Oväntat? Har lyssnat på taake till o från under ett par år nu
Nattestid måste vara en av dom bästa skivorna som har gjorts hitills, men du glömde ju bjoergvin.:
hade jag ingen aning om, jag och ransom_ var väl i stort sett de enda jag visste om på gamla forumet som lyssnade på black, någon mer kanske
och ja, björgvin är också bra