Blinkers problem! är forumet dött eller varför svarar ingen?!

Jag köpte ett par nya blinkers bak, jag koppla dom som vanligt men efter första körningen funkade bara båda vänster blink, dagen efter när jag skulle köra så funka bara båda fram, senare funkade inga alls, sen funkade bara höger fram. Nu funkar ingen alls!?

Mina gamla blinkers fram har jag aldrig haft någon problem med, och jag rörde aldrig kablarna till dom när jag satte i mina nya bak. det var efter att jag köpte mina nya bak som problemet uppstod :S Måste jag köpa ett nytt blinkrelä? Isåfall undrar jag vart det sitter på min Peugeot XPS SM, jag har inte sett det någonstans, och det var lite svårt att följa kablarna från blinkers

EDIT: Någon som vet skulle kunna svara på varför moppen gnisslar till med jämna mellanrum när jag BACKAR moppen? för dämparna gnisslar inte alls när jag "studsar" med bromsarna i, så vad kan det vara som gnisslar?
    Senast redigerat av whatcrowbar den 2011-04-04 klockan 20:28.
    Har en drös med delar till Honda MT5! Cyllar topplock förgasare wires, you name it! säljer hela skiten för endast 1500:- !! Bara att skicka ett PM till mig vid intresse! Hämtas i stockholms området

webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av whatcrowbar Visa inlägg
    Jag köpte ett par nya blinkers bak, jag koppla dom som vanligt men efter första körningen funkade bara båda vänster blink, dagen efter när jag skulle köra så funka bara båda fram, senare funkade inga alls, sen funkade bara höger fram. Nu funkar ingen alls!?

Mina gamla blinkers fram har jag aldrig haft någon problem med, och jag rörde aldrig kablarna till dom när jag satte i mina nya bak. det var efter att jag köpte mina nya bak som problemet uppstod :S Måste jag köpa ett nytt blinkrelä? Isåfall undrar jag vart det sitter på min Peugeot XPS SM, jag har inte sett det någonstans, och det var lite svårt att följa kablarna från blinkers

EDIT: Någon som vet skulle kunna svara på varför moppen gnisslar till med jämna mellanrum när jag BACKAR moppen? för dämparna gnisslar inte alls när jag "studsar" med bromsarna i, så vad kan det vara som gnisslar?
    Om det blinkar helt osammanhängande mellan olika gånger måste det ju vara någonting fel. Om du är säker på att inga sladdar glappar skulle jag kolla blinkersreläet ja.

antagligen glapp någon stans.

och sätter en 20a på att det är någon broms som tjuter och inte dämparna
    utför billig motorklyvning och svåra motorarbeten på AM5/AM6/AM7 i Landskrona/svalöv

Släng en kommentar på Dracen http://www.moppenet.nu/showthread.php/4708

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in