1. #1

    Furia , TNT platta .

    Hallå MNF , jag behöver hjälp

    Jag har en MH Furia -02, och har precis skaffat en TNT Platta till den, och jag kan inte koppla in den, min furia har 3 sladdar(?) från framlampan, och TNT plattan 4, jag misstänker att TNT plattan har på första lampan; Halvljus/jord och andra lampan; Helljus/jord, dock inte helt säker, skulle uppskatta lite hjälp från någon om hur jag ska dra alla sladdar om nån mer än jag har stött på samma problem

  2. #2
    Citat Ursprungligen postat av kallecarmen Visa inlägg
    Hallå MNF , jag behöver hjälp

    Jag har en MH Furia -02, och har precis skaffat en TNT Platta till den, och jag kan inte koppla in den, min furia har 3 sladdar(?) från framlampan, och TNT plattan 4, jag misstänker att TNT plattan har på första lampan; Halvljus/jord och andra lampan; Helljus/jord, dock inte helt säker, skulle uppskatta lite hjälp från någon om hur jag ska dra alla sladdar om nån mer än jag har stött på samma problem
    att du ens vågar förstöra mitt kåpsett med en TNT framlampa

    men ta en bild på hur det ser ut så ska jag se om jag kan hjälpa dig

    dock är jag kass på el...

  3. #3
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Jag har också det, Du behöver lägga på en Hane eller hona på dom sladdarna på TNT
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in