1. #1

    Väldigt Långsamt

    Hej.

    Är det någon mer än jag som upplever att forumet är VÄLDIGT segt? Står liksom bara och laddar och är tvungen att kryssa sidan och ladda om för att det ska sluta. Har hållit på så i ett par dagar nu

    Ibland laddar det som vanligt

  2. #2

  3. #3
    Det är nog din dator eller ditt internet som är väldigt segt.

  4. #4
    Hur många trådar om detta ämne har vi nu? Sök och använd en redan befintlig tråd.

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av chr1lle Visa inlägg
    Hur många trådar om detta ämne har vi nu? Sök och använd en redan befintlig tråd.
    eller så slutar du bara gnälla? Bra

    Ontopic: min dator är det knappst, och jag har provat 2 st internet uppkopplingar eller vad det heter.

    Men det verkar funka bättre nu. Återkommer om det börjar igen.
    EDIT: Andra sidor funkar perfekt.

  6. #6
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    eller så slutar du bara gnälla? Bra
    Ontopic: min dator är det knappst, och jag har provat 2 st internet uppkopplingar eller vad det heter.

    Men det verkar funka bättre nu. Återkommer om det börjar igen.
    EDIT: Andra sidor funkar perfekt.
    Eller så gör du bara som han säger och söker? Hur svårt är det?

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    eller så slutar du bara gnälla? Bra

    Ontopic: min dator är det knappst, och jag har provat 2 st internet uppkopplingar eller vad det heter.

    Men det verkar funka bättre nu. Återkommer om det börjar igen.
    EDIT: Andra sidor funkar perfekt.
    Eller så börjar du följa reglerna och gör som alla andra gör (eller iallafall bör göra.) Tack.

  8. #8
    Om du kunde ge fan i alla BDSM-sidor och andra sjuka norrlandsfetischer så hade detta inte ens varit ett problem.
    Citat Ursprungligen postat av Michél Visa inlägg
    Med en flaska starksprit och lite rökelse kan allt bli rätt intressant att läsa.

  9. #9
    Citat Ursprungligen postat av Fiddyboy Visa inlägg
    Om du kunde ge fan i alla BDSM-sidor och andra sjuka norrlandsfetischer så hade detta inte ens varit ett problem.
    Om det är virus du tänker på, så kan jag säga att jag har mac


    Nog med oft nu för mig, gnäll hur mycket ni vill.

  10. #10
    Holmqvists avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 499
    Vart så för mig och filip med

  11. #11
    Verkligen jobbigt

  12. #12
    Citat Ursprungligen postat av Holmqvist Visa inlägg
    Vart så för mig och filip med
    Verkligen jobbigt

    EDIT; tog 2 minuter & 2 kryssningar av moppenet att posta detta inlägg

  13. #13
    Tagit väldigt lång tid att ladda sidan de senaste 2 dagarna
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  14. #14
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Om det är virus du tänker på, så kan jag säga att jag har mac


    Nog med oft nu för mig, gnäll hur mycket ni vill.
    Förlåt men.. och? Finns virus till mac med. Finns fan virus till allt nu för tiden. Om jag haft internet i micron så tro mig fan att den blivit hackad den med.

  15. #15
    Det kan väl inte vara servern om det endast går segt för vissa?

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Förlåt men.. och? Finns virus till mac med. Finns fan virus till allt nu för tiden. Om jag haft internet i micron så tro mig fan att den blivit hackad den med.
    Haha vet du vad oddsen är att man ens får in ett "SÅ KALLAT" virus i en mac? Och vet du hur svårt och ovanligt det är att man får det? Sluta yttra dig om något du inte ens vet. Och hackad är en annan sak än virus kära du.

    Sen så är det inte virus, Utan malmware/trojaner. För att ens få in det i datan så MÅSTE man installera det, (Ligger i program)
    Jag har fan till och med provat gå in på de värsta virus sidorna. Inte hänt ett skit så..
    Men nu är det inte datorer vi ska diskutera.


    INGET OFT Nästa OFT post rapporterar jag som OFT!
    Senast redigerat av M.Larsson den 2011-05-05 klockan 22:21.

  17. #17
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Haha vet du vad oddsen är att man ens får in ett "SÅ KALLAT" virus i en mac? Och vet du hur svårt och ovanligt det är att man får det? Sluta yttra dig om något du inte ens vet. Och hackad är en annan sak än virus kära du.

    Sen så är det inte virus, Utan malmware/trojaner. För att ens få in det i datan så MÅSTE man installera det, (Ligger i program)
    Jag har fan till och med provat gå in på de värsta virus sidorna. Inte hänt ett skit så..
    Men nu är det inte datorer vi ska diskutera.


    INGET OFT Nästa OFT post rapporterar jag som OFT!
    Okej, det finns virus. Bara att de flesta använder pc och därför är de flesta virus till pc. Det är klart det är ovanligt då. Jag vet inte mycket om virus eller mac nej, men jag vet dock att det finns virus till det mesta. Kära lilla pojke, jag formulerade mig fel.
    Du har inte fått det. Det är bra för dig! Jag har också klarat mig i 5-6 år utan virusskydd med min pc, det betyder ingenting. Det finns säkert virus som man inte måste installera, precis som till pc.
    Vad är detta för sidor du pratar om, sitter och lekt med bananen på lördagskvällen när moppenet var nere eller segt?

    För att inte gå off topic så säger jag att varken min Iphone eller min skrotiga pc är sega med moppenet. Sen lite ironi att du går OT och skriver ett långt inlägg mot mig och sen skriver att du ska rapportera mig för OT. Men nu kör vi inget mer OT okej? Skicka pm om du vill prata mer. Puss.

  18. #18
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Okej, det finns virus. Bara att de flesta använder pc och därför är de flesta virus till pc. Det är klart det är ovanligt då. Jag vet inte mycket om virus eller mac nej, men jag vet dock att det finns virus till det mesta. Kära lilla pojke, jag formulerade mig fel.
    Du har inte fått det. Det är bra för dig! Jag har också klarat mig i 5-6 år utan virusskydd med min pc, det betyder ingenting. Det finns säkert virus som man inte måste installera, precis som till pc.
    Vad är detta för sidor du pratar om, sitter och lekt med bananen på lördagskvällen när moppenet var nere eller segt?

    För att inte gå off topic så säger jag att varken min Iphone eller min skrotiga pc är sega med moppenet. Sen lite ironi att du går OT och skriver ett långt inlägg mot mig och sen skriver att du ska rapportera mig för OT. Men nu kör vi inget mer OT okej? Skicka pm om du vill prata mer. Puss.
    Gaaah va mycket att svara på, orkar inte svara på allt

    Ja men jag var ju tvungen att svara;D Jo inget mer ot nu

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in