Ämne: Gasar av sig själv
Trådad visning
-
2011-04-13, 17:49 #1Medlem
- Reg.datum
- Apr 2011
- Ort
- Holmsund
- Inlägg
- 4
Gasar av sig själv
Jag har en aerox -07. när jag statar den så börjar den bara gasa och det går inte att få stopp på den, vad ska jag göra(den gasar av sig själv när jag kör oxå)


Svara med citat
