Ämne: Motorhjäälp

Trådad visning

  1. #1

    Motorhjäälp

    Tjena har följande setup på min motor: 70cc motoforce. Midrace, yasuni r rör, 24mm förgasare, passande insug, kolfibermembran. Bestyckningen består av 85 i huvudmunstycket tidigare hade jag 110 och då fick den för mycket bensin. Men nu till grejen! Den startar inte. Tänder inte ens till? Vad kan det bero på? Gnista har jag. Men jag kanske använder mig av fel munstycke? Har ett br6hs. Hjälp. Tips om vad det kan vara?
    Senast redigerat av micke1337 den 2011-05-02 klockan 17:49. Anledning: Annat ämne

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in