1. #3481
    Är "Bff" Med tjejen jag är kär i.

  2. #3482
    Snart dax för haff ska träffa polaren som går i samma klass som skolans snyggaste brud önska mig öycka tiiill

  3. #3483
    Citat Ursprungligen postat av DT-Davve Visa inlägg
    Är "Bff" Med tjejen jag är kär i.
    visst är livet underbart ibland ..

  4. #3484
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Då har vi något gemensamt du och jag^^
    skönt att höra att jag inte är ensam, känns som jag har svårare än någon annan:o
    Citat Ursprungligen postat av Hoffen Visa inlägg
    har precis förstört allt med min ''drömtjej''

    har under flera månader träffat en tjej . varje dag hela dagarna .

    hon gillade mig och jag gillade henne .
    men som alltid så är det något som ställer till det .

    hon hade ett ex. som förstörde massa,, gjorde henne ledsen ..förvirrad os.v .

    tillslut sa hon hejdå till honom och jag trodde att allt skulle fixa sig .

    sen efter det var hon ledsen ganska mycket .. och jag kände att jag kanske skulle ta det lite lugnt då jag inte riktigt visste hur hon mådde ..

    nu efter några månader så ...... blev det att vi började prata om ''oss'' , och hon sa det att det stått stilla'' allt för länge och att hon därför ser mig mer som en väldigt bra vän nu .

    känns som att jag alltid får det till att bli så . just nu känner jag att jag skulle lika gärna kunna dö.

    har i ett år mått dåligt över massa andra gamla kärleks problem som knäckte mig totalt .

    dagarna under ett år såg ut såhär .

    gick till skolan.. kom hem .. la mig i sägen och sov till dagen efter då det var dags att gå till skolan igen och upprepade detta .

    sen några månaderr tillbaka har livet inte kännts helt värdelöst .. men bara när jag träffat den här tjejen.. och jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig tidigare gillat en flicka såhär mycket .

    är så jävla förälskad så det bara går inte ... är sjukt .

    den här tjejen är vad som fart runt i mitt huvud senaste månaderna .. inte gått en sekund utan att jag tänkt på henne .

    och nu har jag förstört allt .. precis allt .

    efter all tidigare ''tur'' jag har haft så har jag under ett år gått och vart singel och snällt fått berätta för flera flickor att jag inte kände något för dom .. men när den här tjejen och jag började umgås så började jag gilla henne så mycket .. så fruktansvärt mycket ..

    och hon sa en dag att hon gillade mig .. innan hon ens fick veta att jag gillade henne .

    hon mådde då jätte dåligt .. för hon trodde att jag inte kände så för henne .

    men nu .. nu .. efter några månader då man trodde att allt skulle fixa sig så blir det såhär .

    vet inte vad jag kan säga .. om jag kan säga att vi kan ge det ett försök till ..

    har sån ångest över detta.. är helt sjukt hur dåligt jag mår över det här ..
    har du berättat allt detta för henne? Jag har riktigt svårt att tro att du inte får henne på fall om du skriver detta. förklara precis som du känner för henne, det lär hon verkligen uppskatta! få henne att känna sig omtyckt och känna att du bryr dig i henne är nog en bra början för dig i denna situationen!
    lycka till!
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  5. #3485
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    skönt att höra att jag inte är ensam, känns som jag har svårare än någon annan:o

    Ja samma här! Känns likadant här..:/

  6. #3486
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Vad är nyckeln till att lyckas få brudar? Jag lär ju då fan vara sämst i Sverige på att ragga, haha
    Undrar lite detsamma ibland alltså... Själv har man dock mer problemet att bli mer än vänner med tjejerna... Ännu mer frustrerande kan jag säga!
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  7. #3487
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Ja samma här! Känns likadant här..:/
    surt som fan
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    Undrar lite detsamma ibland alltså... Själv har man dock mer problemet att bli mer än vänner med tjejerna... Ännu mer frustrerande kan jag säga!
    mjo det där känner jag igen! sjukt jobbigt :/
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  8. #3488
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    surt som fan
    Riktigt surt... Life isn't fair..

  9. #3489
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av M.Larsson Visa inlägg
    Riktigt surt... Life isn't fair..
    så jävla sant..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  10. #3490
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    Vad är nyckeln till att lyckas få brudar? Jag lär ju då fan vara sämst i Sverige på att ragga, haha
    Av egen erfarenhet ska du... Inte göra ett skit? Det funkar alltid för mig, dock funkar det nästan alltid bara när man är i ett förhållande!

  11. #3491
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Av egen erfarenhet ska du... Inte göra ett skit? Det funkar alltid för mig, dock funkar det nästan alltid bara när man är i ett förhållande!
    hm, jo men jag har skitit totalt i allt som har med tjejer och göra enda sen mitt senaste förhållande tog slut, vilket var i oktober förra året.. det här suger
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  12. #3492
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Tjenare , Hoppas nån kan ge mig lite tips nu.
    Jo det är såhär att jag är intresserad av en tjej i min klass och har varit det under en lite längre tid. Vi snackar och hänger ihop eller vad man ska säga och hon typ "flörtar" väl lite men det verkar mest vara på skoj tyvärr och fast nu på senaste tiden så har vi börjat prata lite mer och hon är ännu mer "flörtig" eller vad man ska säga men har nån ett par tips om hur man kan försöka komma lite närmre? Helst lite smooth tips inga pang på om man säger så. Hon är egentligen helt perfekt för hon är riktigt schysst , bra humor , lite motorintresserad , skitsnygg , trevlig , lyssnar på när man pratar och röker/snusar inte

    Så snälla hjälp mig alla tips uppskattas

  13. #3493
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Tjenare , Hoppas nån kan ge mig lite tips nu.
    Jo det är såhär att jag är intresserad av en tjej i min klass och har varit det under en lite längre tid. Vi snackar och hänger ihop eller vad man ska säga och hon typ "flörtar" väl lite men det verkar mest vara på skoj tyvärr och fast nu på senaste tiden så har vi börjat prata lite mer och hon är ännu mer "flörtig" eller vad man ska säga men har nån ett par tips om hur man kan försöka komma lite närmre? Helst lite smooth tips inga pang på om man säger så. Hon är egentligen helt perfekt för hon är riktigt schysst , bra humor , lite motorintresserad , skitsnygg , trevlig , lyssnar på när man pratar och röker/snusar inte

    Så snälla hjälp mig alla tips uppskattas
    Låter precis som min situation. Enda skillnaden är att min brud inte var motorintresserad och att jag var i ett annat förhållande just när jag insåg att jag gillade henne.
    Men, du pratar en del med henne väll som du sa? Fortsätt med det, fråga om hon vill träffas eller så? Det funkade för mig och jag ville inte ens någonting med den tjejen (även om jag börjat gilla henne så hade jag faktiskt en flickvän då). Jag har dock inga diskreta tips då jag inte flörtat på några år..

  14. #3494

    Reg.datum
    Sep 2010
    Ort
    västervik
    Inlägg
    975
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Tjenare , Hoppas nån kan ge mig lite tips nu.
    Jo det är såhär att jag är intresserad av en tjej i min klass och har varit det under en lite längre tid. Vi snackar och hänger ihop eller vad man ska säga och hon typ "flörtar" väl lite men det verkar mest vara på skoj tyvärr och fast nu på senaste tiden så har vi börjat prata lite mer och hon är ännu mer "flörtig" eller vad man ska säga men har nån ett par tips om hur man kan försöka komma lite närmre? Helst lite smooth tips inga pang på om man säger så. Hon är egentligen helt perfekt för hon är riktigt schysst , bra humor , lite motorintresserad , skitsnygg , trevlig , lyssnar på när man pratar och röker/snusar inte

    Så snälla hjälp mig alla tips uppskattas

    börja ge småkomplimanger, säg att hon är söt när hon typ skämtar oså, i situationer där det slinker igenom hur lr hur och så ser du hur hon tar det och funkar det så fortsätt med det och tillämpa det i andra situationer. Hitta på saker med henne, typ plugga eller nått. dock är det ju då en fördel om man bor ganska nära varandra så det går att genomföra utan massa strul och sånt och att det är lite smidigt så itne ngn måste typ sitta på bussen i en timme, då blir det så mkt mer dejtkänsla på det hela. sätt dig bredvid henne i klassrummet. kolla lite extra, le lite extra, bry dig om hur hon mår. osv

    kom på att jag låter som en jävla kärring nu, men det är små saker som gör det. och btw så bekräftade visst bruden allt här nu så det borde va okej!
    §6.2 Signaturer: Endast textstorlek 1 och 2 får användas i signaturer. Signatur utan bild får inneha max 4 textrader vid skärmupplösning 1280x1024. Max tillåten storlek på bild är 468x60 pixlar, har du både text och bild så tillåts max två textrader vid skärmupplösningen 1280x1024.

  15. #3495
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Tack för tipsen Webbe och Kattens
    Jag pratar ju med henne dagligen , har börjat med lite komplimanger och försöker sitta bredvid henne i klassrummet eller åtminstone så nära som möjligt vi får se hur det går jag hoppas verkligen på det bästa

  16. #3496
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    nä nu bryter jag fanimig ihop, vad är det hon vill med mig?!
    mitt ex skriver till mig nu efter ett långt uppehåll sen vi skrev senast, kanske en månad sen.
    nu börjar hon skriva igen med hjärtan och grejer. Jag vet verkligen inte vad hon vill och jag har inte fått svar på det när jag har frågat heller, men det är alltid så att hon tar upp kontakten igen när ingen av oss har skrivit på ett bra tag. Hon är verkligen skitsnygg och kan ju få i princip vilken kille hon vill och att hon just skulle välja mig, den chansen är ju ett existensminimum. frågan är då varför hon hör av sig till mig..
    Skulle fan göra nästan allt för att få tillbaks denna bruden..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  17. #3497
    larsamagnussons avatar
    Reg.datum
    Aug 2010
    Ort
    söderhamn
    Inlägg
    961
    Citat Ursprungligen postat av hyperperry Visa inlägg
    nä nu bryter jag fanimig ihop, vad är det hon vill med mig?!
    mitt ex skriver till mig nu efter ett långt uppehåll sen vi skrev senast, kanske en månad sen.
    nu börjar hon skriva igen med hjärtan och grejer. Jag vet verkligen inte vad hon vill och jag har inte fått svar på det när jag har frågat heller, men det är alltid så att hon tar upp kontakten igen när ingen av oss har skrivit på ett bra tag. Hon är verkligen skitsnygg och kan ju få i princip vilken kille hon vill och att hon just skulle välja mig, den chansen är ju ett existensminimum. frågan är då varför hon hör av sig till mig..
    Skulle fan göra nästan allt för att få tillbaks denna bruden..
    perry, hon kanske vill nånting efter allt, om hon verkligen vill nått börja små ragga då? kanske det blir nått,

    OnT, igår började jag snacka med mitt gamla ex, som jag har vart tsm med typ 5-6 gånger, också börja hon snacka om att vi skulle va och grejer, och hon har kille. men hon vela det ändå, liksom jag vill inte förstöra det mellan dom två för jag känner hennes kille ganska väl. och de är typ enda tjejen som jag har skrivit med på dom senaste månaderna iaf!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jag får känslan av att du är jävligt kunnig jag har hört att Turbokit söker produktutvecklare du ska kanske söka dit?

  18. #3498
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det är en bra början om du nu vill vara med den andra tjejen. Lycka till nu så ska du se att det kommer att bli bra!
    hihi jag har lyckas vi sov över hos en annan tjej igår och jag sov bredvid henne och vi strulade
    och spenderade några timmar med henne i stan idag och sen väntade jag på henne tills hennes buss kom när hon skulle på träning och natten som var innan vi sov tsm skrev jag på engelska och visade hennes kusin som var på besök skrev;
    she´s beautiful och hennes namn och <3 och en annan tjej kompis till henne fotade min mobil med det och skickade det till henne och hon skrev <333 till mig och sen jag gillar dig också <33
    då blev jag glad
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  19. #3499
    Citat Ursprungligen postat av Roxx_man95 Visa inlägg
    hihi jag har lyckas vi sov över hos en annan tjej igår och jag sov bredvid henne och vi strulade
    och spenderade några timmar med henne i stan idag och sen väntade jag på henne tills hennes buss kom när hon skulle på träning och natten som var innan vi sov tsm skrev jag på engelska och visade hennes kusin som var på besök skrev;
    she´s beautiful och hennes namn och <3 och en annan tjej kompis till henne fotade min mobil med det och skickade det till henne och hon skrev <333 till mig och sen jag gillar dig också <33
    då blev jag glad
    kul att det går bra för någon iaf! haha... Hoppas det leder nånvart duu.
    Citat Ursprungligen postat av EagleEye Visa inlägg
    Livet som snygg är alltid svårt. Så jag brukar säga till folk att jag har en svår uppväxt
    Självgod?


  20. #3500
    Citat Ursprungligen postat av pluppen Visa inlägg
    kul att det går bra för någon iaf! haha... Hoppas det leder nånvart duu.
    thx<3

    aa hoppas jag också gillar henne verkligen

    fast bara en tråkig sak... när hon gått ut 9:an flyttar hon till örebro
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jävlar vilken hyper. har säkert hela 10hk och en toppfart på 85kmh

  21. #3501
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Tjenare , Hoppas nån kan ge mig lite tips nu.
    Jo det är såhär att jag är intresserad av en tjej i min klass och har varit det under en lite längre tid. Vi snackar och hänger ihop eller vad man ska säga och hon typ "flörtar" väl lite men det verkar mest vara på skoj tyvärr och fast nu på senaste tiden så har vi börjat prata lite mer och hon är ännu mer "flörtig" eller vad man ska säga men har nån ett par tips om hur man kan försöka komma lite närmre? Helst lite smooth tips inga pang på om man säger så. Hon är egentligen helt perfekt för hon är riktigt schysst , bra humor , lite motorintresserad , skitsnygg , trevlig , lyssnar på när man pratar och röker/snusar inte



    Så snälla hjälp mig alla tips uppskattas
    Gör som Webbe och Kattens sa, men tänk på det här också.. Vill inte vara nån negativ jävel nu men säger detta av egen erfarenhet, men om du är tillsammans med någon i din klass, så träffas ni i princip hela dagarna.. Och det är skitkul att vara med den man gillar/älskar hela tiden, till en början.. Sen efter ett tag så tröttnar man på varandra liksom..
    I mitt fall var det så att "spänningen" eller vad man ska kalla det, försvann.. Då är det inte roligt längre..

    Men om du verkligen gillar henne och känner att nåt är på gång, så kör på för helvete! Det här behöver ju inte hända för er!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  22. #3502
    hyperperrys avatar
    Reg.datum
    Jun 2009
    Ort
    smedjebacken
    Inlägg
    5 414
    Citat Ursprungligen postat av larsamagnusson Visa inlägg
    perry, hon kanske vill nånting efter allt, om hon verkligen vill nått börja små ragga då? kanske det blir nått,

    OnT, igår började jag snacka med mitt gamla ex, som jag har vart tsm med typ 5-6 gånger, också börja hon snacka om att vi skulle va och grejer, och hon har kille. men hon vela det ändå, liksom jag vill inte förstöra det mellan dom två för jag känner hennes kille ganska väl. och de är typ enda tjejen som jag har skrivit med på dom senaste månaderna iaf!
    mjo, får iallafall försöka..
    jag är fri från fördomar, för jag hatar alla lika mycket.

  23. #3503
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Gör som Webbe och Kattens sa, men tänk på det här också.. Vill inte vara nån negativ jävel nu men säger detta av egen erfarenhet, men om du är tillsammans med någon i din klass, så träffas ni i princip hela dagarna.. Och det är skitkul att vara med den man gillar/älskar hela tiden, till en början.. Sen efter ett tag så tröttnar man på varandra liksom..
    I mitt fall var det så att "spänningen" eller vad man ska kalla det, försvann.. Då är det inte roligt längre..

    Men om du verkligen gillar henne och känner att nåt är på gång, så kör på för helvete! Det här behöver ju inte hända för er!
    Jo det är sant och det är varför jag inte heller vill vara pang på men som du skrev jag känner att nånting kan vara på gång så jag ska satsa

  24. #3504
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Jaegarn Visa inlägg
    Gör som Webbe och Kattens sa, men tänk på det här också.. Vill inte vara nån negativ jävel nu men säger detta av egen erfarenhet, men om du är tillsammans med någon i din klass, så träffas ni i princip hela dagarna.. Och det är skitkul att vara med den man gillar/älskar hela tiden, till en början.. Sen efter ett tag så tröttnar man på varandra liksom..
    I mitt fall var det så att "spänningen" eller vad man ska kalla det, försvann.. Då är det inte roligt längre..

    Men om du verkligen gillar henne och känner att nåt är på gång, så kör på för helvete! Det här behöver ju inte hända för er!
    Citat Ursprungligen postat av Mattyyy Visa inlägg
    Jo det är sant och det är varför jag inte heller vill vara pang på men som du skrev jag känner att nånting kan vara på gång så jag ska satsa
    Jag är tillsammans med en tjej från min klass. So far har det lyckats väldigt bra. Jag måste dock tipsa dig om att ni inte ska sitta bredvid varandra på lektionen och vara med varandra hela tiden. Häng med kompisarna som vanligt på lektionerna och rasterna fortfarande. För mycket är inte bra tyvärr.

  25. #3505
    Mattyyys avatar
    Reg.datum
    Sep 2011
    Ort
    Eskilstuna
    Inlägg
    649
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Jag är tillsammans med en tjej från min klass. So far har det lyckats väldigt bra. Jag måste dock tipsa dig om att ni inte ska sitta bredvid varandra på lektionen och vara med varandra hela tiden. Häng med kompisarna som vanligt på lektionerna och rasterna fortfarande. För mycket är inte bra tyvärr.
    Det där vet jag redan så försöker hänga med polarna och henne lika mycket

    EDIT : På hemkunskapen så är det iaf perfekt att sammarbeta med henne har jag märkt ^^ Hon gillar att jag är duktig i köket Jag låter fan själv som en brud när jag skriver sådär det vet jag redan

  26. #3506

  27. #3507
    Citat Ursprungligen postat av pontakoj Visa inlägg
    Julklappstips grabbar?
    Ålder på tjejen och va gillar hon ? smycke eller någon slags resa brukar alltid gå hem !

    Ont, Nu är inte bruden glad på mig då hon skickar konstiga sms.. Men men känner henne väl och de är då hon oroar sig över mig eller inne i en dålig period så de löser la sig skall ta och prata med henne imon när vi ses

  28. #3508
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Just nu känns det som att mitt förhållande tar död på mig, smsade med henne igår och frågade ifall hon tröttnat på mig (då hon skickat kortfattade sms i kanske 2veckors tid), fick som svar "-Ja lite, men inte helt".
    Då kändes det som att jag rent ut sagt föll ner i världens största avgrund.
    Hon tyckte att det var för lite spänning i vårt förhållande och att vi gör nästan samma saker jämt, så jag frågade hur hon ville
    gå till väga, men det visste hon inte.
    Känns så jävla fel att det ska sluta så här när vi snart har varit tillsammans ett år, vilket är det längsta förhållande jag haft.

    Ni får ursäkta om jag verkar alldeles för sentimental över en tjej, men jag älskar henne så jävla mycket..

  29. #3509
    FlexBiels avatar
    Reg.datum
    Mar 2009
    Ort
    Grödinge
    Inlägg
    1 376
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Just nu känns det som att mitt förhållande tar död på mig, smsade med henne igår och frågade ifall hon tröttnat på mig (då hon skickat kortfattade sms i kanske 2veckors tid), fick som svar "-Ja lite, men inte helt".
    Då kändes det som att jag rent ut sagt föll ner i världens största avgrund.
    Hon tyckte att det var för lite spänning i vårt förhållande och att vi gör nästan samma saker jämt, så jag frågade hur hon ville
    gå till väga, men det visste hon inte.
    Känns så jävla fel att det ska sluta så här när vi snart har varit tillsammans ett år, vilket är det längsta förhållande jag haft.

    Ni får ursäkta om jag verkar alldeles för sentimental över en tjej, men jag älskar henne så jävla mycket..
    Förstår hur du känner! Men fortsätt som vanligt och se vart det leder bara!

    Jag har problem, igen.. Allting är nästintill bäst med tjejen jag är på G med. Förutom att det har kommit en AS snygg tjej som verkar gilla mig.. Hon är rätt depp då henne ex som hon var tillsammans med i 18 månader precis var otrogen mot henne och jag försöker där med vara snäll och hjälpa henne/trösta henne. Och får rätt ofta höra hur fin jag är och en massa sånt, och skickar man tillbaka att hon är minst lika fin så får men en jävla massa hjärtan.. Vet inte vad jag ska göra då jag vekligen gillar henne jag är på G med men den andra är så sjuuukt jävla snygg. Helt klart en av dom snyggaste jag någonsin sett/träffat..
    Citat Ursprungligen postat av 2stroke Visa inlägg
    Det är därför vi inte har några tjejer på forumet, alla kåta moppepojkar skrämmer iväg de (Rifat kommer och langar "eyYYYYYY kolla värsta guzzeen med feta götten, vill bazza henne asoo )

  30. #3510
    pAd105s avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Jöönköping
    Inlägg
    1 709
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Just nu känns det som att mitt förhållande tar död på mig, smsade med henne igår och frågade ifall hon tröttnat på mig (då hon skickat kortfattade sms i kanske 2veckors tid), fick som svar "-Ja lite, men inte helt".
    Då kändes det som att jag rent ut sagt föll ner i världens största avgrund.
    Hon tyckte att det var för lite spänning i vårt förhållande och att vi gör nästan samma saker jämt, så jag frågade hur hon ville
    gå till väga, men det visste hon inte.
    Känns så jävla fel att det ska sluta så här när vi snart har varit tillsammans ett år, vilket är det längsta förhållande jag haft.

    Ni får ursäkta om jag verkar alldeles för sentimental över en tjej, men jag älskar henne så jävla mycket..
    Respekt bro, respekterar dig verkligen. Skit i att smsa, det brukar bara bli fel. Ring henne och säg att du verkligen älskar henne.
    Va dig själv, om du känner att du kommer börja lipa i telefonen gör det! För tjejer uppskattar i regel känslomässiga killar, speciellt
    i såna här situationer. Om det inte löser sig, som jag hoppas det gör så är det bara och gå vidare.

    Jag sitter faktiskt i en liknande situation. Jag fyllde precis 16 och har haft ett förhållande med min tjej i snart 2år.
    Jag kan inte tänka mig hur det är utan henne, hon har tagit beslag på känslor, oskulden och alla vardagliga saker
    som vi gör tillsammans. Jag sitter i en precis likadan situation
    som du skriver.. spänningen har tonat iväg på sistonde. Men jag hoppas verkligen att vi pratar ut om detta imorgon. Vi hade tänkt och träffas
    och mysa för det var länge sen vi spenderade en fredag tillsammans. Kärlek gör en sårbar alltså..
    Citat Ursprungligen postat av siiimooon Visa inlägg
    Verktyg? Du behöver inte mer än eltejp och stripes för att plocka ihop en Yamaha.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in