Sidan 4 av 5 Första ... 2345 Sista
  1. #91
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Citat Ursprungligen postat av davzz Visa inlägg
    Kört moppe, suttit här, kört moppe, ätit lite mat.. Ska om några timmar köra moppe till en vän som fyller. Sen köra moppe hem. Kanske köra moppe med polare efter det... !
    Edit: Har kört en jääävla massa moppe idag!
    edit2: Råkade citera..
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  2. #92
    Klyvt Ved!
    I got the bitches in the kitchens!
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  3. #93
    varit på moppe meet

  4. #94
    Gymma, skriva på NO uppsats, moppe och chillkväll ute med massa ruligt folk

  5. #95
    Vakna precis. Blev inget Neos köp igår för killen som jag skulle köpa av skulle köra hit den men hans bil dog på vägen -.-' Han ska förhoppningsvis komma idag istället

  6. #96
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Träffar man dem är dem inte speciellt pratglada, inte speciellt hjälpsamma och negativa/spydiga svar
    är väll trött på alla "hur snabbt kommer min moppe gå" pojkar
    hette Monster_extream på förra forumet.
    http://www.garaget.org/?car=271209

  7. #97
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Citat Ursprungligen postat av Antee Visa inlägg
    är väll trött på alla "hur snabbt kommer min moppe gå" pojkar
    Haha jo säkert
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  8. #98
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Haha jo säkert
    måste bara fråga, har bara cykelkraft en butik i sverige och vart ligger den?

  9. #99
    fabbbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    vällingby
    Inlägg
    2 933
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    måste bara fråga, har bara cykelkraft en butik i sverige och vart ligger den?
    Jaa bara en butik och den ligger i täby en bit utanför stockholm
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    yamaha neos är guldvärd, skönare att åka på bakhjulet med en sån än att knulla
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    hur vet du det när du har varken knullat eller kört bakhjul med en?

  10. #100
    jaek har veaknet.

  11. #101

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Jag har vaknat , pissat , ätit , druckit , gått , sprungit , blinkat med ögonlocken , sett på film , spelat wow och slängt på sommardäcken på golfen
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  12. #102
    Citat Ursprungligen postat av fabbbe Visa inlägg
    Rec 1 haha den var fan lite läbbig
    Det tyckte dem men inte jag som sett den tre gånger
    Edit: Det var ca +10 tjejer där

  13. #103
    Vaknade kl 12. Klockan ett var jag på väg till sjukhuset och nu är jag hemma igen
    Most stickpeople are black

  14. #104
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Vaknade kl 12. Klockan ett var jag på väg till sjukhuset och nu är jag hemma igen
    Vad har hänt ?

  15. #105
    Citat Ursprungligen postat av rezonen Visa inlägg
    Vad har hänt ?
    Åkt omkull Det var tydligen märken efter asfalten på min knäskål...
    Most stickpeople are black

  16. #106
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Åkt omkull Det var tydligen märken efter asfalten på min knäskål...
    Fyfan Hoppas de blir bra

  17. #107
    Citat Ursprungligen postat av rezonen Visa inlägg
    Fyfan Hoppas de blir bra
    Får gå på kryckor ett tag och knapra penicillin. När bedövningen går ur så blir det säkert jättekul...
    Most stickpeople are black

  18. #108
    Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    Åkt omkull Det var tydligen märken efter asfalten på min knäskål...
    det var väll dumt ? haha nejdå, hur länge ska du ha stygnen? kom ihåg att jag fick ha nå jävla stygn i ett knä ett sommarlov

  19. #109
    Citat Ursprungligen postat av rideAerox Visa inlägg
    det var väll dumt ? haha nejdå, hur länge ska du ha stygnen? kom ihåg att jag fick ha nå jävla stygn i ett knä ett sommarlov
    Förbannat dumt. Vet inte, dom sa inte nåt.

    Nu börjar bedövningen släppa... aj
    Most stickpeople are black

  20. #110

  21. #111
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Vaknade klockan 12, åt, drack, kollade internet. Sen klockan 1 for jag och körde moppe med polarna, kom hem för en timme sen. Nu väntar en dusch!
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  22. #112

  23. #113

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    va med polarn på hans land, båda vakna vid typ 8, då sa vi godmorgon. sen sov vi igen framtill 12

  24. #114
    Ätit en sjukt chill frukost med ett par polare
    Sen gymmade vi
    Sen kollade vi på handbollsmatch elitserien.
    Sen åt jag en kycklingsallad
    Sen spelade jag bingolotto....

    Och nu ska jag bajsa och sen sova

  25. #115

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    37°14′27″N
    Inlägg
    3 616
    Sett på film
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

  26. #116
    Började med att vakna upp hos polaren runt tolvslaget. Drog sedan hem vid klockan ett och har efter det suttit hemma och kollat på Allsvenska fotbollsmatcher. Typ det.

  27. #117
    Rekondat bil i sju timmar *phew*

  28. #118
    davzzs avatar
    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    Vasa, Finland
    Inlägg
    996
    Nyss hemkommen efter 4 timmar med 20 st. sju åringar.. !
    ... är helt ärligt mentalt efterbliven, när han är hungrig så får han ögon stora som tefat, går runt och gör avgrundsvrål!
    Som jag då..

  29. #119
    Varit i skolan.

  30. #120
    Sjuk = sovit

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in