-
2011-05-11, 21:57 #1
går inte upp i varv, bara möar?
tjenare. imorse när jag skulle åka till skolan märkte jag att moppen inte ville gå. fick ta fiddyn till skolan.
Nu skulle jag försöka få igång den och jag klippte av en bit av varje ändar av tändkabeln, bytte tändhaft, tändstift.
Jag har gjort rent munstyckena och allting men den vill inte gå upp i varv. igår kväll fungerade det fint!
jag har provat alla sorters inställningar men inget hjälper.
Någon som kan bidra med något? blir knäckt nu.
här har ni video.
jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.
-
2011-05-12, 10:35 #2
-
2011-05-13, 20:03 #3
den går nu, tändplattan hade lossnat
jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Svara med citat

