Ämne: förgasare

Hybridvisning

  1. #1

    förgasare

    min moped får för lite bensin så ska jag flytta brickan på förgasar nålen uppåt eller neråt för att få mer bensin?

    tack på förhand ;D
    den som gapar efter en galen fågel ser inte skogen för alla ben

  2. #2
    Neråt. Men får den för lite på fullgas är det munstycket du ska byta, nålen bestämmer inte soppamängd där.

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Neråt. Men får den för lite på fullgas är det munstycket du ska byta, nålen bestämmer inte soppamängd där.
    ja det dör på fullgas men vilket munstycke borde jag byta till då?
    jag har en orginal förgasare av märket paco men till vilken storlek borde jag byta till.
    btw har en 5,5 hk cylle
    den som gapar efter en galen fågel ser inte skogen för alla ben

  4. #4
    Pacco är mig veterligen inte originalförgasare nånstans, däremot säljs dom som billig ersättning till original på några ställen. Har aldrig kört Pacco, så det enda jag kan säga är att du behöver större munstycke än du har nu...

  5. #5
    okej (:
    Citat Ursprungligen postat av G-son Visa inlägg
    Pacco är mig veterligen inte originalförgasare nånstans, däremot säljs dom som billig ersättning till original på några ställen. Har aldrig kört Pacco, så det enda jag kan säga är att du behöver större munstycke än du har nu...
    den som gapar efter en galen fågel ser inte skogen för alla ben

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in