Hej!
Tänkte lägga ut en bild på en av mina första ps moddar. Det är en Ducati 848 som jag har moddat och vill se vad ni tycker om den och vad jag kan göra bättre till nästa gång.

Originalbilden:

Högre upplösning: http://img688.imageshack.us/img688/6809/ducati848w.jpg
Moddad:

Högre upplösning: http://img823.imageshack.us/img823/2...ati848pone.jpg