1. #3511
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Respekt bro, respekterar dig verkligen. Skit i att smsa, det brukar bara bli fel. Ring henne och säg att du verkligen älskar henne.
    Va dig själv, om du känner att du kommer börja lipa i telefonen gör det! För tjejer uppskattar i regel känslomässiga killar, speciellt
    i såna här situationer. Om det inte löser sig, som jag hoppas det gör så är det bara och gå vidare.

    Jag sitter faktiskt i en liknande situation. Jag fyllde precis 16 och har haft ett förhållande med min tjej i snart 2år.
    Jag kan inte tänka mig hur det är utan henne, hon har tagit beslag på känslor, oskulden och alla vardagliga saker
    som vi gör tillsammans. Jag sitter i en precis likadan situation
    som du skriver.. spänningen har tonat iväg på sistonde. Men jag hoppas verkligen att vi pratar ut om detta imorgon. Vi hade tänkt och träffas
    och mysa för det var länge sen vi spenderade en fredag tillsammans. Kärlek gör en sårbar alltså..


    +1

    Respekt till även dig som skriver nåt sånt

  2. #3512
    Jaegarns avatar
    Reg.datum
    Jan 2011
    Ort
    Sala
    Inlägg
    689
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Respekt bro, respekterar dig verkligen. Skit i att smsa, det brukar bara bli fel. Ring henne och säg att du verkligen älskar henne.
    Va dig själv, om du känner att du kommer börja lipa i telefonen gör det! För tjejer uppskattar i regel känslomässiga killar, speciellt
    i såna här situationer. Om det inte löser sig, som jag hoppas det gör så är det bara och gå vidare.

    Jag sitter faktiskt i en liknande situation. Jag fyllde precis 16 och har haft ett förhållande med min tjej i snart 2år.
    Jag kan inte tänka mig hur det är utan henne, hon har tagit beslag på känslor, oskulden och alla vardagliga saker
    som vi gör tillsammans. Jag sitter i en precis likadan situation
    som du skriver.. spänningen har tonat iväg på sistonde. Men jag hoppas verkligen att vi pratar ut om detta imorgon. Vi hade tänkt och träffas
    och mysa för det var länge sen vi spenderade en fredag tillsammans. Kärlek gör en sårbar alltså..
    Dagens sanning!
    Killar med smak kör Volvo med flak!

  3. #3513
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av pAd105 Visa inlägg
    Respekt bro, respekterar dig verkligen. Skit i att smsa, det brukar bara bli fel. Ring henne och säg att du verkligen älskar henne.
    Va dig själv, om du känner att du kommer börja lipa i telefonen gör det! För tjejer uppskattar i regel känslomässiga killar, speciellt
    i såna här situationer. Om det inte löser sig, som jag hoppas det gör så är det bara och gå vidare.

    Jag sitter faktiskt i en liknande situation. Jag fyllde precis 16 och har haft ett förhållande med min tjej i snart 2år.
    Jag kan inte tänka mig hur det är utan henne, hon har tagit beslag på känslor, oskulden och alla vardagliga saker
    som vi gör tillsammans. Jag sitter i en precis likadan situation
    som du skriver.. spänningen har tonat iväg på sistonde. Men jag hoppas verkligen att vi pratar ut om detta imorgon. Vi hade tänkt och träffas
    och mysa för det var länge sen vi spenderade en fredag tillsammans. Kärlek gör en sårbar alltså..
    Detta är ju i princip samma dilemma, vi har gjort så jäklarns mycket roliga saker i sommar och även innan och efter det som jag inte vill lägga åt sidan.
    Men som för dom flesta så får man ju vara beredd på att dra för ridån på detta kapitel i livet.
    Som du säger "kärlek gör en sårbar" är så jävla rätt, för nu cirka 2-3 år sedan hade jag ett förhållande som slutade med
    att hon hittade en annan men sa att hon ville lägga mer tider på sina vänner.
    Detta slutade då med sömnlösa nätter ett bra tag och då sa jag till mig själv att jag inte ska skaffa någon "partner" för
    det slutar ändå bara på samma sätt, man lever så obegränsat när man är singel och behöver inte ha tankarna på någon
    som man måste höra av sig till osv, men samtidigt är den bästa känslan att få älska och att bli älskad.

  4. #3514
    Trodde man hade fått napp men inte då, ännu en falsk slyna.

  5. #3515
    webbes avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Helsingborg
    Inlägg
    3 434
    Citat Ursprungligen postat av Yoohan Visa inlägg
    Trodde man hade fått napp men inte då, ännu en falsk slyna.
    Det var som fanken? Vadådå?

  6. #3516
    Citat Ursprungligen postat av webbe Visa inlägg
    Det var som fanken? Vadådå?
    De va inget seriöst på G direkt, men en lögn räcker för att jag ska tappa allt förtroende. Blir ju förbannad ändå, speciellt när de handlar om kompisar. Får se, hon erkände sitt fel iaf så de löser väll sig... Får se om de är något att ha annars kan man väll lika gärna ha kul ett tag iaf

  7. #3517
    Tog mig mod idag och frågade ut tjejen som jag jag har pratat/smms:at med i en vecka nu. Vi ska gå på bio imorn och jag undrar om ni har några bra tips för en lyckad kväll, inget "pang-på" så att såga. Är inte alls erfaren då jag inte haft något seriöst innan..
    Jag vet att ni hjälper mig!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  8. #3518
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Tog mig mod idag och frågade ut tjejen som jag jag har pratat/smms:at med i en vecka nu. Vi ska gå på bio imorn och jag undrar om ni har några bra tips för en lyckad kväll, inget "pang-på" så att såga. Är inte alls erfaren då jag inte haft något seriöst innan..
    Jag vet att ni hjälper mig!
    Jasså Pelle!
    Vem är bruden? Kanske vet vem det är!
    Är i samma situation som dig.. Är en tjej som ska hem till mig imorgon...
    Ride on!

  9. #3519
    Jag fatta inte för nån månad sen.. Är du Christoffer Nilsson? Eller vad heter du?
    Tror inte du vem det är.. men går iaf på sandgärd, Christine.
    Hur många ggr har ni träffats? Jag önskar lycka till imorn!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  10. #3520
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Jag fatta inte för nån månad sen.. Är du Christoffer Nilsson? Eller vad heter du?
    Tror inte du vem det är.. men går iaf på sandgärd, Christine.
    Hur många ggr har ni träffats? Jag önskar lycka till imorn!
    Nej, Jag går på Tullengymnasiet med Christoffer Nilsson!
    Han kör en mörkblå neos!
    Christoffer Finken.. heter jag !

    Rätt många gånger, men har aldrig varit hemma hos någon!
    Tackar!
    Ride on!

  11. #3521

    Reg.datum
    Mar 2011
    Ort
    linköping
    Inlägg
    1 239
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Nej, Jag går på Tullengymnasiet med Christoffer Nilsson!
    Han kör en mörkblå neos!
    Christoffer Finken.. heter jag !

    Rätt många gånger, men har aldrig varit hemma hos någon!
    Tackar!
    finkenwirth gubben
    Hej, jag gillar att göra saker. Funkar det blir jag glad..

  12. #3522
    Citat Ursprungligen postat av fink3n Visa inlägg
    Nej, Jag går på Tullengymnasiet med Christoffer Nilsson!
    Han kör en mörkblå neos!
    Christoffer Finken.. heter jag !

    Rätt många gånger, men har aldrig varit hemma hos någon!
    Tackar!

    Ok, då fattar jag!
    Men, något jag ska tänka på imorgon, för att göra bra intryck på bruden? Vill så gärna att detta leder nånstans!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  13. #3523
    Har på G nu

  14. #3524
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Ok, då fattar jag!
    Men, något jag ska tänka på imorgon, för att göra bra intryck på bruden? Vill så gärna att detta leder nånstans!
    Försök vara lite skämtsam och beröm gärna hennes utseende (om hon inte ser ut som en padda), men överdriv inte.

  15. #3525
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Försök vara lite skämtsam och beröm gärna hennes utseende (om hon inte ser ut som en padda), men överdriv inte.
    Nej nej, hon ser mkt bra ut! Är det vanligt att man betalar allt för bruden första gången man går ut? haha konstig fråga men jaja jag vet inte så mkt!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  16. #3526
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Nej nej, hon ser mkt bra ut! Är det vanligt att man betalar allt för bruden första gången man går ut? haha konstig fråga men jaja jag vet inte så mkt!
    Det framstår ju bättre om du betalar för henne så du inte framstår som en snåljåp i min mening.

  17. #3527
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Det framstår ju bättre om du betalar för henne så du inte framstår som en snåljåp i min mening.
    Jag betalar jättegärna för henne! hade tänkt det ändå, har tråkigt så ville bara kolla lite!
    Veteran Projektet! Skrot-Baghee ----> Klicka här!

    Projekt -
    Styling á Peugeot V-clic ---> Klicka här!




  18. #3528
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Citat Ursprungligen postat av Pelle Visa inlägg
    Jag betalar jättegärna för henne! hade tänkt det ändå, har tråkigt så ville bara kolla lite!
    Det är ju alltid bättre att fråga än att chansa ibland.

  19. #3529

  20. #3530
    Säg att du knullar en annan men kan vänstra med henne om hon vill
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

  21. #3531

  22. #3532
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    FAN nu sitter ja i klistret igen. hade en brud på g förut, eller ja de har ja väl fortfarande. vi har träffats och så. gjort lite grejjer. men fan . ja har inge känslor. de var lite såna där småkänslor i början. hon älskar mig över alltoalla. men ja känner inte ett skit.

    hur i helvete ska ja kunna säga att ja inte har några känslor? utan att hon blir totalt sänkt? man vill ju ha henne som vän.
    Jag satt i samma sits som dig förut.

    Jag var ärlig och berättade det, Och hon förstod. Känslorna kom sen så bara berätta det för henne
    Men nu vill du ju ha henne som vän så ..

  23. #3533

  24. #3534
    Citat Ursprungligen postat av Lennart Visa inlägg
    jaa sitter i skiten alltså. men ja fundera på att göra en Lennart och dra en riktigt klockren kommentar och hoppas på de bästa.
    Jadu, best of luck anyway!

  25. #3535
    fink3ns avatar
    Reg.datum
    May 2010
    Ort
    Borås/Viskafors
    Inlägg
    809
    Citat Ursprungligen postat av widell Visa inlägg
    finkenwirth gubben
    Ride on!

  26. #3536
    Hur förklarar man för sin flickvän att man kanske inte har några känslor kvar?
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  27. #3537
    ralleys avatar
    Reg.datum
    May 2008
    Ort
    Every Where
    Inlägg
    2 414
    Citat Ursprungligen postat av Tim Visa inlägg
    Hur förklarar man för sin flickvän att man kanske inte har några känslor kvar?
    Precis så som du skrev. Jag har inga känslor för dig längre.
    Citat Ursprungligen postat av Sogat
    du måste roota för att kunna printa på ett vettigt sätt jävla nolla.

    Du får väl fantisera om en ny rad.

  28. #3538
    Citat Ursprungligen postat av ralley Visa inlägg
    Precis så som du skrev. Jag har inga känslor för dig längre.
    Känns ganska kallt, har varit ihop i 2 år nu så tänkte om det kanske fanns bättre sätt?
    Kolla gärna in mina fordon:Yamaha Aerox, Speedciao'n, Masai db50, flakmoppe

  29. #3539
    ArvidsZons avatar
    Reg.datum
    Aug 2008
    Ort
    -
    Inlägg
    3 095
    Tror jag kommit in på bättre spår med tjejen nu, men jag tänker fan inte ta emot henne med öppna armar
    om hon inte tänker ändra sig.
    Jag har fått ändra en del saker i min livsstil för att hon ska vara nöjd och jag stör mig så jävla mycket på att hon
    hela tiden ska skriva med en massa andra killar på sms och på facebook.
    hur tycker ni att jag ska ställa detta ultimatum?

  30. #3540
    Citat Ursprungligen postat av ArvidsZon Visa inlägg
    Tror jag kommit in på bättre spår med tjejen nu, men jag tänker fan inte ta emot henne med öppna armar
    om hon inte tänker ändra sig.
    Jag har fått ändra en del saker i min livsstil för att hon ska vara nöjd och jag stör mig så jävla mycket på att hon
    hela tiden ska skriva med en massa andra killar på sms och på facebook.
    hur tycker ni att jag ska ställa detta ultimatum?
    Det ska komma som ett knytnäve slag, annars går det inte in i sliddjurens huvud.
    Säg såhär: "Sluta messa och faceboka med andra killar annars är det slut!"
    Då kan det gå åt helvete eller gå bra
    Citat Ursprungligen postat av sogat Visa inlägg
    Skulle nog föredra att gasa ihjäl mig än att åka en epa 40 mil, skicka den med bussgods fö faan.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Logga in