1. #1
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414

    går inte upp i varv, bara möar?

    tjenare. imorse när jag skulle åka till skolan märkte jag att moppen inte ville gå. fick ta fiddyn till skolan.
    Nu skulle jag försöka få igång den och jag klippte av en bit av varje ändar av tändkabeln, bytte tändhaft, tändstift.
    Jag har gjort rent munstyckena och allting men den vill inte gå upp i varv. igår kväll fungerade det fint!
    jag har provat alla sorters inställningar men inget hjälper.
    Någon som kan bidra med något? blir knäckt nu.
    här har ni video.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  2. #2
    kolla insugsslangen, min gjorde typ också så och när vi kollade så hade den spruckit
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  3. #3
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    den går nu, tändplattan hade lossnat
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in