Sidan 7 av 9 Första ... 56789 Sista
  1. #181
    buppens avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Skara
    Inlägg
    103
    Citat Ursprungligen postat av Risedal Visa inlägg
    hahahaha, jag har ingen hoj?
    du har dina ben, dom är vassa

  2. #182

  3. #183
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  4. #184

  5. #185
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Deltagarlistan:


    Team IMD deltar med 2-4 hojar
    _p3mp_ deltar med 1 hoj
    Sorunda Hellmoppers kommer med 4 hojar
    Skara kommer med 1 hoj
    Curvan kommer med 1 hoj
    Risedal kommer med löparskor
    Se till att få dit datte?

  6. #186
    Inte fått svar utav honom än.

    haha. vi har bara jakans motor, men ingen ram.
    Sveriges snabaste enhjuling, helt ultimat ju.

    Buppens ram? Han hade ju tydligen enbart skeva remskivor?
    Citat Ursprungligen postat av Hejsvejs Visa inlägg
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  7. #187
    Deltagarlistan:


    Team IMD deltar med 2-4 hojar
    _p3mp_ deltar med 1 hoj
    Sorunda Hellmoppers kommer med 4 hojar
    Skara kommer med 1 hoj
    Curvan kommer med 1 hoj
    Risedal kommer med 1 hoj
    speedfightmanne kommer med kamikazen och boiiisen från blge

  8. #188

  9. #189
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Kim måste fan komma, gillar hans ciao mycket mycket!.

  10. #190
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  11. #191
    mmmm ? om jag har fattat rätt så är meetet den 4 sep ?

  12. #192
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  13. #193

  14. #194
    Speciellt här på Lidingö, här vet man aldrig vad som kan hända! Kan ju komma två pojkar med backslick ur en Range Rover och kasta plånboken efter dig... Där har vi fara, Amex Black är tunga!

  15. #195
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Nu ska vi se... Hmm... Vad står det i rubriken kan vi ju börja med?
    ja men alla håller ju på att jiddra om sävedepå/frihamnen och massa skit så man vet ju fan inte vad man ska tro och när

  16. #196

  17. #197
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Vem är "alla"? Inte sett ett ord om Säve?

    Jag hoppas att du ens vet vilken stad du ska till?



    Som sagt, inbjudan gäller endast de med RACEhojar. Har man någonting som sätter 150 meter på över 8 sekunder kan man stanna hemma.

    ojjj då här var man snabb och döma folk minsan som jag vore nå pucko som inte kunde skruva typ framstod du mig som :S vet du ens vad jag har för hojj till att börja med ?

  18. #198
    Citat Ursprungligen postat av speedfightmanne Visa inlägg
    ojjj då här var man snabb och döma folk minsan som jag vore nå pucko som inte kunde skruva typ framstod du mig som :S vet du ens vad jag har för hojj till att börja med ?
    japp en köpt hyper som e klar , du framstog ganska så virrig..


  19. #199
    visst mopeden var klar när jag fick hem mopeden, men sedan som jag förklarade i mitt projekt här på mnf så rasade min så kallade motor i början av sommaren, så den är i nu läget nyrenoverad ifrån botten i princip kallar du det då en klar hyper jadu :S
    trist hur alla här ser ner på den sötaste zippen sverige någonsin har skådat

  20. #200

  21. #201
    Citat Ursprungligen postat av Riejukillen Visa inlägg
    haha!!!! ge dig. den är inte så jävla speciell
    säger ju bara sanning ! ända sen Fredrik byggde klart moppen och utalade sig om de fruktansvärda fina siffror han och christian fick fram på bänken, har alla tjafsat och skrivit att han mytar och så vidare. dålig stil av er alla säger ja bara ! det sjukaste av allt att ni inte känner till ett dugg om motorn ! nästan skratt retande ! jag har själv rivit isär fredriks bygge en gång och blev förvånad över hur sjukt mycket extra detaljer motorn har som alla andra här på forumet inte har. till exempel hela bearbetningen av motorn som twins gjorde! helsjuka portningar i både block, cylinder, membran, förgasare och så vidare. sen till att börja med hur kan du ens skriva att mopeden inte är speciell ? kan du inte länka några projekt till mig med sip sp 2000 och visa mig hur vanlig mopeden är till att börja med . aja skit samma pallar inge mer skitsnack nu.

  22. #202

  23. #203
    a det vet ju du !

  24. #204

  25. #205
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Jag minns hur den gick, de körde Open med den 2008. Han hade även med den på gokartbanan vi hade samt Frihamnen -08. Chribba och Freddan är inte okända för mig och bänkpappret Freddan fick till har jag också sett.

    Däremot så har den inte presterat något på bana ÄN och visat vad den går för. Dessutom har du inte samma setup nu som då den gick som bäst.

    Förstår dock inte vart Säve kommer in i bilden?
    Det är bara att komma. Chribba dyker nog upp med.
    okej tack

  26. #206
    _p3mp_s avatar
    Reg.datum
    Aug 2006
    Ort
    Enköping
    Inlägg
    504
    Chribbas hoj GICK jävligt bra. Men det säger ju ingenting hur den går just NU. Gettafuckuppmeddettasnicksak. Upp till bevis är det väl bara att säga.

  27. #207
    Citat Ursprungligen postat av _p3mp_ Visa inlägg
    Chribbas hoj GICK jävligt bra. Men det säger ju ingenting hur den går just NU. Gettafuckuppmeddettasnicksak. Upp till bevis är det väl bara att säga.
    helt rätt

  28. #208

    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Bromma/Järfälla
    Inlägg
    136
    Jag fyller upp med batterier och minneskort så kan jag filma hela dagen!

  29. #209

  30. #210
    Det här kommer att bli grymt!
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in