Sidan 2 av 5 Första 1234 ... Sista
  1. #31
    Dax att ta fram ett datum kanske ?

  2. #32
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Jag kommer förmodligen vara med och ordna upp allting, Ska snacka ihop mig med Ntroz och kolla om vi kan få fram ett datum

  3. #33
    Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Jag kommer förmodligen vara med och ordna upp allting, Ska snacka ihop mig med Ntroz och kolla om vi kan få fram ett datum
    fint

  4. #34

  5. #35
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Tjena nu redigerar jag tråden för många vissat sitt intresse för denna meet
    Så nu tar vi det hela på riktigt hehe

    Jag kommer tillsammans med FlexBiel här på forumet fixa detta meet!

    Eftersom det är många som undrar vart/när meeten är så finns det tyvärr bara 1 svar just nu!
    Plats så har jag lite planer men det lutar på att bli uppe på F18 Tullinge flygfält När kan jag inte
    riktigt svara på just nu pga. att min moppe e inte riktigt klar än & vill gärna ha den !!

    Som alla vet är det en Första träff lära känna varandra lite sen så kan vi snacka olika katigorier som
    ska köras och när ska åka upp någon dag och fixa start & mål linjer på 120m sen finns det så att man kan stunta & köra race samtidigt!. ENORMT STOR YTA!

    Om någonannan har några förslag eller frågor så är det bara att fråga på!

    OBS MER INFORMATION KOMMER SÅ FORT DET BLIR ÄNDRINGAR OSV!.
    Man får inte vara på f18. de kan vara folk som hyrt Osv, eller att polisen har övningar hänt flera gånger när jag varigt där.

  6. #36

  7. #37
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Aha okej men vart på F18 har du varit då? tänkte där uppe där dom körde Bilracen?
    mm där får man inte vara. bokat av mongos som ska köra sin radiostyrda plan men om man har tur så är de ingen där men de e risky som fan.

  8. #38

  9. #39
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    aha okej men blir snutarna arga eller? vad tror du om rakan uppe vid skyttbrink då? eller några andra förslag ;D?
    De tror jag
    kommer inte ihåg vad de e men en stor parkering kan ju funka ngn stans

  10. #40

  11. #41

    Reg.datum
    Jun 2010
    Ort
    Södra Sthlm
    Inlägg
    46
    Jordbro industri har funkat tidigare år, kan ju vara nåt?

  12. #42

  13. #43
    hobbyapans avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    För nära polisen
    Inlägg
    72
    hahahahaha, ja du kan ju lycka till att komma in på tullinge flygfält och köra lagligt! Jag har försökt flera gånger och med olika av ägarna av detta fält och alla säger nej, oavsett om man betalade, gav alla pengar till valfri rädda något fond, så fick jag ett nej.
    Men men, ni kanske har bara tänkt att vara där om kring?


    Citat Ursprungligen postat av chrille Visa inlägg
    mm där får man inte vara. bokat av mongos som ska köra sin radiostyrda plan men om man har tur så är de ingen där men de e risky som fan.
    Förlåt mig nu och ni ska inte ta detta personligen eller som om jag har något emot denna träff!
    Men får jag veta att ni tänkt smitta in så finns eventuell chans att polisen råkar anlända.
    Jag vet vilket helvete modelflygarna har ibland där, det kommer hojar och idioter körandes på deras ställe.
    Hitta en bra plats, finns gott om dessa.

    Sedan att planera en träff efter när ens moped är klar visar ju bara hur bra intresse man har och hur bra träffen kan bli. Sätt ett datum! din moped ska inte styra datum på träffen. Du får väl helt enkelt skynda på lite med skruvandet.



    Får väl se om jag orkar dycka upp, eller troligen gör jag det om inget annat har satt stopp.
    Senast redigerat av hobbyapan den 2010-06-13 klockan 12:37.

  14. #44

  15. #45

  16. #46
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    neee, kör nästa vecka, typ onsdag elr nå endå lov ju!
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  17. #47

  18. #48
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    ska det vara på tullinge flygfält då? det är ju långt några som kan tänka sig samlas vid skogskyrkogården och åka därifrån? (kan inte vägen)
    aah, skogskyrkogården e bäst fan

    om det är i helgen så kan jag bara kanske komma
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  19. #49
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Hur många kommer? jag kommer eventuellt med någon kompis och tittar lite
    Det krävs en längd på 8,5 cm och en bredd på 5,4 cm för att tillfredställa en tjej. Däremot spelar det ingen roll om det är Master Card eller Visa.

  20. #50

  21. #51
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Jag kan fixa någon som åker upp & möter några i huddinge typ? har tänkt på en raka som ligger mellan tullinge/tumba som är bra finns plats att stunta på ochså!!
    Alfalaval rakan? Mycket dålig väg där.

  22. #52

  23. #53
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Kan komma när sker de isf? sönda elr?

    Mange hittar du till huddinge?
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  24. #54
    Citat Ursprungligen postat av Nitroz Visa inlägg
    Nopp finns en bra raka uppe vid skyttbrink som min farsas polare bruka testa sina race bilar haha ?
    Ah okej fint uppe vid "Avfallsstället" va?

  25. #55

  26. #56
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    kan nog ta mig dit men skulle vara bra och roligare om man kunde köra några tillsammans
    det ja tänkte, för jag hittar inte, tänkte om vi kunde köra dit, o me nåra andra antagligen
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  27. #57

  28. #58
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    har ju gratis gps i min mobil med röst
    meh, lyx! då får du guida mig
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

  29. #59

  30. #60
    Shöwteks avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 217
    Citat Ursprungligen postat av Mange Visa inlägg
    det är väll inte säkert att det blir något än, eller?
    Vetefan, men om de blir får du hjälpa mig har dålit lokalsinne
    Citat Ursprungligen postat av rassespike Visa inlägg
    Alla "hypermoppar" har sån extrem Setup för att kunna komma över 100km/h sträcket..fattar inte de riktigt Min Setup e ju liksom bara TK underliggande o sportluftsfilter, större munstycke. Jag har varit uppe i 115km/h, uppmätt med bil bakom mej

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in