Sidan 2 av 2 Första 12
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Det är 18år på att sitta i kassa i mataffär bla. Sedan finns det alltid butiker som skiter fullständigt i detta.

Men jordgubbsförsäljning/telesäljare/mc eller kommunjobb borde du kunna få!
    Njae, det kanske är 18 för att sitta i kassan men du får hantera pengar om du är yngre bara du inte är ansvarig för kassan. Sen finns det så otroligt mycket mer du kan göra än att sitta i kassan i en mataffär att det ändå helt klart är värt ett försök att söka där.

Citat Ursprungligen postat av Manfred Visa inlägg
    ?
    Skulle tro att han menar McD = Donken?
    MRX_Racing @ mnf

Jag satt i kassan när jag var 14 bara för jag är så busig hehehe, True story faktiskt. Beror ju på arbetsgivaren också
    Ska tillläga att det var på 'ICA
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

mackanss avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Första jobbet är alltid svårast. Men så värst omöjligt är det inte. Använd ditt nätverk och dina föräldrars kontakter.

Jag fick mitt första sommarjobb via Marinan där vi har vår båt. Stod i Båtmacken och sålde glass och bensin. Var rätt glassigt så att säga, skön miljö och jag lärde mig mycket. Dock fick jag offra lite för det, då marinan är vid sommarstället pendlade jag ca 2h per dag för att komma fram och tillbaka från jobbet. Men värt var det. Nu har jag ett annat jobb, där de frågat ifall jag vill börja på heltid, vilket är möjligt att jag gör efter skolan. Anyways, think outside the box
    ”Price is what you pay. Value is what you get.” - Warren Buffett

http://thenextproject.tumblr.com/

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in