Sidan 4 av 9 Första ... 23456 ... Sista
  1. #91
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Haha , var bor du ? Skulle varit kul om du fick lukta på lite avgaser från ciaon .
    du är ju för skön du, du skryter om din jävla ciao som inte ens är startad. Du vet väll att dom där ciaoarna går pissigt även om de är bra inställda?

    Hur som helst, sluta snacka skit i den här tråden!!!

  2. #92

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    du är ju för skön du, du skryter om din jävla ciao som inte ens är startad. Du vet väll att dom där ciaoarna går pissigt även om de är bra inställda?

    Hur som helst, sluta snacka skit i den här tråden!!!
    Cool du är . Din gick inte så jävla bra din iheller , haha !

    EDIT : skröt inte om den , tog den sämsta / slöaste hojen jag hade bara för att visa att hans derbi med MHR insug inte går så jävla bra ...

    EDIT 2 : Sorry för all OT , ta resten i PM !

  3. #93
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Cool du är . Din gick inte så jävla bra din iheller , haha !

    EDIT : skröt inte om den , tog den sämsta / slöaste hojen jag hade bara för att visa att hans derbi med MHR insug inte går så jävla bra ...

    EDIT 2 : Sorry för all OT , ta resten i PM !
    jag fortsätter via PM

  4. #94
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Let's face it, ingen av eran kommer gå bra, ni är småbarn mina barn;D hehehehhehe



    Jag kanske kommer förbi och visar upp min hoj Men det blir tiiiight, om ni verkligen vill se den tycker jag ni ska skjuta upp meetet 1 vecka!. Men det tror jag inte ni vill.

  5. #95
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Kommer dit med min originalsenda så kan jag ta hem prispengarna, alla dagar i veckan!
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  6. #96

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Let's face it, ingen av eran kommer gå bra, ni är småbarn mina barn;D hehehehhehe



    Jag kanske kommer förbi och visar upp min hoj Men det blir tiiiight, om ni verkligen vill se den tycker jag ni ska skjuta upp meetet 1 vecka!. Men det tror jag inte ni vill.
    w00t`?

    Inte sagt att min ska gå bra . Men förväntar mig att den ska gå bättre än en sportmoppe

    ONT : blir de en klass alltihop ?

  7. #97
    Skulle vara roligt att köra tävling om vem som springer snabbast med sin moped haha

  8. #98
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Skulle vara roligt att köra tävling om vem som springer snabbast med sin moped haha
    Haha vore fan skitkul ju, synd om man inte har välpumpade däck så rullen inte ligger på topp

  9. #99
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    du är ju för skön du, du skryter om din jävla ciao som inte ens är startad. Du vet väll att dom där ciaoarna går pissigt även om de är bra inställda?

    Hur som helst, sluta snacka skit i den här tråden!!!
    Killen har både mer resurser, och sen enligt honom mer kunskap än oss, men som du sa.
    Som du sa en ciao går skit oavsett hur du trimmar dom, finns inget vridmoment nånstans


  10. #100
    Vem bryr sig om vems som går sämst och bäst? Kom till träffen sen och kör så får vi väl se hur det går.

  11. #101
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Vem bryr sig om vems som går sämst och bäst? Kom till träffen sen och kör så får vi väl se hur det går.
    Exakt, tävla om det istället! Perfekt sätt att "göra upp"

  12. #102
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    Vem bryr sig om vems som går sämst och bäst? Kom till träffen sen och kör så får vi väl se hur det går.
    +1


    Varför tror du jag sa småbarn för;D

  13. #103
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    +1


    Varför tror du jag sa småbarn för;D
    haha för de bråkar bara... kommer du ?

  14. #104
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Daanne Visa inlägg
    haha för de bråkar bara... kommer du ?

    Kanske kanske

  15. #105

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    +1


    Varför tror du jag sa småbarn för;D
    Haha , men jag är ju faktiskt liten

    ONT : Jo , vill rejsa somfan . Men dem dära 65 milen kan vara rätt sega

  16. #106
    Citat Ursprungligen postat av DaTTe Visa inlägg
    juste det kanske ni ska säga, det där med insatser osv?

    får ta och riva min motor till helgen eller nått.
    Står i första inlägget!

    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Var ju på förra , såg gött ut . Ska göra allt vad jag kan för att komma upp och ge dem andra hyper:arna en match
    Haha, jag skämdes lite smått vid förra, endast 50-60 mopeder
    Marathon var mäktigt, 195 mopeder på Sveavägen och fler på plats...




    Till er andra: Håll tråden fri från OT är ni snälla!

  17. #107

  18. #108
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Jag är nog inte med och tävlar, eftersom jag vet att jag inte kommer hinna ställa in den. Vet att ni inte vill ha åskådare där som alla andra år men är lungt om om jag kommer visar upp Mitt bygge eller? Typ som en mini första uppvisning för dem lite mer seriösa folken som jag antar kommer vara där.

    Isåfall pma gärna tid osv när meetet är.

  19. #109

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Trelleborg
    Inlägg
    549
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Jag är nog inte med och tävlar, eftersom jag vet att jag inte kommer hinna ställa in den. Vet att ni inte vill ha åskådare där som alla andra år men är lungt om om jag kommer visar upp Mitt bygge eller? Typ som en mini första uppvisning för dem lite mer seriösa folken som jag antar kommer vara där.

    Isåfall pma gärna tid osv när meetet är.
    Tror inte du kommer få , för eftersom om du får kanske alla andra också säger att du fick och då ska dem också få typ , men aja . Inte jag som bestämmer

  20. #110
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Tror inte du kommer få , för eftersom om du får kanske alla andra också säger att du fick och då ska dem också få typ , men aja . Inte jag som bestämmer

    Men skojjar du eller? Jävla småglin asså undantag finns ju. vet att det är folk som mer än gärna vill se min hoj.

    Om arrangörerna inte vill se den är det väl upp till dom. Frågan var dessutom riktad till dom, orkar inte med folk som bara TROOR saker.
    Senast redigerat av _p3mp_ den 2010-07-22 klockan 15:34.

  21. #111
    sewas avatar
    Reg.datum
    Jun 2008
    Ort
    Ösmo
    Inlägg
    617
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Men skojjar du eller? Jävla småglin asså undantag finns ju. vet att det är folk som mer än gärna vill se min hoj.

    Om arrangörerna inte vill se den är det väl upp till dom. Frågan var dessutom riktad till dom, orkar inte med folk som bara TROOR saker.
    +1

    För kort svar

  22. #112
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    Lika för alla , så de borde vara iaf .. Sen kvittar de väl fan om man har sverige snyggaste slider eller svergies fulaste!
    Kom igen nu killen måste berätta en sak för dig, Världen är inte rättviss lär dig leva med det, Tankarna du har är småbarnsaktiga... Inget ont mot dig !

  23. #113
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    I know , i know . Tänkte mest på att om du fick skulle alla andra börja tjata och då blev de inte de konceptet som ledarna ville ha..

    Aja arrangörerna bestämmer kan inte göra mer än att fråga dem. Om dem inte vill se min hoj skiter jag väl i att komma... Lite synd om ingen får se den i sommar tycker jag bara.

  24. #114
    Citat Ursprungligen postat av Hyperstreetfighter Visa inlägg
    I know , i know . Tänkte mest på att om du fick skulle alla andra börja tjata och då blev de inte de konceptet som ledarna ville ha..
    skillnad på fuckon som bara är där för att runka till snabba mopeder och p3mp som faktiskt är där för att visa upp sitt bygga som trots allt är något speciellt.

  25. #115

  26. #116
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Förklara gärna varför du inte skulle hinna ställa in den?

    Jadu kommer antagligen få mina delar 1-2 eller tom 1/2 dag innan meetet=(.

    Nattmek och rush till frihamnen.

  27. #117

  28. #118
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Gör vad du kan för att få den att fungera och ta sedan med den i vilket fall, med lite tur så har du fått den att gå ordentligt. Skickar detaljer imorgon.

    Jaa självklart!.

  29. #119
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Första helgen i augusti är det den 1 a eller den 7 de? Du/Ni har ju inte skickat uppgifter än så ja vet inte hur det blir.

  30. #120
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Första helgen i augusti är det den 1 a eller den 7 de? Du/Ni har ju inte skickat uppgifter än så ja vet inte hur det blir.
    Michél skickar uppgifter asap så vitt jag vet!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in