Sidan 101 av 160 Första ... 519199100101102103111151 ... Sista
  1. #3001
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Menade inte för din del, utan för hennes och webbes. Ta henne bara
    haha, oj, förstog det nu!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  2. #3002
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Jaha, fan va lam kompis du har!
    Säg till han att du tar henne, säger han inte emot så får han ju skylla sig själv
    Jo tyvärr, jag har ju för fan t.om. försökt att para ihop dem!
    Han kommer ju bli sur som fan, men jag kan inte bara dölja mina känslor..

  3. #3003
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jo tyvärr, jag har ju för fan t.om. försökt att para ihop dem!
    Han kommer ju bli sur som fan, men jag kan inte bara dölja mina känslor..
    Om han inte har gjort något så får han väl nästan skylla sig själv ändå?

    Snackade lite idag med bruden jag var o träffade igår och hon sa ju lite grejer som fan inte var så kul... Hon verkar inte vilja göra något med mig innan hon har lärt känna min polare bättre, som hon även snackar med endel, vilket jag inte riktigt förstår varför? Varför kan hon inte bara se hur det går med mig o så innan hon börjar med någon annan?
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  4. #3004
    Filips avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Vallentuna
    Inlägg
    7 325
    Tror jag börjar gilla en tjej som går Natur Jobbigt.
    Citat Ursprungligen postat av mackan663 Visa inlägg
    Oljeslangen sprack när man skulle sätta på den -.- ...

  5. #3005
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Har börjat snacka med en tjej ganska mycket på sistonde, vi var på en kurs ute på en ö hela veckan (kom hem idag) och vi började snacka lite och låt oss säga att några saker hände Skitgött tänkte jag! gillar henne verkligen o allt, men då kommer hela grejen, hon och jag går i samma klass och kommer troligen göra det tills sommaren minst. Är det värt att satsa seriöst på det fast allt strul som troligtvis kommer uppstå..? någon mer som kanske har suttit i samma sits ?
    FD rkan

  6. #3006

  7. #3007

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Börjar bli lite småkär asså

  8. #3008
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Varför skulle problem uppstå? Ni behöver förfan inte sitta och hålla på varenda jävla lektion, var som vanligt på lektionstid bara.
    Just det som är grejen, känns som att det kommer bli svårt att hålla isär skola och förhållande..
    FD rkan

  9. #3009
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Just det som är grejen, känns som att det kommer bli svårt att hålla isär skola och förhållande..
    hahahah 2 i min klass var så, dom höll på hela jävla lektionerna typ, lärarna fick säga till flertalet ggr
    Citat Ursprungligen postat av Pontus Visa inlägg
    köp ridstövlar och hjälm också när du ändå är i farten. sanslöst jävla bögigt med såna där jackor, ser mest ut som en snobb-bonde som kommer direkt från ridpolon. inte för att du bryr dig men ändå

  10. #3010
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av ajonson Visa inlägg
    hahahah 2 i min klass var så, dom höll på hela jävla lektionerna typ, lärarna fick säga till flertalet ggr
    Det jag är orolig för, för vill verkligen inte halka efter med skolan..
    FD rkan

  11. #3011

    Reg.datum
    May 2011
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Det jag är orolig för, för vill verkligen inte halka efter med skolan..

    För att vara ärlig, så var det jävligt bra tänkt av dig!

  12. #3012
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av rkan Visa inlägg
    Det jag är orolig för, för vill verkligen inte halka efter med skolan..
    Nu vet jag inte hur eran situation är (dvs hur "bra" ni är i skolan, vem av er som är "smartast" osv) men det spelar ingen roll! Ni skulle tex kunna plugga ihop osv Vet några på min skola som är ihop med en i samma klass (dock 2or/3or) men det verkar fungera bra av allt att döma.
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  13. #3013

  14. #3014
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Om han inte har gjort något så får han väl nästan skylla sig själv ändå?

    Snackade lite idag med bruden jag var o träffade igår och hon sa ju lite grejer som fan inte var så kul... Hon verkar inte vilja göra något med mig innan hon har lärt känna min polare bättre, som hon även snackar med endel, vilket jag inte riktigt förstår varför? Varför kan hon inte bara se hur det går med mig o så innan hon börjar med någon annan?
    Antar det, men han blir lika sur i vilket fall som helst?

    Fan, trist..

    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Varför skulle problem uppstå? Ni behöver förfan inte sitta och hålla på varenda jävla lektion, var som vanligt på lektionstid bara.
    +1 på den för fan! Tjejen jag gillar nu går faktiskt i samma klass som mig. Även om det är mycket p.g.a. att ingen vet om det och så men det faktum att vi varit så diskreta att inget sett någonting tyder ju på att det inte går ut över skolan alls.

  15. #3015
    Elliotts avatar
    Reg.datum
    Dec 2010
    Ort
    Sala
    Inlägg
    1 238
    Citat Ursprungligen postat av ktm_danielsson Visa inlägg
    Säg att du faktist inte vill sluta upp på mcdonalds toaletten 05:00 en söndag morgon som hon uppenbarligen vill, bör lösa dina problem.
    Vi går sjöfart, så att går man här så vet man vad man vill bli isf så kan det göra att det kommer funka..
    FD rkan

  16. #3016
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Fan jag är inte ekonomisk, Ellen fyller år på söndag, de slutade med en longboard, iphone skal och skullcandy hörlurar

  17. #3017
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Fan jag är inte ekonomisk, Ellen fyller år på söndag, de slutade med en longboard, iphone skal och skullcandy hörlurar
    Så mycket kan hon väl knappast vara värd?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  18. #3018
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Så mycket kan hon väl knappast vara värd?

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Jo för mig så är hon det

  19. #3019
    blånegrer är ju inte direkt blå, särskilt på kvällen kan de bli kolsvarta och om inget lyser direkt på dem kan de bli helt osynliga
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Borde vara krav på reflexer på dom.

  20. #3020
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Antar det, men han blir lika sur i vilket fall som helst?

    Fan, trist..
    Alltså, han skulle nog inte bli sur, då han säkert håller på o snacka med minst 5 brudar just nu, men det känns ju fan rätt surt för mig då jag inte riktigt är den som håller på med fler än en på samma gång liksom...

    Kan ju tillägga att hon faktiskt strulade med den personen ikväll, vilket fan inte känns så bra för min del Hon ville tydligen ta det lungt med mig, men så fort hon fick i sig lite dricka så går hon o strular med honom? Fattar tamejfan inte varför...

    Vetifan hur de kommer bli nu alltså. Värsta är väl ändå att jag fan tror jag börjar gilla henne endel, men de känns ju surt som FAN när hon ska börja hålla på med min polare på samma gång, typ... Aja, får sova på saken o se hur de känns imorn o så...
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  21. #3021
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    Jo för mig så är hon det
    Förstår det. Aldrig haft ett seriöst förhållande så kan inte säga hur jag skäl agerat. Men har man pengar så tycker jag absolut man kan skämma bort den som betyder så otroligt mycket för en. Kul att det går bra.

    Men har en liten fråga!
    Är det inte jobbigt att hela tiden träffa sin flickvän. Vad jag förstått bor hon hos dig. Hinner du aldrig träffa dina polare? Som sagt. Har aldrig varit i den situationen men personligen tror jag att det är skönt om man träffas exempelvis typ tre dagar i veckan, typ. Beror ju givetvis på avståndet till personen i fråga!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  22. #3022
    Hasts avatar
    Reg.datum
    Jul 2007
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    5 637
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Förstår det. Aldrig haft ett seriöst förhållande så kan inte säga hur jag skäl agerat. Men har man pengar så tycker jag absolut man kan skämma bort den som betyder så otroligt mycket för en. Kul att det går bra.

    Men har en liten fråga!
    Är det inte jobbigt att hela tiden träffa sin flickvän. Vad jag förstått bor hon hos dig. Hinner du aldrig träffa dina polare? Som sagt. Har aldrig varit i den situationen men personligen tror jag att det är skönt om man träffas exempelvis typ tre dagar i veckan, typ. Beror ju givetvis på avståndet till personen i fråga!

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    Nej men de är ingen fara jo de är faktiskt rätt skoj

    Jag tycker faktiskt inte att det är det, nu har jag bara börjat tycka att de är jobbigare att vara ifrån henne. Japp de stämmer, hon bor hos mig och går i samma skola. Jo jag hinner träffa mina polare, för hon har ju gamla kompisar i Göteborg som hon träffar ibland då passar jag på att träffa mina, fast sen hjälper hon till i garaget när polare kommer över och mekar. Ja vi har ju inte så långt egentligen, typ 5mil menmen

  23. #3023
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Alltså, han skulle nog inte bli sur, då han säkert håller på o snacka med minst 5 brudar just nu, men det känns ju fan rätt surt för mig då jag inte riktigt är den som håller på med fler än en på samma gång liksom...

    Kan ju tillägga att hon faktiskt strulade med den personen ikväll, vilket fan inte känns så bra för min del Hon ville tydligen ta det lungt med mig, men så fort hon fick i sig lite dricka så går hon o strular med honom? Fattar tamejfan inte varför...

    Vetifan hur de kommer bli nu alltså. Värsta är väl ändå att jag fan tror jag börjar gilla henne endel, men de känns ju surt som FAN när hon ska börja hålla på med min polare på samma gång, typ... Aja, får sova på saken o se hur de känns imorn o så...
    Jag menade inte att din kompis skulle bli sur utan att min kompis skulle bli det. Förlåt för missförståndet. Din kompis borde inte bli sur alls om han beter sig som du säger, dock vet jag att min kompis kommer att bli det.

    Om hon håller på så tycker jag att du borde lägga det på is ett tag, det är väldigt dålig stil faktiskt.

    Om hon håller på och strular med en av dina bästa polare samtidigt som hon vet att du gillar henne borde du faktiskt lägga det på is som jag skrev, tyvärr.

  24. #3024
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag menade inte att din kompis skulle bli sur utan att min kompis skulle bli det. Förlåt för missförståndet. Din kompis borde inte bli sur alls om han beter sig som du säger, dock vet jag att min kompis kommer att bli det.

    Om hon håller på så tycker jag att du borde lägga det på is ett tag, det är väldigt dålig stil faktiskt.

    Om hon håller på och strular med en av dina bästa polare samtidigt som hon vet att du gillar henne borde du faktiskt lägga det på is som jag skrev, tyvärr.
    Jaha, okej. Ingen fara!

    Men alltså, jag pratade med henne om det för några minuter sen och hon verkade faktiskt ångra det ganska mycket... ska iaf antagligen träffa henne idag igen och typ "kolla läget", om jag bara får nån tid över. Men det känns nästan som att jag inte vill släppa henne helt ändå, då hon nog är en av de skönaste personerna jag träffat på ganska länge.

    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  25. #3025

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    numera ska jag hålla käften när jag är trött O.o -.-'

    det är INTE uppskattat att kalla sin flickvän vid fel namn.. tips till er andra därute
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  26. #3026
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaha, okej. Ingen fara!

    Men alltså, jag pratade med henne om det för några minuter sen och hon verkade faktiskt ångra det ganska mycket... ska iaf antagligen träffa henne idag igen och typ "kolla läget", om jag bara får nån tid över. Men det känns nästan som att jag inte vill släppa henne helt ändå, då hon nog är en av de skönaste personerna jag träffat på ganska länge.

    Förstår exakt hur du menar

  27. #3027
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Förstår exakt hur du menar
    haha Om de nu hade varit så.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  28. #3028
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Jaha, okej. Ingen fara!

    Men alltså, jag pratade med henne om det för några minuter sen och hon verkade faktiskt ångra det ganska mycket... ska iaf antagligen träffa henne idag igen och typ "kolla läget", om jag bara får nån tid över. Men det känns nästan som att jag inte vill släppa henne helt ändå, då hon nog är en av de skönaste personerna jag träffat på ganska länge.

    Samtidigt så får du tänka på att hon faktiskt kan göra det. Jag vet ju inte alls vad det är för tjej som du har hittat men om hon strular med din polare så kan hon lika gärna göra det igen. Så var bara försiktig, menar inte att hon är en **** eller någonting på det viset utan menar bara att du får tänka och kolla hurdan tjej hon är innan du litar helt på henne.

    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Förstår exakt hur du menar

  29. #3029
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av Filip Visa inlägg
    Tror jag börjar gilla en tjej som går Natur Jobbigt.
    Namn?

  30. #3030
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Samtidigt så får du tänka på att hon faktiskt kan göra det. Jag vet ju inte alls vad det är för tjej som du har hittat men om hon strular med din polare så kan hon lika gärna göra det igen. Så var bara försiktig, menar inte att hon är en **** eller någonting på det viset utan menar bara att du får tänka och kolla hurdan tjej hon är innan du litar helt på henne.



    Jodå, i get your point Jag får väl helt enkelt hoppas att hon faktiskt var ärlig om det iaf.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in