Ämne: Vad har du gjort idag?
-
2011-04-09, 23:04 #91
-
2011-04-09, 23:18 #92
-
2011-04-10, 00:04 #93
-
2011-04-10, 01:58 #94-
- Reg.datum
- Oct 2010
- Ort
- Sthlm/Nacka
- Inlägg
- 2 931
Gymma, skriva på NO uppsats, moppe och chillkväll ute med massa ruligt folk
-
2011-04-10, 08:23 #95
Vakna precis. Blev inget Neos köp igår för killen som jag skulle köpa av skulle köra hit den men hans bil dog på vägen -.-' Han ska förhoppningsvis komma idag istället
-
2011-04-10, 09:20 #96hette Monster_extream på förra forumet.
http://www.garaget.org/?car=271209
-
2011-04-10, 10:38 #97
-
2011-04-10, 11:13 #98
-
2011-04-10, 11:41 #99
-
2011-04-10, 12:29 #100
-
2011-04-10, 13:32 #101Medlem
- Reg.datum
- May 2010
- Ort
- 37°14′27″N
- Inlägg
- 3 616
-
2011-04-10, 16:46 #102
-
2011-04-10, 20:10 #103
Vaknade kl 12. Klockan ett var jag på väg till sjukhuset och nu är jag hemma igen
Most stickpeople are black
-
2011-04-10, 20:16 #104
-
2011-04-10, 20:35 #105
-
2011-04-10, 20:38 #106
-
2011-04-10, 20:40 #107
-
2011-04-10, 20:48 #108
-
2011-04-10, 20:54 #109
-
2011-04-10, 20:59 #110
Kört bil, lagt om till sommardäck på 2 bilar, sen kört moped.
Oj vad intressant.Having a fast SAAB is like coming out of the closet,
You might surprise people, but you're still gay
-
2011-04-10, 21:01 #111
Vaknade klockan 12, åt, drack, kollade internet. Sen klockan 1 for jag och körde moppe med polarna, kom hem för en timme sen.
Nu väntar en dusch!
Som jag då..... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
-
2011-04-10, 21:17 #112
-
2011-04-10, 21:20 #113inte avstängd!
- Reg.datum
- Mar 2011
- Ort
- linköping
- Inlägg
- 1 239
va med polarn på hans land, båda vakna vid typ 8, då sa vi godmorgon. sen sov vi igen framtill 12
-
2011-04-10, 21:32 #114
Ätit en sjukt chill frukost med ett par polare
Sen gymmade vi
Sen kollade vi på handbollsmatch elitserien.
Sen åt jag en kycklingsallad
Sen spelade jag bingolotto....
Och nu ska jag bajsa och sen sova
-
2011-04-10, 21:56 #115
-
2011-04-10, 21:59 #116
Började med att vakna upp hos polaren runt tolvslaget. Drog sedan hem vid klockan ett och har efter det suttit hemma och kollat på Allsvenska fotbollsmatcher. Typ det.
-
2011-04-10, 22:34 #117
-
2011-04-11, 12:24 #118
Nyss hemkommen efter 4 timmar med 20 st. sju åringar..
!
Som jag då..... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
-
2011-04-11, 15:54 #119-
- Reg.datum
- Oct 2010
- Ort
- Sthlm/Nacka
- Inlägg
- 2 931
Varit i skolan.
-
2011-04-11, 15:56 #120


!
Råkade citera..
Svara med citat




