ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008

Vw Passat TDI -00 By: ArvidsZon

Har nu lekt färdigt med denna Passat och tänkte kolla vad ni tycker om den.

Orginal

Modd

tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    ful
    Hur många gånger ska det behöva sägas?

Om du tycker den är ful, säg varför, ge honom kritik! Det ända som händer när du endast säger "ful" är att just du får en idiotstämpel.

Ont: Tycker stuket var rätt häftigt på den, dock kunde du gjort något mer på den. Tex ändra bakgrund osv.

Reg.datum
    May 2010
    Tycker vänstra framskärmen verkar vara lite tajt mot hjulet annars såg den bra ut
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är en snabb jävel på att rätta folk. Kanske borde bli moderator och permbanna för felpost.

och sen ser man nt något alls av däcket på bakfälgen (framåt) precis som de är avkapat xD

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av Zer0x Visa inlägg
    ful
    Okej
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Hur många gånger ska det behöva sägas?

Om du tycker den är ful, säg varför, ge honom kritik! Det ända som händer när du endast säger "ful" är att just du får en idiotstämpel.

Ont: Tycker stuket var rätt häftigt på den, dock kunde du gjort något mer på den. Tex ändra bakgrund osv.
    Försökte hålla mig till ett så "verkligt" stuk på den som möjligt och jämt när jag försöker byta bakgrund så slutar det i katastrof.
    Citat Ursprungligen postat av Sebbe Visa inlägg
    Tycker vänstra framskärmen verkar vara lite tajt mot hjulet annars såg den bra ut
    Tackar, ska vara så det nästan skrapar i!
    Citat Ursprungligen postat av dennis1 Visa inlägg
    och sen ser man nt något alls av däcket på bakfälgen (framåt) precis som de är avkapat xD
    Var så på "orginal" bilden jag tog fälgen ifrån så jag vet inte vad jag ska svara på det.

Drac_Drivers avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Kanske inte har öga för det men jag tycker denna mod ser riktigt bra ut, gillar verkligen stuket, ser riktigt clean ut. Riktigt bra jobb, Keep up the good work
    http://www.moppenet.nu/image.php?type=sigpic&userid=429&dateline=12927528  55

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av roxxor Visa inlägg
    Grymt stuk! skulle tagit bort tak railsen, antennen, TDI emblemet och bredda samt stetchat däcken!
    Denna blir det inget mer med, kanske blir en annan framöver men det är inte säkert.
    Citat Ursprungligen postat av ternmyr Visa inlägg
    otroligt fin mod imo. troligtvis den bästa jag sett från dig ! bra jobbat
    Tackar!
    Citat Ursprungligen postat av Drac_Driver Visa inlägg
    Kanske inte har öga för det men jag tycker denna mod ser riktigt bra ut, gillar verkligen stuket, ser riktigt clean ut. Riktigt bra jobb, Keep up the good work
    Tack, fint med positiva kommentarer!

ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Citat Ursprungligen postat av repoint Visa inlägg
    Ser as nice ut !! Det ända är nog att bakdäcket ser ut att vara ett cykeldäck xD
    Behöver inte vara bredare med FWD

Riktigt fin modd bra jobbat!

Riktigt fint gjort! Den var absolut "lagom" moddad. DOck tycker jag faktiskt att det ser liiiite konstigt ut vid framhjulet, det ser något skevt ut, men det var knappt märkbart. Bra jobbat

Bakhjulets vinkel är lite skev, men stuket är fett

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in