld...
    Most stickpeople are black

  7. #67
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Fortsätter min dag då.
    Åkte till skolan och hade några tråkiga lektioner. Sen NO prov som gick hyfsat bra faktiskt!
    Efter skolan så åkte jag och några polare till cykelkraft där dem var griniga som vanligt.
    Efter det åker vi hem till mig och jag hjälper en tjejkompis ta av variatorringen på sin splitternya aerox. (Kändes lite läskigt )
    Sen skjutsade jag hem en polare och nu sitter jag här och är hungrig och skittrött
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #68
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Nästa gång hon kommer så drar du med henne in på toaletten och kör hååårt!
    Hahaha, vore det
    Ju mindre rutin, desto mer liv!

  9. #69
    Pillat klart brors lilla minimotocross
    Most stickpeople are black

  10. #70

  11. #71
    vilat vilat vilat fan hatar att vara sjuk
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  12. #72
    Drog iväg me moppen å tanka på morgonen, slutade me att jag kom 1 timme försent pga av att moppen va fulltankad å tog en "liten" sväng då...
    Fick skäll i skolan, men pissa på dom!
    Åkte hem efter tråkdagen.
    Sov en timme, fixxade till fotkåpan så att den blev helt svart igen inte grå...
    Gjort äckelpäckelläxa... osv

  13. #73
    Gillos avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    Norrtälje
    Inlägg
    1 283
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Fortsätter min dag då.
    Åkte till skolan och hade några tråkiga lektioner. Sen NO prov som gick hyfsat bra faktiskt!
    Efter skolan så åkte jag och några polare till cykelkraft där dem var griniga som vanligt.
    Efter det åker vi hem till mig och jag hjälper en tjejkompis ta av variatorringen på sin splitternya aerox. (Kändes lite läskigt )
    Sen skjutsade jag hem en polare och nu sitter jag här och är hungrig och skittrött
    Ena snubben där är alltid lika grinig, man måste ju bara älska honom
    Citat Ursprungligen postat av Drenner Visa inlägg
    varvstoppet 24/7!
    "Your friends are close but your enemies are closer" -The Way To Suicide

  14. #74
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Gillo Visa inlägg
    Ena snubben där är alltid lika grinig, man måste ju bara älska honom
    Aa den tjocka snubben är alltid grinig, men den andra är skön när han har bra dagar
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  15. #75
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Gick upp 07:20, drog te skolan med pappa och hade möte med rektorn..., är i skolan hela dan till 15:25 sen drog jag hem, la en kabel sen kom farsan vi drog ut och fixa lite med hans bil sen ner och tankade med moppen sen drog jag till en kompis och hjälpte han med en grej på datorn, sen åkte jag lite. Sen hem och käkade och nu sitter jag här
    Btw
    När när jag står still med moppen och varvar lite med den så kommer ett skrammel från cyllen när den börjar gå ner i varv ? är det kolven så börjar bli kass ?
    Ride on!

  16. #76
    var där i onsdas, 2 små pojkar med derbis var där, den ena stod o glodde på monster hjälmen tills han utbrast kolla monster hjälmen fett COOL !!!!
    tjockisen i kassan bara stirra som om dom vore idioter haha

  17. #77
    Fan glömde skriva igår Men hade nationella i engenska men kom 2 timmar! försent Men efter 15 min så var man ju ikapp dom andra Idag har jag vaknat och nu sitter jag här Blir nog fler updates under dagen då jag ska köpa neos idag

  18. #78
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Aa den tjocka snubben är alltid grinig, men den andra är skön när han har bra dagar
    alltså är de verkligen så griniga på cykelkraft när man beställer från deras hemsida fungerar det bra tycker jag.

  19. #79

  20. #80
    tittade precis på f1-kvalet från malaysia, sjukt spännande

  21. #81
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    tittade precis på f1-kvalet från malaysia, sjukt spännande
    Har de slutat? Annars vilken kanal ?

  22. #82
    Citat Ursprungligen postat av rezonen Visa inlägg
    Har de slutat? Annars vilken kanal ?
    viasat motor om du vill se allt (vilket man vill), tv10 om man är en snålis och tittar på sammandrag, skulle tro att det går repriser men det slutade för kanske 30 min sen

  23. #83
    Hittills är väll vaknat det enda jag gjort, Hehe somnade i datastolen.

  24. #84
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Kört moppe, suttit här, kört moppe, ätit lite mat.. Ska om några timmar köra moppe till en vän som fyller. Sen köra moppe hem. Kanske köra moppe med polare efter det... !
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  25. #85
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Kört moppe, suttit här, kört moppe, ätit lite mat.. Ska om några timmar köra moppe till en vän som fyller. Sen köra moppe hem. Kanske köra moppe med polare efter det... !
    Moppe, moppe och återigen moppe, de e rätt!

    Själv har man väl inte gjort så mkt mer än att kliva upp ur sängen, dock ska man iväg te gymmet om cirkus 10 min

  26. #86
    camat med en brud till typ 03:30 i morse, somnade, vaknade 06:30 pga att hunden (som är knappt 2 månader) skäller i sin bur och vill ut, ger henne mat och går på promenad, gick och la mig igen och ~12 vakna jag, käkade lite och nu sitter jag här... ska försöka plocka ihop moppen idag också

  27. #87
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av mh furia Visa inlägg
    alltså är de verkligen så griniga på cykelkraft när man beställer från deras hemsida fungerar det bra tycker jag.
    Träffar man dem är dem inte speciellt pratglada, inte speciellt hjälpsamma och negativa/spydiga svar
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  28. #88
    Krattat löv
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  29. #89
    Har precis varit och hjälpt min bästa kompis att flytta, sen väntar skräckfilmskväll med några tjejer Det blir rec 1 som vi ska se

  30. #90
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av Pizza_bagaren95 Visa inlägg
    Har precis varit och hjälpt min bästa kompis att flytta, sen väntar skräckfilmskväll med några tjejer Det blir rec 1 som vi ska se
    Rec 1 haha den var fan lite läbbig

    Ont: har köpt skor idag sen bara degat vid datorn inte gjort ett jävla piss eller jo köpt skor , nu ska jag möta tjejen och slagga hos henne mys
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in