1. #1
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439

    Fotbollstråden

    En uppföljare till den gamla tråden på moppenet.com!

    Uppehåll nu, synd att den ska vara så jävla länge bara..

  2. #2
    Jävla skituppehåll

  3. #3
    3 poäng till Bajen ikväll!

  4. #4
    Laggets avatar
    Reg.datum
    May 2007
    Ort
    Laholm
    Inlägg
    158
    19 dagar kvar till VM!
    CHA CHA alá, ville bara säga jag gillar er, och gillar inte Yellotail så mycket....

  5. #5
    hences avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Unter meine schteen
    Inlägg
    1 439
    Blir en skön kväll i E-tuna och se DIF ta emot spaggarna

  6. #6


    Det här kallas jag riktiga fans. Och fy fan vad skön låt. Jag vill till Japan bara för att få uppleva detta...

  7. #7
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    http://www.youtube.com/watch?v=H8v-qZFVYnc

    sorry för lite offtopic men det finns inte en sån tråd annars, så det blev det närmsta. Det där kallar jag riktig sport!

    ont : inte offtopic. http://www.youtube.com/watch?v=bVjO5_DUMGM
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  8. #8

    Detta är riktiga fans! Greker är fan sjuka !

    Sen huttibari, varför ens lägga in sånt skräp i en fotbollstråd?

  9. #9
    Bajen vinner på lördag mot Örgryte, med 3-1.
    Året i Superettan har varit riktigt roligt faktiskt. För oss supportrar iaf. Kaosade bortamatcher, mindre snuthäng än vanligt, leka med de mindre klubbarnas firmor och pissa sönder deras stad (Norrköping). Och såklart, säkerheten. VSK matchen, kravallgallret mellan de två klacksektionerna var löjligt.
    Och för första gången på länge så smäller det utanför Söderstadion. Mot syrianska.. Ah, vilken härlig dag det var..
    Men nästa år går vi upp. Nu är det hyfsad ordning i klubben. Inga horor som bara tänker på sin egen vinst, en ny tränare som sedan han började i Bajen inte har förlorat en enda match - får hoppas att det håller i sig de sista 2 (3?) matcherna. Och även fast vi förlorar Hallenius så har vi ett starkt lag och vi har gott om talanger som kan bli riktigt bra.
    Senast redigerat av Mikey den 2010-10-21 klockan 07:37.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in