1. #1

    Trim rör till derbi senda 04

    Hej har en Derbi senda extream 04 med airsal 80cc 19mm fögg doppler vev ja det mest i motorn är bytt till trim grejer. Jag undrar vilket rör man ska ha ? har ett vanligt hebo rör nu men vill inte ha de de låter alldedes för mycket. Gärna något rör som låter mindre och är lite tystare.
    Tacksam för alla svar.

  2. #2
    För din setup så går det inte att undkomma att det låter mycket men testa att packa om ljuddämparen annars så passar ett metrakit sp bra eller gianelli 2t
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  3. #3
    Funderar på ett leo vince V6 eller tecnigas E-nox alt giannelli 2t,Twrower är något av dom lämpliga ?

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av 2-stroke Visa inlägg
    Funderar på ett leo vince V6 eller tecnigas E-nox alt giannelli 2t,Twrower är något av dom lämpliga ?
    Jag hade valt tecnigas eller giannelli 2t leo vince är snygga men lågvarviga, men om du är ute efter max effekt hade jag valt ett underliggande typ metrakit prorace eller sp

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in