1. #1

    Startar inte med kicken, rulla igång går bra?

    Tjena!
    Har just just köpt ny moppe (Derbi senda DRD ) Och den har funkat bra de gångerna jag kört, köpte den för drygt en vecka sen. Men det hände idag att det gick verkligen inte att kicka igång den. Så jag provade att rulla igång den och det funkade. Sen när jag kört en tur lät jag den stå på tomgång och det lät bra och den stängdes inte av. Jag stängde av och provade kicken igen, nu när motorn var varm. Och det gick bra. Skulle vara tacksam om någon har vart me om liknande och hur du löst det eller om någon vet något hu man kan fixa detta? Tack

  2. #2
    Huttis avatar
    Reg.datum
    Aug 2009
    Ort
    Hisingen, Göteborg
    Inlägg
    702
    Den kanske bara var sur, Gasa inte på för mycket när du kickar, för isåfall kan den bli sur, och då måste du rulla igång motorn för att sedan förbränna all bensin i mopeden och röret typ.
    §6.2 Signaturer: Om du har en signatur så ska den uppfylla dessa krav: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid en skärmupplösning på 1280x1024 pixlar. Om du ska ha en bild i signaturen så är max tillåtna storlek på bilden 468x60 pixlar. Har du både text och bild så gäller max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024 pixlar. För att signaturen ska uppfattas som giltig så ska den följa ovanstående samt inte uppfattas stötande eller kränkande av andra användare.

  3. #3
    Okej tack! Nu funkar den toppen igen!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in