Ämne: Väldigt stort munstycke.
Trådad visning
-
2011-05-10, 15:33 #1Medlem
- Reg.datum
- Aug 2010
- Ort
- blekinge-karlskrona
- Inlägg
- 54
Väldigt stort munstycke.
Hallå! jag köpte en ny förgasare för ett par veckor sedan, en 17.5mm motoforce.
och jag har testat munstycken : 80, 90 115 120 och 135, och det verkar gå bäst med 135, men den går ändå inte riktigt bra.
varför tror ni jag behöver såhär stort munstycke?
har en urpluggad Rieju drac.


Svara med citat
