tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009

Golf, går med strömmen..

Tjena! Var ett tag sen jag gjorde något i photoshop nu och valde nu att göra en golf mest som tidsfördriv på natten under helgen som varit.

Org:

Mod:

Är väl lite halv rackig, men den var inte jätteseriös då jag bara gjorde det som tidsfördriv. Vet att det även var rätt tråkigt av mig att göra en golf då det redan är några som gjort det, men men..

fint tyskstuk
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    fint tyskstuk
    Tyskstuk med porsche fälgar.

Reg.datum
    May 2010
    asså jag brukar försöka va trevlig och så men nu har ni moddat denna golfen så sjukt mycket att jag har börjat hata den, varför inte köra lite nytänkande? varför inte göra samma som du gjorde på denna fast på EN ANNAN BAS BILD? jag tycker personligen det e skit kul att ni har börjat med bilar och så, men varför använda just denna bilden? för den är lätt? för den har cool vinkel? vad e det som är så fascinerande med denna bilden????? asså detta börjar bli tröttsamt som fan imo, förstår inte hur det kan va kul att modda samma bild om och om igen, som sagt så tycker jag det är väldigt kul när ni lägger ut moddar och att ni verkligen försöker, som för ett tag sedan var det någon som la ut en skit cool porsche här, det var nytänkande och en fräsch idé, men 90% av bil modarna här e ju på den förbannade golfen....

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    Citat Ursprungligen postat av ToMiii Visa inlägg
    asså jag brukar försöka va trevlig och så men nu har ni moddat denna golfen så sjukt mycket att jag har börjat hata den, varför inte köra lite nytänkande? varför inte göra samma som du gjorde på denna fast på EN ANNAN BAS BILD? jag tycker personligen det e skit kul att ni har börjat med bilar och så, men varför använda just denna bilden? för den är lätt? för den har cool vinkel? vad e det som är så fascinerande med denna bilden????? asså detta börjar bli tröttsamt som fan imo, förstår inte hur det kan va kul att modda samma bild om och om igen, som sagt så tycker jag det är väldigt kul när ni lägger ut moddar och att ni verkligen försöker, som för ett tag sedan var det någon som la ut en skit cool porsche här, det var nytänkande och en fräsch idé, men 90% av bil modarna här e ju på den förbannade golfen....
    Das auto + Tyskstuk. Inte samma sak med en Nissan Micra.
    You have been banned for the following reason:
    Hörru Lövbiffen,dags att kötta till sig innan man börjar med människohandel?
    Date the ban will be lifted: 2009-05-14, 13.00

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Jag gjorde det mest som ett tidsfördriv och tog den här bilen då jag hade den på datorn. Tvekade faktiskt lite till att lägga ut den då jag visste att du skulle bli arg men det var mer för att liva upp tråden. Men för din skull ska jag ta och modda något annorlunda..

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Lövbiffen Visa inlägg
    Das auto + Tyskstuk. Inte samma sak med en Nissan Micra.
    nä, men kanske med en wv vento? wv corrado? eller varför inte tillochmed testa något nytt? japan stuk, timeattack, racing, drifting, vip, spyder konvertion, concept, finns faktiskt andra bilar som nissan, volvo, chevrolet, jeep, mazda, audi, honda toyota, bmw, subaru, citroën, porsche, ferarri, lamborghini, mitshubishi, osv osv osv, finns tusentals bilar ni kan ta, men allt kretsar kring den här sketna golfen

sen en sak till, var i helvete är denna tyskstukad?

Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jag gjorde det mest som ett tidsfördriv och tog den här bilen då jag hade den på datorn. Tvekade faktiskt lite till att lägga ut den då jag visste att du skulle bli arg men det var mer för att liva upp tråden. Men för din skull ska jag ta och modda något annorlunda..
    som sagt, inte min ensak egentligen men jag hatar personligen den där bas bilden numera, den hade potential dem första gångerna den blev moddad, men när man sett denna bli moddad så mycket blir man bara allmänt trött i huvet, upp till er om ni vill utforska eran kapacitet eller ej, inte mitt problem, men förstår bara inte vad som e så speciallet med denna?

jo visst var det en bra idé att liva upp denna tråden, men kunde gjort med ngt annat, låter bra att du ska modda ngn annan bil, väntar på de

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    nä, men kanske med en wv vento? wv corrado? eller varför inte tillochmed testa något nytt? japan stuk, timeattack, racing, drifting, vip, spyder konvertion, concept, finns faktiskt andra bilar som nissan, volvo, chevrolet, jeep, mazda, audi, honda toyota, bmw, subaru, citroën, porsche, ferarri, lamborghini, mitshubishi, osv osv osv, finns tusentals bilar ni kan ta, men allt kretsar kring den här sketna golfen

som sagt, inte min ensak egentligen men jag hatar personligen den där bas bilden numera, den hade potential dem första gångerna den blev moddad, men när man sett denna bli moddad så mycket blir man bara allmänt trött i huvet, upp till er om ni vill utforska eran kapacitet eller ej, inte mitt problem, men förstår bara inte vad som e så speciallet med denna?

jo visst var det en bra idé att liva upp denna tråden, men kunde gjort med ngt annat, låter bra att du ska modda ngn annan bil, väntar på de
    Jag sa aldrig att den var tyskstukad.

Ja det kommer en annan modd senare.

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006

Jo absolut kan man väl ta annat än en gammel Golf 1a.. Tyskstuk och Tyskstuk, ser inget annat som föll bättre som ordval iaf.

Reg.datum
    May 2010
    Citat Ursprungligen postat av Quickz Visa inlägg
    Jag sa aldrig att den var tyskstukad.

Ja det kommer en annan modd senare.
    det var till "lövbiffen"

Jo absolut kan man väl ta annat än en gammel Golf 1a.. Tyskstuk och Tyskstuk, ser inget annat som föll bättre som ordval iaf.
    dåså? haha förstår itne hur du ens fick detta till lite tyskstuk?

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    det var till "lövbiffen"

dåså? haha förstår itne hur du ens fick detta till lite tyskstuk?
    Skit ner dig

Reg.datum
    May 2010
    Skit ner dig
    jasså så jag ska skita ner mig för att du inte har koll på vilka stilar som e vilka? citerar: bättre att hålla tyst och verka dum än att öppna käften och bevisa det

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Lägg ner nu grabbar..

Lövbiffens avatar
    Reg.datum
    Jan 2006
    jasså så jag ska skita ner mig för att du inte har koll på vilka stilar som e vilka? citerar: bättre att hålla tyst och verka dum än att öppna käften och bevisa det
    En låg mk1'a med porsche fälgar är enligt mitt tycke åt tyskstuks-hållet. Men du som vet får gärna förklara vilket stuk den här bilen har, sen att folk har olika tycken om stilar och stuk är en annan femma.

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ta det här i PM istället. Tack!

Reg.datum
    May 2010
    En låg mk1'a med porsche fälgar är enligt mitt tycke åt tyskstuks-hållet. Men du som vet får gärna förklara vilket stuk den här bilen har, sen att folk har olika tycken om stilar och stuk är en annan femma.
    detta är det sista jag svarar på i denna tråden, resten tas i pm. Men så du vet lövbiffen så är det skit samma vad du tycker när det gäller detta då stilar har mer fakta än åsikt. denna bilen har inget särskillt stuk utan är bara gjord utan något särskillt mål, sen så kan du ju kolla på en tyskstukat bil så ser du att skillnaden är stor.... tyskstuk = låg, stance, stretchade däck på småfälgar, och mycket negativ camber...

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in