Ämne: Startar ej.

Startar ej.

Tjena har bytt min förgasare bytt munstycke så den får perfekt med bensin. Får gnista från tändstiftet. Men motorn går inte igång. Och den tar inte tjuvluft någonstans! Vad kan det vara?.. Kan det vara ett jordningsfel? bultat jorden mot ramen (slipat bort lacken) Ska man jorda på något annat sätt? Eller finns det någon som kan hjälpa mig vad det kan vara för något problem?
    Mvh

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Kanske skulle vara bra om du skrev vafan det var för moppe och trim på för det första...
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Kanske skulle vara bra om du skrev vafan det var för moppe och trim på för det första...
    Skippa den hetsiga attityden när det du (förhoppningsvis) vill göra är att hjälpa till.
    Skapar en bättre stämning på forumet.
    Citera för svar. Rött som moderator. Svart som vanlig forumit.

FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Citat Ursprungligen postat av abk Visa inlägg
    Skippa den hetsiga attityden när det du (förhoppningsvis) vill göra är att hjälpa till.
    Skapar en bättre stämning på forumet.
    Ja okej förlåt, nåt fel på mig den här veckan...

OnT, kolla om packboxen för vevpartiet på vänster sida har skjutits ut. Dom gillar att göra det på Minarelli motorerna, speciellt om dom är trimmade.
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

Citat Ursprungligen postat av FlexBiel Visa inlägg
    Ja okej förlåt, nåt fel på mig den här veckan...

OnT, kolla om packboxen för vevpartiet på vänster sida har skjutits ut. Dom gillar att göra det på Minarelli motorerna, speciellt om dom är trimmade.
    pms kallas det Nej men det är en minarelli motor ^^ och den är trimmad med 24mm fögge och 70cc cylle. Ska titta imorgon ifall packboxen har skjutits ut!
    Mvh Mikael

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in