1. #3121
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    idioter är vad dom är. Tänker dock inte leka med henne, jag ska försöka få styr på detta, på något vänster..
    Precis! Det verkar som tjejer nu för tiden vill ha en som en jävla marijonette docka(stavning).
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  2. #3122
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har hon nån snygg syster? sätt på henne isåfall, payback is a bitch
    nepp, det har hon inte!
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Precis! Det verkar som tjejer nu för tiden vill ha en som en jävla marijonette docka(stavning).
    mjo..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  3. #3123
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    idioter är vad dom är. Tänker dock inte leka med henne, jag ska försöka få styr på detta, på något vänster..

    nejdå, hon mår bra som det verkar. Hon verkar glad förövrigt. Det har du riktigt rätt i, har inte tänkt på det så. Nej det är svårt..
    Jag skickade ju iväg ett sms nyss och frågade om hon vill träffas någon dag, fick bara ett kort svar som löd såhär: ja<3
    hur ska man tolka det? att hon vill eller bara inte vågar säga ifrån? frågade iallafall om hon verkligen vill det, då skrev hon: ja, det vill jag , men jag ska sova nu så vi får höras imorgon, sov gott<3
    Okej, verkar som du är värt något bättre iaf. Inte fan ska du gå å bli deprimerad för att en tjej tror att hon kan göra vad som helst med dig! Prata med henne å säg att de inte funkar som det är och säg hur du mår!
    Citat Ursprungligen postat av EkaN^ Visa inlägg
    har hon nån snygg syster? sätt på henne isåfall, payback is a bitch
    SIGN!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  4. #3124
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av Tobbe94 Visa inlägg
    Okej, verkar som du är värt något bättre iaf. Inte fan ska du gå å bli deprimerad för att en tjej tror att hon kan göra vad som helst med dig! Prata med henne å säg att de inte funkar som det är och säg hur du mår!


    SIGN!
    har aldrig tänkt på att man någongång kanske borde berätta för henne hur man själv känner.. Jag ska prova! tack för alla tips, nu ska jag försöka få lite sömn.. godnatt och tack för hjälpen!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #3125
    Tobbe94s avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    4 055
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    har aldrig tänkt på att man någongång kanske borde berätta för henne hur man själv känner.. Jag ska prova! tack för alla tips, nu ska jag försöka få lite sömn.. godnatt och tack för hjälpen!
    Varsågod, samma! Och om ALLT skiter sig så gör det som EkaN^ sa!
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    som sagt. ni kan ju få arvidssons morsa, kan även slänga in hyperperrys morsa. ivärsta fall kan Gbgräddglass morsa hänga med om ja måste. tänkte slänga in Rifats syrra men då skulle han väl börja kräva in Royaltys.

  6. #3126
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    förlåt modsen, hoppas ni har överseende för min dubbelpost, måste bara säga detta.
    lägg ner med din fjolliga jävla attityd, vad har hänt med dig? förut var du trevlig, nu har du bara blivit en otrevlig idiot. Kan du bara lägga av? är du bara här för att klanka ner på andra eller vad är ditt syfte? pajas.
    och "hur gammal är du"? är det det enda du kan åstadkomma? kom igen, det frågar du alla. är du så fascinerad av medelåldern på mnf eller vad är det frågan om?
    Anledningen till att jag frågade om hans ålder var för att jag tyckte det lät jävligt fjantigt. Och att jag kan verka otrevlig beror på att jag behandlar folk efter hur dom behandlar mig. Sen verkar du ju även tro att så fort man inte skriver någon smiley är man sur. I och med att du beter dig som en idiot och har riktigt rutten attityd kommer jag alltså att fortsätta vara otrevlig mot dig. Nog med ot från mig nu..

  7. #3127
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Anledningen till att jag frågade om hans ålder var för att jag tyckte det lät jävligt fjantigt. Och att jag kan verka otrevlig beror på att jag behandlar folk efter hur dom behandlar mig. Sen verkar du ju även tro att så fort man inte skriver någon smiley är man sur. I och med att du beter dig som en idiot och har riktigt rutten attityd kommer jag alltså att fortsätta vara otrevlig mot dig. Nog med ot från mig nu..
    Okej, nu var det du som började behandla mig dåligt. Redan när du skällde på mig för jag jävlades med
    Rifat, och sedan gjorde du samma sak
    Själv. Och nu har du börjat hata mig för att jag argumenterade ut dig på Skype, det var du som började med attityden. Hata på, snart kommer du bli lika hatad som vissa andra här, då har du bara dig själv att skylla. Välj dina ord.
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #3128
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Okej, nu var det du som började behandla mig dåligt. Redan när du skällde på mig för jag jävlades med
    Rifat, och sedan gjorde du samma sak
    Själv. Och nu har du börjat hata mig för att jag argumenterade ut dig på Skype, det var du som började med attityden. Hata på, snart kommer du bli lika hatad som vissa andra här, då har du bara dig själv att skylla. Välj dina ord.
    Jaså jag började alltså? För att jag sa ifrån när du trackade på Rifat fast än han inte hade gjort något den gången? Okej.
    Argumenterade ut mig? Det var snarare så att dina argument tog slut och alla fyra började gå på mig för mitt utseende, därför lämnade jag. Ni har ingenting att göra med hur jag väljer att ha min frisyr, hur jag klär mig osv.

    Som jag sa innan så behandlar jag folk så som dom behandlar mig, så om jag nu skulle börja hata på alla skulle det isåfall vara för att dom börjar hata på mig.
    Du behöver inte svara på det här inlägget då det inte tillför tråden någonting alls. Så nog om det här nu.

    Peace.

  9. #3129
    asså en av julias bästa kompisar (en av julias killkompisar) gör mig svartsjuk hela tiden... på torsdag å ska hon kolla på film med han, (the grudge lol) och jag mår så jävla illa just nu, och jag kan ju inte säga att jag blir svartsjuk hursomhelst typ: jag blir svartsjuk, du får inte vara med han! vafan ska man göra? kräks snart igen! mår så jävla piss atm, men är la för att jag inte har träffat henne på en månad nu...
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  10. #3130
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    asså en av julias bästa kompisar (en av julias killkompisar) gör mig svartsjuk hela tiden... på torsdag å ska hon kolla på film med han, (the grudge lol) och jag mår så jävla illa just nu, och jag kan ju inte säga att jag blir svartsjuk hursomhelst typ: jag blir svartsjuk, du får inte vara med han! vafan ska man göra? kräks snart igen! mår så jävla piss atm, men är la för att jag inte har träffat henne på en månad nu...
    Fråga varför hon inte frågade dig om att gå på bio istället, utan att verka sur eller dylikt.

    Ont: verkar hel kört med tjejen iallafall, aja..

  11. #3131
    tdwps avatar
    Reg.datum
    Sep 2009
    Ort
    -
    Inlägg
    2 834
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    asså en av julias bästa kompisar (en av julias killkompisar) gör mig svartsjuk hela tiden... på torsdag å ska hon kolla på film med han, (the grudge lol) och jag mår så jävla illa just nu, och jag kan ju inte säga att jag blir svartsjuk hursomhelst typ: jag blir svartsjuk, du får inte vara med han! vafan ska man göra? kräks snart igen! mår så jävla piss atm, men är la för att jag inte har träffat henne på en månad nu...
    Klart att du kan berätta för henne att du lätt blir svartsjuk, då kanske hon kan övertyga dig om att absolut inget kommer att hända. Om du inte berättar hur du känner för henne kommer du aldrig få fram det. På ett sätt så visar ju också svartsjuka att man bryr sig, även om det samtidigt är väldigt jobbigt.

  12. #3132
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    asså en av julias bästa kompisar (en av julias killkompisar) gör mig svartsjuk hela tiden... på torsdag å ska hon kolla på film med han, (the grudge lol) och jag mår så jävla illa just nu, och jag kan ju inte säga att jag blir svartsjuk hursomhelst typ: jag blir svartsjuk, du får inte vara med han! vafan ska man göra? kräks snart igen! mår så jävla piss atm, men är la för att jag inte har träffat henne på en månad nu...
    Fråga varför hon inte frågade dig om att gå på bio istället, utan att verka sur eller dylikt.

    Ont: verkar hel kört med tjejen iallafall, aja..

  13. #3133
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Fråga varför hon inte frågade dig om att gå på bio istället, utan att verka sur eller dylikt.
    Ont: verkar hel kört med tjejen iallafall, aja..
    ge inte upp!
    Citat Ursprungligen postat av tdwp Visa inlägg
    Klart att du kan berätta för henne att du lätt blir svartsjuk, då kanske hon kan övertyga dig om att absolut inget kommer att hända. Om du inte berättar hur du känner för henne kommer du aldrig få fram det. På ett sätt så visar ju också svartsjuka att man bryr sig, även om det samtidigt är väldigt jobbigt.
    jo jag har gjort det, men då säger hon: Han är min vän.... men asså jag vet att hon inte skulle kunna vara otrogen! :/ så jag litar på henne, och får jag reda på att hon har kysst nån annan kille så kommer jag börja med att slå sönder skitungen och sen bli jävligt sur på henne!
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Fråga varför hon inte frågade dig om att gå på bio istället, utan att verka sur eller dylikt.

    Ont: verkar hel kört med tjejen iallafall, aja..
    som sagt lite upp!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  14. #3134
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    ge inte upp!
    Ska försöka..

  15. #3135
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Ska försöka..
    okej!

    Ont: tror illamåendet är pga skitmaten i skolan och att jag inte har ätit så mkt.. men jag vill ha min julia nu! vill inte vänta i en vecka!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  16. #3136
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    okej!

    Ont: tror illamåendet är pga skitmaten i skolan och att jag inte har ätit så mkt.. men jag vill ha min julia nu! vill inte vänta i en vecka!
    Försök att tänka på annat!
    Jag har fullt upp att försöka tänka på annat än känslor just nu.

  17. #3137
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Försök att tänka på annat!
    Jag har fullt upp att försöka tänka på annat än känslor just nu.
    vafan ut till slidern då, brukar fixa med pgon när jag vill få bort alla tankar eller gå ut!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  18. #3138
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    vafan ut till slidern då, brukar fixa med pgon när jag vill få bort alla tankar eller gå ut!
    Mopeden står hos farsan så det blir lite knivigt, men visst fungerar det!

  19. #3139
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Mopeden står hos farsan så det blir lite knivigt, men visst fungerar det!
    testa att gå ut och gå då? det är fan rätt skönt!
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  20. #3140
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av beaver Visa inlägg
    testa att gå ut och gå då? det är fan rätt skönt!
    Har provat det, men allt man ser får en att tänka på samma saker som innan

  21. #3141
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Har provat det, men allt man ser får en att tänka på samma saker som innan
    aha! :/
    Citat Ursprungligen postat av Hast Visa inlägg
    En EPA pojke som är född 97 trodde han kunde mer om min S60 än jag kan.
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    rifat eller?
    Bäver som gillar lennarts svettiga <3

  22. #3142
    Fan va dehär spårade, den konstiga bruden är kär i mig säger hon.
    I lördags sa hon att hon älskade mig "face to face" när hon va lite dragen, sen tröttnade jag på henne för hon drog och höll på och ringa hela tiden så jag slutade svara på hennes samtal(hon sa i princip samma sak hela tiden, att jag dissade henne och att hon blev ledsen)... Så hon ringde en kompis som tvingade mig prata med henne men jag hade inget vettigt att säga så hon tyckte inte att jag brydde mig tillräckligt sen kallade hon mig jävla **** och sa att hon aldrig skulle prata med mig igen...
    Hon ringde och grät i telefon 3 ggr igår... Eller aa hon ringde väll 5 ggr och av dom 3 så grät hon.
    Men hon är fortfarande ihop med sin pojkvän och vill träffas hela tiden, haha! Pålitlig tjej, vad vill hon att jag ska tycka om henne liksom?
    Vem blir kär efter 3 veckor när vi bara träffats några gånger?


    Men något kul jag kan berätta är att jag träffat många nya brudar de senaste, några är absolut potentiella flickvänner!

  23. #3143

  24. #3144
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Findus Visa inlägg
    Upp med hakan!

    Verkar gå sämre och sämre för mig och min flickvän nu också. Efter 19 månader tillsammans.

    Jag älskar henne fortfarande, vilket gör det hela jobbigare. Men du får helt enkelt ta tag i dig själv. Jag menar, det finns värre saker som kan hända. Sysselsätt dig, skaffa ett jobb. Vad som helst.

    Life ain´t so bad!
    Helt rätt det du säger

  25. #3145
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Synd på alla här som verkar ha det skitpissigt med kärleken, själv kommer den (förhoppningsvis) potentiella flickvännen hit, oooooch sover över!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  26. #3146
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Synd på alla här som verkar ha det skitpissigt med kärleken, själv kommer den (förhoppningsvis) potentiella flickvännen hit, oooooch sover över!

    Gött!! Lycka till fan!

    Sj ser det ut som om man håller på att bli kär i helt fel person

  27. #3147
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Gött!! Lycka till fan!

    Sj ser det ut som om man håller på att bli kär i helt fel person
    Thanks!

    Och jo, har känt det förut, inte med den nuvarande, men innan det så.... Ingen skön känsla..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  28. #3148
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Synd på alla här som verkar ha det skitpissigt med kärleken, själv kommer den (förhoppningsvis) potentiella flickvännen hit, oooooch sover över!
    Skönt att höra att det går bra för någon i alla fall!

    Själv går det väldigt bra också, var hemma hos henne idag. Dock blev jag väldigt paff när hennes pappa kom hem. Vi satt och glodde tv helt normalt när han kommer in. Så fort han ser mig så får han en väldigt förvånad min då han inte visste att jag var där. Två minuter senare kommer han tillbaka och klämmer till med "När går bussen Oscar..?" och bara går iväg. Fyfan vad paff jag blev. I alla fall så snackade vi lite vid maten sen och han var astrevlig så det var nog ingen fara. Men jag blev väldigt paff då det var solklart att han menade "Vafan gör du här? Stick direkt.." vilket tjejen också höll med om.

    För övrigt så la jag ut det officiellt på facebook i lördags när hon var här som jag skrivit innan. Samma dag startades "Det tisslas på Kullagymnasiet" där det står en massa skvaller om allting på min skola. De första tre inläggen handlade om hur mitt ex tydligen strulat med någon, sen om mig och vilken idiot jag var och så ljögs det ihop en massa skit. Hälften av de 20 inläggen har handlat om mig och min nya flickvän och kanske 4 av dem är en jävla massa ljug. Under helgen fick jag 27 vänförfrågningar varav 12 var av tjejer från parallel-klassen, 5 från tjejer i min klass och sen 8 från random tjejer. Så jag fick med andra ord bara två stycken från killar. Sen blev jag sådär lagom snead i skolan också, fan vad mitt ex försöker förstöra för mig verkligen. Dock blev det inget våld idag, hon var nog tillräckligt stolt över allt skvaller om mig då jag verkligen hörde hur alla pratade om mig. Hörde kommentarer som "Vem fan är den där Oscar, hoppas fan att Felle slår honom. Han förtjänar det" och sånt och även en massa skit hit och dit. Dagen blev dock lyckad då klassen stöttade mig och jag även fick följa med tjejen hem och bara få vara med henne.

    Är nöjd med mitt beslut när jag insett vilket ps*kfall mitt ex är..

  29. #3149
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Skönt att höra att det går bra för någon i alla fall!

    Själv går det väldigt bra också, var hemma hos henne idag. Dock blev jag väldigt paff när hennes pappa kom hem. Vi satt och glodde tv helt normalt när han kommer in. Så fort han ser mig så får han en väldigt förvånad min då han inte visste att jag var där. Två minuter senare kommer han tillbaka och klämmer till med "När går bussen Oscar..?" och bara går iväg. Fyfan vad paff jag blev. I alla fall så snackade vi lite vid maten sen och han var astrevlig så det var nog ingen fara. Men jag blev väldigt paff då det var solklart att han menade "Vafan gör du här? Stick direkt.." vilket tjejen också höll med om.

    För övrigt så la jag ut det officiellt på facebook i lördags när hon var här som jag skrivit innan. Samma dag startades "Det tisslas på Kullagymnasiet" där det står en massa skvaller om allting på min skola. De första tre inläggen handlade om hur mitt ex tydligen strulat med någon, sen om mig och vilken idiot jag var och så ljögs det ihop en massa skit. Hälften av de 20 inläggen har handlat om mig och min nya flickvän och kanske 4 av dem är en jävla massa ljug. Under helgen fick jag 27 vänförfrågningar varav 12 var av tjejer från parallel-klassen, 5 från tjejer i min klass och sen 8 från random tjejer. Så jag fick med andra ord bara två stycken från killar. Sen blev jag sådär lagom snead i skolan också, fan vad mitt ex försöker förstöra för mig verkligen. Dock blev det inget våld idag, hon var nog tillräckligt stolt över allt skvaller om mig då jag verkligen hörde hur alla pratade om mig. Hörde kommentarer som "Vem fan är den där Oscar, hoppas fan att Felle slår honom. Han förtjänar det" och sånt och även en massa skit hit och dit. Dagen blev dock lyckad då klassen stöttade mig och jag även fick följa med tjejen hem och bara få vara med henne.

    Är nöjd med mitt beslut när jag insett vilket ps*kfall mitt ex är..
    Asså, shit.. Har läst dina inlägg i den här tråden i några dagar nu, och ditt ex verkar ju vara helt rubbad.. Snacka om att vilja förstöra någons nya kärleksliv..
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  30. #3150
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Detta känns precis som O.C.

    Haha, vilket drama. Stackars pojke. Hur gammal är du?
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in